środa, 27 marca 2013

Post inny niż do tej pory....

Witajcie!!

Dzisiejszy post będzie nieco inny niż te,które do tej pory miałyście szanse czytać.. Nie ukrywam,że trochę mam mętlik w głowie, ponieważ nie do końca lubię promować i proponować..no ale..Może któraś z Was będzie zainteresowana..


A o co chodzi...
Chodzi o to,że mam  do sprzedania dwa perfumowane żele pod prysznic. Żele są oryginalne, zapakowane w folie, nigdy nie otwierane. Są nietrafionym prezentem i szkoda, żeby leżały...Przesyłka gratis.

Pierwszy to : 



Pierwszy- Thierry Mugler - ANGEL





 I drugi Dior -JADORE


Wszelkich odpowiedzi na pytania udzielam pod @ : katjad81@gmail.com

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby znalazł się ktoś chętny na te cudeńka :) Ja niestety jestem teraz spłukana, więc choćbym chciała...;)

    Nie przejmuj się tematyką posta, to TWÓJ blog i możesz napisać, o czym tylko dusza zapragnie!

    Buziaki i tymczasem - udanego i miłego tworzenia karteczek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przyprawy do sałatki podstawowe : tylko sól i pieprz :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)