poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dzień Babci i dzień Dziadka!

Witajcie serdecznie!!


Dzisiaj będzie krótko  bowiem mam pewne sprawy do załatwienia i czas mnie nagli. Ale zanim Was opuszczę chciałam się podzielić z Wami kartką jaką zrobiłam z okazji Dnia Babci i Dziadka.

 Tak się składa, że...mam już tylko jedną Babcie i jednego Dziadka. Karteczka do nich jeszcze dzisiaj zostanie wysłana. Mam nadzieję, że sprawi im trochę radości:)).
Jest to kartka z której jestem zadowolona. Podoba mi się. Może ze względu na kwiaty, może ze względu na papier, może ze względu..oj, nieważne:D.Po prostu podoba mi się:)Troszkę pasteli, troszkę brokatu, perełek w różnych odcieniach...i kartka jest:)).







Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie piękne i mobilizujące do dalszej pracy komentarze, które zostawiliście pod moim ostatnim postem. Jesteście wielcy!!:))
Udanego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny, które się pojawiają na moim blogu.
Pozdrawiam, K

26 komentarzy:

  1. Ja już nie mam ani babci ani dziadka. ładny papier użyłaś do zrobienia kartki:)
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, z pewnością będą uradowani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło, śliczny ten motyl i kolory takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna taka radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka, a biedronka przeurocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna karteczka Kasiu :)
    a ta biedroneczka uspokoiła moje roznoszące mnie nerwy :)
    dziękuję za ten szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Здорово!!! Непременно ты подаришь им радость и улыбки!!! Для них это очень важно!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie,że piękne mi także się podobają - papiery śliczne - cudownie się prezentuję Dziadki ucieszą sie na 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka-dziadkom na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zrobiłaś, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest prześliczna, na pewno się im spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż bym chciała być czyjąś babcią, żeby dostać taką karteczkę. Cudna jest, bez dwóch zdań.
    A jak twoje zdrówko, Kasiu? Pozdrawiam cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz się, że masz komu zrobić taką śliczną karteczkę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zaglądam bo już po wszystkim, dziękuję za ciepłe słówka u mnie na blogu:)

    Zaglądam i widzę śliczności dla dziadków, śliczna karteczka.
    Ja nuż niestety nie mam ani dziadka ani babci:(

    Pozdrawiam !:)



    OdpowiedzUsuń
  15. bajecznie kolorowa :))) Powinna podbić serce Dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudna karteczka Kasiu ,z pewnością się spodoba.Ja to już od dawna nie mam dziadków:(Ale moje dzieci jeszcze mają i trzeba się z tego cieszyć:)
    Buziaki i pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna :) Papier jest rzeczywiście świetny. Podobają mi się też kolorowe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest Kasiu ujmujaca za serce buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna karteczka !!!
    Piękne papierki i kwiaty takie kolorowe.
    Napewno będą zadowoleni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszło. Karteczka jest radosna i na pewno ucieszy Twoją babcię i dziadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mówiłam już, podoba mi się ta karteczka! jest prosta, elegancka :) a kwiatek baardzo znajomy :). Dziadkowie na pewno się zachwycą :) Ja moim babciom zrobiłam karteczki w kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu Ty jesteś tak zdolna że karteczki wszystkie masz bardzo urocze a ta jest szczególnie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka,świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za wizytę u mnie :) Kartka prześliczna :) Oboje z mężem mamy wszystkie babcie, ale tylko jednego dziadka (tata mojej mamy). Więc prezenciki kupujemy dla nich i za naszego synka dla jego dziadków ;) Piękne rzeczy tworzysz i z przyjemnością zostałam obserwatorem bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)