środa, 26 marca 2014

Wiosennie

Hej, hej!!

Dziękuję za komentarze zostawione pod ostatnim postem. Cieszę się, że kartka spotkała się z tak dużym zainteresowaniem:). Czasem tak mam, że moje tworki muszą być udziwnione i nieco inne niż tradycyjne kartki. :))  Dzisiaj będzie bardziej "normalnie" bowiem  przychodzę do Was z propozycją  kwiatową iście wiosenną.. Kartka, którą zrobiłam póki co nie ma napisu- więc może być uniwersalna, na każdą okazje. 
Jesteście chętni do ...jej obejrzenia- zapraszam!:))



Kartkę robiło mi się wyjątkowo szybko. Kolory podpowiedziała mi załoga  CraftMani wyzwaniem "Ptasie trele"  . Pocztówka dosyć prosta, ale elegancka. Jako ozdoba pojawił się ręcznie robiony kwiatuszek. Myślę, że swoim urokiem zainteresuje  Was drodzy czytelnicy.Oto kilka zdjęć:). Zapraszam do obejrzenia:))











 Tak wygląda kartka. 
Chciałabym ją zgłosić na następujące wyzwania:

U mnie tematyka wiosenna- a z wykreślanki wykreśliłam następujące słowa:
 ecru, perełki, niebieski, zieleń, paski, wstążka, warstwy.
Reszta warunków spełniona- dwa różne papiery i minimum trzy kwiatki.


Temat-kwiaty!:)         
                                                                             Projekt Wagi Ciężkiej

Praca zrobiona na podstawie  palety kolorystycznej


Dzisiaj krótko bowiem mam troszkę obowiązków. Do zobaczenia na Waszych blogach.Życzę wszystkim miłego i słonecznego dnia!!!
Pozdrawiam:))

35 komentarzy:

  1. śliczna karteczka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, w słodkich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, kolorowa kartka. Zapraszam Cię też do wzięcia udziału w wyzwaniu
    http://adieforasketch.blogspot.com/2014/03/challenge-3.html
    gdzie trzeba stworzyć kartkę do mapki i użyć jakiegoś elementu z wykrojnika.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna moje ulubione kolorki, życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, iż nie przepadam za takimi połączeniami kolorów to uważam, że cała kartka prezentuje się obłędnie! Szczególnie te kwiaty.....jest faktycznie elegancka, stonowana, pastelowa. Bardzo ładna i ciekawa. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja poproszę taką na urodziny :) , jest cudna !!!!
    powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka 3D:-) udziwnienia wszelkiego rodzaju lubie:-) extra

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki robione ręcznie zawsze budzą mój większy podziw niż gotowce.A Twoje Kasiulka ślicznie wyszły i dodają jeszcze więcej uroku.Jednym słowem znów mi się podoba,ciekawe kiedy napiszę ,że nie ,a uwierz mi jestem do tego zdolna bo lubię oceniać prace obiektywnie a nie tylko słodzić haha:)
    Pozdrowionka Kasiulka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kartka Kasiu :)
    zresztą jak wszystko co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. KAsiu, wspaniała karteczka. Wiosna na niej w pełni :)) życzę Ci owocnych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kompozycja, powodzenia w wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosenna i radosna :) A motylki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem , jestem tu kazdym razem kiedy pojawi sie post. Ale jakos zawsze czasu mi brak. Bo ja czytam po kolei u Was wszystkich . mysle - potem pokomentuje, ale to ,, potem '' zadko bywa. Ale czytam :-) . Wlasnie zrobilam sobie przerwe , bo malowalam na dole dechy, bedzie zaje...scie :-) tak mysle :-). A wiesz co , o kartce od razu pomyslalam, ze chcialabym taka miec i rodzicowm wyslam , z zyczeniami na swieta. Ale to nierealnie :-(. Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna//1 Cudownie wiosenna i kolorowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie, elegancko i ze smakiem. Absolutnie moje klimaty kolorystyczne. Taka wiosna jak w twoich pracach mogłaby trwać cały rok. Trzymam kciuki za sukcesy. I bardzo ciepło pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna, wiosenna karteczka. Życzę powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za udział w moim craftbarowym wyzwaniu, Praca lekka, delikatna i ze smakiem, a wstążeczkowy kwiatuszek przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziutka karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fajne kolorki!
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna Kasiu - kolorowa, radosna, wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszła Ci rewelacyjnie :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Delikatna i słodka :) Kwiatek bardzo mi się podoba. Właściwie to do tego stopnia, że proszę o kursik lub link, gdzie uczą takie śliczne kwiatki robić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Весенняя и очень нежная!!! Я всегда замечаю новые детальки и техники в твоих работах... Мастерство растёт день ото дня!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie, kwiatowo, lekko - Cudnie!! Bardzo ładna!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, słodko i delikatnie, tak jak lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna kwiatowa karteczka. Super wykorzystałaś wytyczne z wyzwań. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna paleta kolorystyczna i bardzo ciekawie połączona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczka przepiekna, masz talent i wyobrażnię,pozdrawiam,Lena

    OdpowiedzUsuń
  30. urocza karteczka.
    dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  31. zaloze sie, ze na zywo jest jeszcze piekniejsza!!!! dziekujemy za wspolna zabawe w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza kartka, śliczny ten własnoręczny kwiat. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)