piątek, 19 lipca 2013

Żeby wygrać trzeba..... spróbować szczęścia w Candy Magicznej Kartki!:)

Witajcie Kochani.
Zapewne wiele z Was widziało na swoich ulubionych blogach obrazek, który pojawił się i u mnie.  Tym którzy nie są jeszcze wtajemniczeni spieszę wyjaśnić , że Magiczna Kartka ogłosiła swoje CANDY. Candy wakacyjne w którym jest do wygrania..najnowsza kolekcja papierków...pięknych....letnich, pachnących morzem i pięknym słońcem. Oj..marzy mi się marzy, zwłaszcza, że ostatnio w takich klimatach wakacyjno morskich jestem przedstawiając moje prace. Więc może do mnie szczęście się uśmiechnie. :)) A żeby się o tym przekonać postanowiłam ustawić się w dłuuugachnej kolejce i czekać zaciskając kciuki :))

Zapraszam i Was do zabawy.
Wszelkie szczegóły tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)