poniedziałek, 27 lipca 2015

Cisza...

Witajcie!!!

Czym dla Ciebie jest cisza? czy jest momentem  na zebranie sił, na przemyślenia, na łapanie marzeń? A może cisza jest wprowadzeniem czegoś nowego, innego, dotąd nieznanego...????


Dawno mnie nie było, to prawda, ale potrzebowałam czasu dla siebie, dla bliskich .Wydawało mi się, że moja cisza trwała maksymalnie 2 dni, ale jak się okazało, przeliczając godziny na minuty od mojego ostatniego wpisu minęło  2 tygodnie. Gdzie ten czas się podział? 

Dzisiaj to taka mała zapowiedz tego co  przygotowałam dla Was na jutro.  Jeśli jesteście ciekawi i chętni odwiedzania mojego bloga to serdecznie Was zapraszam jutro na wieczorne rozmyślania.

Z ciepłymi pozdrowieniami i....do zobaczenia !!


4 komentarze:

  1. Kasiu, sądzę że cisza potrzebna jest każdemu z nas, i każdy z nas na swój spsoób czerpie z niej pełnymi garściami :) czekam więc cierpliwie na Twój pełny powrót.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a ja już wyczekiwałam i tęskniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że znowu się pojawiłaś , ciekawa jestem co nowego pokażesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba się wyciszyć, żeby usłyszeć własne myśli i zastanowić się nad tym co jest dla nas ważne i czego pragniemy. Delektuj się wiec ciszą a my cierpliwie poczekamy na Twoje prace:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)