piątek, 19 września 2014

Gdyby ktoś mnie szukał...czyli misz masz ...

...to jestem:))
Jestem i mam się dobrze, tyle, że uciekło mi kilka dni...Nie wiadomo gdzie one są, ale nie będę ich szukać. 
Może to ostatnie dni słonecznego lata sprawiły, że część swojego czasu spędzałam na powietrzu, a może prace, które Wam dzisiaj pokaże, wciągnęły mnie w swój papierowy świat...
Nie wiem. Nie mam wytłumaczenia...
Wiem jedno-jestem!...

Miało być o moich ukochanych kwiatach. I będzie...ale nie dzisiaj. Dzisiaj będzie papierowo, kolorowo, będzie dosyć bałaganiarsko. Ktoś zapyta-dlaczego?:)
Dlatego, że chciałabym Wam zaprezentować kartki na różne okazje. Długo się zastanawiałam, czy wszystkie je tutaj przedstawić, bo..zdjęcia są robione o różnych porach, miejscach. Ale jeśli to jest moja praca-raz lepsza, raz gorsza...to dlaczego nie?

 Więc jeśli macie czas wolny i właśnie jesteście przy komputerach to serdecznie Was zapraszam w moje progi. :))


Zaczynamy!!

Śluby pojawiają się różnych miesiącach- także we wrześniu.Kilka moich propozycji kartkowych i pudełeczkowych już pokazywałam na blogu. Dzisiaj przyszła kolej na pozostałe...




Pojawiły się także kartki z okazji chrztu, narodzin...




  i urodzin...





Kiedy słowo DZIĘKUJĘ płynie z serca...





Jak widać, nie próżnowałam, nie obijałam się w czasie wolnym...a coś tam robiłam:))
Efekt - oceńcie sami!!

Co będzie w następnym poście-  sama nie wiem:),  może kwiaty, może kolejne kartki, może niespodzianka, którą ostatnio dostałam i z nią wiążąca się zabawa...Czas wszystko zweryfikuje.. :)) A póki co bardzo, bardzo  życzę Wam fantastycznego piątku no i miłego weekendu, korzystajcie ze słońca, bowiem ponoć to ostatnie ciepłe dni....

Pozdrawiam, K

36 komentarzy:

  1. no proszę jaki wysyp! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle tyle wspaniałych karteczek :) Słoneczko za oknami jest także trzeba korzystać. A ja trzymam kciuki za te ważki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu wszystkie są śliczne i tego Ci mówić nie muszę !!!
    każda jest tworzona Twoim wspaniałym sercem ale najbardziej wciąż mnie wzrusza ta "niebiańska".....
    a tą na chcrzest to proszę odłóż dla mnie bo niedługo mi się bratanek urodzi i kartka będzie jak znalazł:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko "niebiańska " tyle dla mnie znaczy ty wiesz najlepiej <3 Wszystkie twoje cudeńka są robione z taką doskonałoscią :-)

      Usuń
  4. Jak na korzystanie ze słońca to sporo potworzyłaś ostatnimi dniami ;) Mnie najbardziej urzekły urodzinowe - uwielbiam twoje kolorowe bukiety na kartkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo czytać Twoje słowa, dziękuje za pochwały. :))

      Usuń
  5. Niesamowicie oryginalne kartki, cała TY. Urodzinowa z motylem dla mnie the best:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity wysyp wspaniałych kartek !!!
    Wszystkie są piękne !!
    Każda inaczej ozdobiona, w innej kolorystyce i każda świetna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze tak uważasz, ciesze się i dziękuje za te słowa!

      Usuń
  7. Piękny wysyp,poczyniłaś świetne karteczki,świetnie skomponowane,Co do czasu,mam wrażenie że gwałtownie przyśpieszył i za nic nie chce zahamować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chce, niestety....Dlatego trzeba się cieszyć każdą chwilą ...

      Usuń
  8. Ależ kartkowy wysyp! Hurt po prostu! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartek jak grzybów po deszczu u Ciebie :) i każda śliczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudownych kartek!!! Nie dość, że wszystkie piękne to w oszałamiającej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej... chyba przestałaś spać, tylko przestwiłaś się na produkcję :) z racji uwielbianego przeze mnie niebieskiego koloru absolutnie moimi faworytami są kartki dziecięce. Takie słodkie... Cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu.Ciesze się, ze zaglądnęłaś i napisałaś parę słów..Pozdrawiam

      Usuń
  12. Wszystkie Twoje karteczki Kasiu są przeurocze !!! Miałabym osobiście problem, którą wybrać. Każda na inna okazję ma swój charakter i jest wyjątkowa:)))
    Gratuluję Ci ogromnego talenty:)))
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile prac :) Jestem pod wrażeniem nie tylko ilości, bo prace są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz Kasiu jak za tobą tęskniłam. Za twoimi wpisami, za kartkami i tym ciepłem, które roztaczasz. Pierwsze kroki skierowałam dziś do ciebie. I co widzę? Zrobiłaś sobie krótkie wakacje. Ciepłe, letnie i twórcze, jak się okazuje. Będzie co oglądać i co czytać. Już się cieszę i bardzo bardzo cię pozdrawiam.
    I dziękuję za słowa otuchy i twoje wizyty u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu widać, ze nie próżnowałaś i wszystkie karteczki są przepiękne, gratuluję . Tobie umknęło parę dnia a mnie gdzieś się podział cały miesiąc:))
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli Ci życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Misz masz jak się patrzy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowita ilość , nie próżnujesz widać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie bajecznie kolorowe i dodatkowo w niesamowitych ilościach produkujesz karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, super kartki, niestety przez to, że na blogu bywam wieczorem gdzieś mi uciekł Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to wiem, że nie próżnujesz. Wszystkie kartki są super. Podobają mi się kolory, kwiaty, ten styl :-). Niebiańskie kartki są piękne, ale smutne i wzruszające... :(

    Cieszę się, że masz dla kogo tworzyć i z tego, ze są ludzie, którzy zachwycają się tym, co robisz i kradną trochę Twojego talentu i serca. Oby tak dalej!!!!

    P.S. ja Ci dam misz-masz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, bardzo różnorodnie i stylowo!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale duuużo :) każda piękna, wysyp kartek jak grzybów po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam wielbię ślubne kartki, tu się dopiero można powyżywać, przy tych chrzcielnych już tak jakoś mniej... mam rację?... czy nie? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace genialne - ależ się rozkręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)