czwartek, 19 grudnia 2013

Na chwileczkę, na momencik...

Witam serdecznie!!
Oj daawno mnie nie było ani w sferze bloggerowej ani na Waszych blogach. Jakoś przed świętami  czas jakby przyśpieszył... Jakoś szczególnie to odczuwam każdego dnia.. Teraz na chwileczkę usiadłam na wygodnym stołeczku, na momencik włączyłam komputer po to aby dać o sobie znać. :)).
I pokazać Wam chyba jedne z ostatnich już kartek ( o ile nie ostatnie) świątecznych, które zostały wysłane do mojej Rodziny. 
Dzisiaj będzie przewodzić...tematyka religijna.


Dzisiaj będzie mało tekstu ale też nie wiele oglądania.  Zapraszam do obejrzenia moich nowych dzieł.:)







To będzie chyba jeden z krótszych postów w mojej bloggerskiej kadencji, ale czas  mnie goni. Obiecuje, że  w najbliższym czasie zostawię ślad na Waszych blogach. Pozdrawiam serdecznie !
K.

24 komentarze:

  1. śliczne karteczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolekcja kartek! śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kolekcja kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie miałam pomysłu na "tradycyjne" kartki... powstała tylko jedna ;-)))
    Bardzo ciekawe -szkoda, że wcześniej ich nie zrobiłaś - zgapiłabym ;-)))
    a co do przyśpieszającego czasu to... ten w Walbrzychu bierze chyba udział w jakimś sprincie - z przeszkodami ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. w sam raz dla babć i cioteczek ;)
    bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świenie, bardzo fajnie zrobiłaś, że są religijne bo takich jest bardzo mało, ja nie zrobiłam w ogóle :( czego żałuję, ale moja drukarka nie nadaje się do obrazków ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne!
    Radosnych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ produkcja! Oszałamiająca :) Śliczne kartkiCi wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój czas tez nieubłaganie śpieszy nie wiem kiedy mija dzień jest tylko rano i noc a dzień dziec ginie:(

    Piękne karteczki, takie które ja uwielbiam najbardziej tradycyjne-religijne, przecież o to w tych Świętach chodzi
    CUDAŚNE:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu każdemu chyba przed świętami brakuje czasu :) a karteczki cudne, tak jak Basia uważam że najbardziej tradycyjne mają swój sens w te wyjątkowe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu za to jakie przyjemne oglądanie,bo wszystkie karteczki prześliczne.Dziękuję Ci kochana za przepiękną przesyłeczkę ,wiele radośći mi sprawiłaś.Pozdrowionka zostawiam i radosnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są prześliczne. ;) Sama chciałabym taką dostać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu! Cudowne te Twoje karteczki - własnie takie, religijne, najbardziej przywołują święta Bożego Narodzenia. W tym pośpiechu, gonitwie miedzy pracą, zakupami, wypiekami i krzątaniem sie po domu, to czasami zapominamy, co tak na prawdę znaczy to Boże Narodzenie .... Warto czasem się zastanowic i zadumać .... Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень трогательные и душевные открыточки!!! Светлые и чистые!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. co tu dużo mówić Kasiu :)
    wszystkie piękne jednak dla mnie trzecia i czwarta -cudeńka :)))
    pozdrawiam Cię zabiegana ,goniąca czas :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki. Takie w starym stylu "vintage". Obdarowani powinni być zachwyceni.
    Zabieganie przed świętami jest częścią rytuałów, więc chyba trzeba do niego podejść z uśmiechem. Czego bardzo wam życzymy i ściskamy mocno:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Přichází čas zázraků,
    čas setkání, čas nadějí i splněných přání...
    Ze srdce přeji překrásné Vánoce...
    a Silvestr ať vykouzlí
    štěstí, lásku, úsměv ve tváři,
    ať se v novém roce všechno vydaří!

    krásné svátky vánoční přeje Zuzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne karteczki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Radości i Błogosławieństwa na cały świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne karteczki. Kasiu dziękuję CI pięknie za cudna karteczkę i życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)