niedziela, 14 kwietnia 2013

Fioletowe "coś" :)



Witajcie w ten piękny wiosenny dzień!:)



Wiosna, wiosna…czujecie ją, widzicie ją…taaaak..ja tak…Pięknie świecące słońce (pomijam co jakiś czas padający deszcz..) kwiaty, które cieszą oczy do tego "ciepła" temperatura. 
U mnie za oknem…19,5 stopnia…Czego chcieć więcej? :)Z wielką radością o tym pisze, ponieważ nie mogłam się doczekać wiosny…która w końcu zagościła na dobre.. :)



Korzystając z wolnego czasu..postanowiłam się pobawić w coś co mam nadzieję 
 Wam się spodoba. Ja nieskromnie powiem, że jestem zadowolona z rezultatu gdyż…całość mnie ujmuje…Nie myślałam,że to tak wyjdzie..
 Dodatkowo moja radość została podyktowana faktem, podniesienia po raz kolejny, mojej osobistej poprzeczki..Poprzeczki mającej wiele wiary, radości i chęci..które wkładam w pracę. Mam na myśli scrapbooking. Tak się stało, że mój warsztat został wzbogacony o kilka sztuk wycinanek, o papiery i różne ozdobniki..Dlatego postanowiłam je wykorzystać w moim dziele.
Czas się w końcu pochwalić..tym co zrobiłam..

Tadaaaamm!! :)


  






Pudełko z niespodzianką, zwane kieszonkowcem czy też eksplodującym pudełkiem. Ja osobiście najbardziej lubię pierwszą i ostatnią nazwę tej ..hmm.karteczki, a właściwie zamiennika karteczki.

Całość  jest  przyozdobiona  moimi ulubionymi kolorami. Fiolet-kocham fiolet, w różnych odcieniach..dlatego postanowiłam wykorzystać w tym samym odcieniu i papier oraz dodatki…

Pudełko zrobiłam według kursu Pewnej Pani,która  dzięki swojej uprzejmości pokazała mi jak zrobić takie cudo. BARDZO DZIĘKUJĘ-wszelkie Twoje rady są dla mnie bardzo ważne .:)



A jak wygląda w środku explodujące pudełko…i co jest w środku?







No właśnie, tak wygląda..spodziewał się ktoś z Was takiego środka?
Cytaty pochodzą od znanego pisarza – Paulo Coelho .Wybrałam te, które dla mnie osobiście mają bardzo duże znaczenie, posiadają wyraz sentymentalny.  Prostokąciki wycięte ozdobnymi nożyczkami, do tego "przytuszowane" malutkim tuszem firmy Heyda. Ścianki  pudełeczka pokryte o ton jaśniejszym  papierem niż użyty na zewnętrznych ściankach..
Kwintesencją całości jest..no właśnie…klatka, a w niej ptaszki..nierozłączki i trawka oraz kwiatki mojego autorstwa.. Polecam robić takie kwiatuszki, a są one bardzo proste w  wykonaniu..Wystarczy dziurkacz..chociaż ja takiego nie posiadam-mam za to scrapki i każdą sztukę  z nich zwijam  i formuje listki kwiatka. I tuszuje to tu to tam…A wychodzi to tak jak widzicie.. :)

Jak zabawa to zabawa.... dlatego też postanowiłam wziać udział we wyzwaniu-Projekt Wagi Ciężkiej 

oraz 
 Kreatywne Pole-wyzwanie#7 
i  we wyzwaniu w diabelskim młynie  w kolorze fioletu - 

 Może szczęscie się uśmiechnie do mnie :)





A na koniec…element wiosny…malutkie polne fiołeczki -  w kolorze fioletowym a nie niebieskim, które dzisiaj dostałam ..zatopione w kieliszku…
Zapach nie do opisania……. :)










Pozdrawiam ciepło  :)
 

 
 


15 komentarzy:

  1. Oj piękne Ci wyszło to pudełeczko :)Już samo pudełeczko cudnie się prezentowało, a środek jest zaskakujący i zachwycający :) Gratulacje.
    Zapraszam po wyróżnienie szczegóły na http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/03/najlepszy-komentator.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, dla mnie to wielka niespodzianka:)))z wielką przyjemnością banerek umieszczę na swoim blogu:))
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszedł exploding box!Cytaty są fajnym pomysłem:)
    Przypomniałaś mi,że mam się zabrać za mój komunijny box.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko, super kolory. Bardzo podoba mi się ta klatka, uwielbiam takie akcenty. Nawet myślałam o takiej naklejce na ścianę :).
    W środku cudna zawartość, wspaniały pomysł np. na prezent!
    Gratuluję talentu i twórz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję i staram się dalej coś wymyślać...

      Usuń
  4. PIękne pudełko, cudne kolory i świetne wykońćzenie, strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dopiero słoneczko nieśmiło wychodzi z za chmur:)Pudełeczko przepiękne:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i serdeczne słowa. Ciesze się, że moja praca zyskała Twoje uznanie. Życzę dużo słoneczka :)

      Usuń
  6. uuu produkcja pudeleczek wre :D
    dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ileż wiosny w Twojej pracy :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
    DM

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesympatyczne ptaszki, domyślam się, że po otwarciu pudełeczka uśmiech sam pojawia się na twarzy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne!! Mam nadzieję, że mi też kiedyś uda się zrobić takie eksplodujące pudełko! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)