poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Chcę spróbować!

Witam ponownie!

Wczoraj post, dzisiaj post. Tak się jakoś złożyło. Jak dla mnie to nowość, bo przecież nie zawsze jestem tak aktywna -chociaż...to może się zmienić:)
Dziękuję za Waszą aktywność w komentarzach, za odwiedzanie mojego bloga.Cieszy to niesamowicie, zwłaszcza, że...staram się Was czymś zainteresować i..zachęcić do ponownego zaglądnięcia :). Czy mi się to udaje-to już nie mnie oceniać:). Pozostawię to Wam moi drodzy "tu zaglądacze":)).



 Pogoda raczej wiosenno-letnia i pewno wiele z Was spędza czas wolny w ogródkach, na działkach. Ja zastanawiam się od jakiegoś czasu, jakie kwiaty znajdą się na moim balkonie. Może ktoś ma jakąś propozycję?:) Balkon mam od strony południowej rzecz jasna-to mała wskazówka:)

Skoro mowa o kwiatach to...właśnie one będą odgrywać główną rolę w mojej dzisiejszej kartce. Kartce uniwersalnej, stworzonej według mapki. To moja kolejna mapka-powiem szczerze,że coraz bardziej zaczynam się przekonywać do tego typu wyzwań. Wyzwanie z mapką- brzmi zachęcająco i ciekawie, więc czemu nie spróbować?:)

Dzisiejszy dzień poświęciłam przemyśleniom dotyczącym propozycji, którą zobaczycie poniżej. Kartka uniwersalna na wszelakie okazje. Postanowiłam, że chcę spróbować swoich sił w dwóch wyzwaniach.
Blog sklep-ewa.pl zaproponował wspomnianą przeze mnie mapkę. Prezentuje się ona następująco.
 

Prawda, że niezwykle oryginalna? Jak dla mnie bardzo wdzięczna i przy okazji daje ogromne pole do popisu, jeśli chodzi 
o jej interpretacje. Zatem będzie moja kartka z  mapką nabytą hihihi:)

Pozostała kwestia kolorów. Tutaj pomogło mi wyzwanie ogłoszone przez Craftowy Ogródek-wyzwanie ze Scrapińcem.  I tutaj poległam-przynajmniej na początku bo....zakręciło mi się w głowie od kolorów zaproponowanych przez DT.



 Troszkę miałam problem z odszyfrowaniem czy to fiolet, czy to fuksja, czy też ciemny  róż, zatem troszkę je wymieszałam na mojej kartce i myślę, że  każdy z proponowanych kolorów będzie miał swój odpowiedni odcień na moim tworku:).

A teraz przyszedł czas na pokazanie mojej propozycji.










I tak się przedstawia  dzisiejsza kwiatowa kartka. Jak widać jest tutaj koronka, którą wcześniej potuszowałam na granatowo, jest drewniana rameczka również potuszowana  na żółto, oraz perełki..


I tak jak w tytule mojego posta- CHCĘ Spróbować swoich sił w wyzwaniach:


 


do 28.04.14.  Wyzwanie #24 - Mapka kartkowa






 



Trzymajcie kciuki mocno. Może znajdzie się coś na mojej karteczce:)), co ujmie szanowne DT wspomnianych przeze mnie  blogów 
i spowoduje, że serce zacznie bić szybciej...i szczęście się uśmiechnie:)właśnie do mnie.:)

Z taką myślą i marzeniem żegnam się z Wami serdecznie i ...do następnego razu:))

22 komentarze:

  1. Piekna karteczka, taka fajna kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Te niesamowicie energetyczne kolory naprawdę pobudzają i wzbudzają dobrą energię. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze powodzenia, tym bardziej, ze wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i kolorowa karteczka!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolorowa karteczka:) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki i na pewno z tą paletą barw Masz I miejsce...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eksplozja energetycznych kolorków :) Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaka kwiatowa - jak wiosna, pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O łał, ale kolory, i KWIATY! :) Super kartka, wiosenna, energetyczna :) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urok Twoich kartek nigdy się nie zmienia,
    w przeróżnych wyzwaniach życzę powodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i bajecznie kolorowa, co następna, to piękniejsza. Brawo, trzymam kciuki w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna, kolorowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka piękna !!! A jeśli chodzi o balkon to skoro strona południowa- to duże nasłonecznienie. Jest teraz tyle kwiatów do wyboru. Ciekawie wyglądają pelargonie posadzone na przemian z bakopą. Begonie również dobrze znoszą słońce. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory niesamowicie optymistyczne, wspaniała kartka.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo radosna, energetyczna kartka :) Podobają mi się kwiaty wychodzące z ramki :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna Kasiu :))))
    życzę powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta wesoła i wiosenna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie kolorowa karteczka. Cudna. Życzę powodzenia w wyzwaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kolorowa praca, świetnie wykorzystałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)