niedziela, 6 sierpnia 2017

Kartka ślubna

Witajcie!!!
 Lipiec za pasem, sierpień pokazuje nam swoje oblicze. Nie mniej jednak oba te miesiące są miesiącami typowo ślubnymi. Więc na tą okoliczność przygotowałam karteczkę. Jeśli chcecie zobaczyć co przygotowałam dla pewnej pary, zostańcie ze mną. Zapraszam serdecznie.
Praca, którą zobaczycie niebawem jest dla mnie pierwszą tego typu pracą, ponieważ ma rozmiar nieco większy niż standardowa karteczka. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ nigdy nie robiłam kartki w formacie A5! Praca miała być przygotowana na ślub, ale nie koniecznie w bieli. Zamawiająca poprosiła
o kartkę w kolorze lawendy, jednak potem ustaliłyśmy, że praca będzie w odcieniach o kartkę  we wszystkich odcieniach różu i ecru,  bardzo bogata w delikatne ozdoby, warstwy, perełki, koronki i tekturki.
To życzenie mogłam spełnić. 
I po wielu przymiarkach  różnych materiałów moja praca wygląda następująco:




Tak wygląda w całości. Wierzcie mi, na żywo jest dużo ładniejsza...I ze względu na ilość materiałów, troszkę waży...



Praca udekorowana jest mnóstwem koronek, ażurów, kwiatów, tekturek. Dodatkowo dodałam metalowe, posrebrzane serduszko. Ponieważ kartka jest dosyć spora  całość została zapakowana w muzyczne pudełeczko.

Pracę zgłaszam do wyzwania 
 

Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka. 


http://flavorite.net/2015/04/20/watermelon-breeze/ 

U mnie odcienie różu, od jasnego do ciemnego, a także biel i zieleń. 


Po panujących upałach nastąpiła zmiana pogody...chłód i deszcz. Jak się czujecie dzisiaj? 
Jak Wam upływa weekend? 

Dziękuję Wam za obecność, za to, że komentujecie i odwiedzacie mój blog. Pozdrawiam serdecznie
i udanego tygodnia życzę:))

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka i mam nadzieję, że będzie się podobała zamawiającym:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka Kochana !!! Życzę Wam powodzenia :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, kartka jest przepiękna. Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się wzruszyłam patrząc na tą kartkę. Jest prześliczna. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, Kasiu. Powodzenia w wyzwaniach. Całuję <3
    Ps. dziękuję za przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Bardzo lubię takie bogate prace. No i ten rozmiar- gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, kartka rzeczywiście bogata, ale jednocześnie bardzo elegancka- już sama w sobie jest prezentem ;) Serdeczności posyłam i całuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka Kasiu, piekne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za udział z wyzwaniu Scrap Shop

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ dużo się tu dzieje :)
    Dziękuję za udział z wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne warstwy i kolory :) bardzo romantyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna karteczka, choć przy tym rozmiarze nie powinnam używać zdrobnień ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)