piątek, 12 lipca 2013

Morza Szum, ptaków śpiew......

Witajcie po przerwie!!

Ostatnio miałam problemy z moim blogiem, który się pojawiał i znikał...Do tego...posty, które...również bawiły się ze mną w "chowanego". Niby były, bo za radą jednej z Was dodałam siebie do obserwowanych, ale jednak nie pojawiały się u wszystkich mnie obserwujących. Strasznie to smutne i przykre i..irytujące, że blogger, czy też internet takie psikusy potrafi nam robić..
Ale już jestem......:)

Zanim przejdę do omawiania mojego dzieła chciałam serdecznie podziękować za wszelkie komentarze, za miłe słowa i za to, że są też takie osoby, które do mnie piszą...prywatnie. Uwielbiam czytać maile, uważam,że są one takim wspaniałym spoiwem między światem realnym a blogowym.Bardzo dziękuję :))

Witam także osoby, które pojawiły się tylko na chwilkę..miło mi było i mam nadzieję, że może kiedyś..wrócą znów..

Moja dzisiejsza praca jest związana z dwoma wyzwaniami. Pierwsze..."Morza Szum "jest proponowane przez blog Sklep Ewa, 

do 22.07.13 Wyzwanie #15 - Morza szum 

drugie natomiast   jest na blogu Projekt wagi Ciężkiej  i nosi nazwę "Szafranowe Wyzwanie Kolorystyczne"


 

Pracę robiłam długo, stąd moja cisza na blogu..Ale chciałam zrobić coś wyjątkowego, coś ciekawego, coś innego. Poza tym...projekt i wizję jaką sobie założyłam nie należała do łatwych... NIESTETY!.
Ciągłe zmiany, przymierzanie, poprawianie...Wiecie jak to jest...gdy ma się milion pomysłów. Nie chciałam żeby było to coś banalnego, więc zdecydowałam się na pudełko..explodujące :). Zawsze to coś innego niż karteczka czy...tag, a poza tym można więcej zmieścić. Dodam tylko, że wszystkie elementy to moja "ręczna" robota. Wyjątek stanowią stópki to robota "nożna". :)))

Może tym razem szczęście się uśmiechnie...:)) Mam nadzieję, że chociaż w jednym wyzwaniu (chciałabym....nieskromnie powiem) zostanie dostrzeżona moja praca i wysiłek..

A teraz zdjęcia..sporo ich, bo nie wiedziałam jak je...poprzestawiać..





















Tak się składa, że w pracy znajduje się kolor żółty, który ...daje szansę jeszcze jednemu wyznaniu. Skarbnica Pomysłów dała szanse zrobienia pracy na miesiąc lipiec według tych kolorów. Ma być kolor żółty, zielony, niebieski i coś..metalowego. W moim przypadku będą to stópki.



Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś z Was, kto, przy oglądaniu pracy..się rozmarzył...zamknął oczy, położył  na leżaku...relaksując się przy ..szumie morza i śpiewie ptaków...

Pozdrawiam Was serdecznie, a tym z Was, którzy wypoczywają na wakacjach życzę wspaniałej pogody i...pięknych dni..
K.

48 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest fantastyczne, patrząc na nie na prawdę można się rozmarzyć:)Pomysł i wykonanie fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko imponujące! powodzenia w wyzwaniu życzę! na pewno nie można przejść obok takiego pudełka obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastické, originální, úžasné... tak bych mohla pokračovat dál a dál. Ani nemusím zavírat oči a už se vidím na pláži... moře šumí...krásný relax...

    OdpowiedzUsuń
  4. jest GENIALNE!!!!! a wiesz co Ci powiem....zamawiam podobne, ale w środku może być...czarownica, kot...coś takiego :DDDD takie wyzwanie :)))
    a z tym życzę wygranej, boskie jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. leżaczek kupiony czy sama robiłaś?? cudo :) widzę też papier ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jesteś! Twoje pudełeczko przeniosło mnie na gorącą plażę, a złoty piasek zachwycił mnie :) Trzymam kciuki za wyzwania!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale świetne pudełeczko... a ten piasek... szczegóły dopracowane, po prostu ślicznie wyszło.
    PS. kiedyś myślałam ze wygram wyzwanie bo napracowałam się bardzo bardzo i byłam jeszcze całkiem całkiem początkująca, a wygrała jak zwykle osoba która poprzyklejała gotowce i stwierdzam ze sprawiedliwości nie ma w tych wyzwaniach wszelakich... bo nie zwycięża najlepszy pomysł, a najdroższe przydasie... ale trzymam kciuki, może Tobie się uda przełamać ten stereotyp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już leżę na tym leżaku :) tylko zamiast szumu morza słysze uderzające krople deszczu o parapet :) ale twoja misternie udziergana parasolka mnie przed nimi chroni :)

    pudełko jest superowe :D

    pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  9. łał! najpiękniejsze pudełko jakie kiedykolwiek widziałam... w ogóle nie wiem czy widziałam kiedyś bardziej misterną, dokładną i tak szczegółową pracę! genialna! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo, bardzo pomysłowa i dokładna w wykonaniu swoich prac. Pudełeczko jest niesamowite i życzę powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, dziewczyno! Twój pomysł mnie powalił. Oglądałam go bardzo długo - tyle tam detali. Leżaczek, molo, mewa! Musiałaś włożyć w to ogrom pracy, ale efekt był tego wart! Bardzo autorski projekt - podziwiam :)
    A z wyświetlaniem Twoich postów nie mam żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku .........
    To co stworzyłaś jest CUDOWNE, WSPANIAŁE ..... SUPER !!!!
    Nie dziwię się, że zajeło trochę czasu
    stworzenie tak wspaniałej pracy.
    Ten leżaczek nieźle wymyśliłaś.
    Powodzenia w wyzwaniach !!!!
    Obyś wygrała
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Cudo stworzyłaś - w sensie: pudełeczko i ... cudowny klimat - aż usłyszałam ten morza szum i ptaków śpiew...

    OdpowiedzUsuń
  14. ⊱✿✿°
    Olá, amiga!
    ·.¸.•♪♪

    Muito lindo, o que me encanta é a originalidade... parabéns!!!

    Bom fim de semana·..¸彡
    ♪♫° Beijinhos·..°♡♡
    °❤❤ Brasil✿✿·..

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie Ci to wyszło !! Te stópki i leżaczek - CUDO ! Aż nie mogę na to patrzeć ,bo marzy mi się połozyć na piasku nad wodą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. What a nice box you made, so many interesting and beautiful details! Great job!
    I have enjoyed visiting your blog, you are very creative.
    Thanks for stopping by my blog and for your comment :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne pudełeczko. A leżaczek po prostu zwala z nóg. Tylko się położyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Goodevening. Thank you for visiting my blog and for your comment . I see that your blog has a lot of interesting items, colour and beautiful ideas. Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe pudełko,chciało by się w nim zamknąć i wreszcie odpocząć, jestem pod wrażeniem wspaniałego pomysłu :))))

      Usuń
  19. Lindo blog e que tenhas ótimo domingo! abraço,chica

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie pomysłowy box! A ta plaża! OBŁĘDNA!

    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep.ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne wykonanie!

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
    Mysiek, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi,
    This box is marvelous. I'd like to relax on that chair in such cool surroundings. I must be able to hear the sea or birds refreshing sounds.
    Thank you for coming my blog.
    Have a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
  23. Τhank you for visiting my blog!!!Your box is a fantastic idea!!!Bravo!! I have the same theme in my blog, photographs of a beautiful beach, Halkidiki!!
    Come to Greece, to see the reallity of your box!! We are feeling very lucky to have a beautiful sun for 12 months of the year.Thanks God!! Come in Greece, to enjoy that!! many kisses !!! http://fanypap.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  24. I am following you!!! thanks!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musiałabyś znaleźć się w mojej skórze, gdy któregoś dnia wchodząc na mojego bloga otrzymałam informację, że został usunięty przez właściciela- kolana się pode mną ugięły... pomyślałam: tyle pracy, tyle internetowych przyjaciół, tyleż samo serca!!!...
    Byłam zmuszona odzyskiwać... I nadal drżę, gdy klikam w link mojego bloga- dzieją się przykre rzeczy dla nas ;) Ale też już jestem i cieszę się z kontaktu ze wszystkimi internetowymi przyjaciółmi ;)
    Pudełeczko fantazja- jakbym siedziała w plażowym koszu nad morzem i słyszała szum fal uderzających o brzeg plaży...
    Pozdrawiam słonecznie z lekkim powiewem bryzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mogę, toż to prawdziwe malutkie cudeńko:) Ale się napracowałaś! Taka precyzja to jest mistrzostwo. Oby nie było już więcej problemów z blogiem:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Γεια σου καλέ μου φίλε. Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blog μου και τα καλά σου λόγια. Σε διάβασα και μου άρεσαν οι προκλήσεις σου!Βέβαια εγώ έχω την τύχη να απολαμβάνω τον ήλιο και την ζεστασιά του, την θάλασσα με την ομορφιά της και τους ήχους της καθημερινά! Φιλιά από Ελλάδα.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale precyzyjne to wnętrze, odwaliłaś kawał dobrej roboty ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, aż dech zapiera! Przepiękna i pomysłowa praca, aż chciałoby się położyć na tej Twojej plaży i pourlopować... :)
    Rewelacja!!! Powodzenia w wyzwaniach, nie ma opcji że się nie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Vielen Dank für die liebe Komentare

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo, jestem pod wrażeniem, dużym wrażeniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. How creative! This must be a magical box containing things related to the sea. I could hear the sound of the waves and smell the salty air, which is surely soothing.

    Thank you for your series of comment. I explored this blog and found how you were talented. Keep up good works.

    Yoko

    OdpowiedzUsuń
  33. What a neat project! Such a surprise inside, I love the scene and how you decorated each of the panels. Wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra!!! leżak z parasolką mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękna praca, taka precyzyjna i każdy kolor tak pięknie się komponuje!!! Jestem naprawdę zachwycona, gratuluję!! :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. o ja cie......ale genialna praca!!! brava brava brava!!! :D
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No ja się tak rozmarzyłam, że nie pozostaje mi nic innego, jak spakować walizkę ;) Bardzo fajna praca - nieco niebezpieczna w oglądaniu, jak się ma jeszcze kilka tygodni do urlopu ;))) Doskonały pomysł! Ten pomościk jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna praca z powiewem lata:) Życzę powodzenia w wyzwaniu, bo praca zasługuje na zwycięstwo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cos niesamowitego!!!!!!!!!!!! Brawo!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dokładnie tak było na urlopie nad Bałtykiem :) Super pomysł! Gratuluję i pozdrawiam juz z Krakowa
    blog.mafleur.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. moja droga, praca jest nieziemska! :) Jeszcze chyba nie widziałam tak oryginalnego pomysłu, jak Twój:) świetny! Ten leżaczek, parasolka, piasek ...no dosłownie cudo! I w dodatku, jak mniemam, ślicznie przez Ciebie zrobione!!
    Gdybym była taka malutka, to chętnie bym sobie poleżakowała pod parasolem w tym słonecznym pudełeczku ze zlocistym piaskiem! :) Nie mogę wyjść z podziwu, super!
    Pozdrawiam motylkowo i złociście ...:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczeka mi opadła z zachwytu!
    Warta wygranej, która dostałaś.Gratuluję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest CUDNE!!! maleńki majstersztyk! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczne pudełko! :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    Srebrnolistka
    DT Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  45. Pudeleczko po prostu zapiera dech :) rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)