wtorek, 25 listopada 2014

Pięć minut dla..BAŁWANKA:)

Witam, witam!
 Dzisiaj krótko  ponieważ czas goni, a mam jeszcze troszkę spraw do zrobienia...  Jakiś czas temu pokazywałam Wam  na blogu bałwanka pomalowanego pisaczkami. To właśnie ON ma dzisiaj swoje przysłowiowe 5 minut. :))) Jeśli jesteście ciekawi aranżacji w jakiej go umieściłam, zostańcie ze mną :)))

Zacznę od tego, że zdjęcia będą różne...Lepszej i gorszej jakości, ponieważ słońca ostatnimi czasy jest jak na lekarstwo. Za oknem  szaro i jest zimno..Jest nieprzyjemnie...Brrrrrr....Wiem, że u wielu z Was jest już śnieg. 
U mnie jeszcze nie..Ale pogoda nie rozpieszcza.

Jak wiecie moja przygoda z pisakami rozpoczęła się stosunkowo niedawno...Szkoląc warsztat podpatrywałam najlepszych, odwiedzałam różne strony internetowe, czytałam fora jak malować, jak łączyć kolory. Moja paleta kolorystyczna została powiększona o kolejne barwy i  to dzięki nim moje rysunki są takie jakie są.

Głównym celem było pomalowanie stempelka w radosne, świąteczne barwy. A jesli ma być to kartka świąteczna to i tło musi współgrać z całością. Jesteście ciekawi jak wygląda  wspomniana kartka? Zapraszam do oglądania zdjęć:)





Zdjęcia jedne do drugich podobne, ale nie mogłam wybrać kilku.. Dlatego oglądajcie i ...

Ja tylko powiem tyle, że bałwanek po pokolorowaniu został maźnięty brokatem oraz  glossy accents..Więc jest błyszczący i brokatowy.:)) Część elementów ozdobnych zostało umieszczone na kostkach. Gwiazdki 
i dzwoniący dzwoneczek coraz bardziej przybliża nas do świąt....

Pozdrawiam Was życząc spokojnego wieczorku!!! Do zobaczenia wkrótce:))



24 komentarze:

  1. cudna bałwanek słodziakowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zimowo się u Ciebie zrobiło. ;) Obłędna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Kochana :) widzę, że wciągnęła Cię zabawa z pisaczkami...:) i powiem Ci, że nieźle to wychodzi:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć już na zdjęciu ten bałwanek prezentuje się obłędnie, to w rzeczywistości jest jeszcze piękniej:))) Mój zauroczył wszystkich domowników.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny bałwanek. Wciągnęło Cię to kolorowanie. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na bałwanka można patrzeć dłużej niż tylko pięc minut bo jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten bałwanek :) Super wyszła całość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwanek taki uroczy, że aż zimy się chce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie kolorujesz Kasiu, Kartka jest urocza, u mnie to nawet słoneczko pięknie świeci i do śniegu mi nie tęskno:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie pomalowałaś bałwanka i dodałaś mu naprawdę stosowną oprawę!
    Ja mam na razie dwa pisaki: czarny i czerwony. :-)))) Ale uwielbiam za to malować kredkami akwarelowymi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny bałwanek i śliczne zdjęcia Kasiu. Teraz tylko trzeba czekać na zimę i takiego bałwanka ulepić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje kolorowanki, kartki z nimi są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna pocztówka,fajne są te Twoje kolorowanki.Chętnie dostałabym takie cudo:)Uwielbiam takie małe dzieła sztuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałwanek jest cudowny :) Cała kartka niezwykle klimatyczna. Jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolega bałwanek :)) bardzo fajny, zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło dostać taką uroczą karteczkę na Święta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny bałwanek Kasieńko! Mnóstwo kolorów i radości:) Jak tak patrzę na tą karteczkę, to od razu przypominają mi się moje zabawyw dzieciństwie na śniegu, lepienie bałwana i rzucanie śnieżnymi kulkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas dziś tak zimno, że zaczynam się za bałwankami powoli rozglądać:))
    A karteczka piękna i mimo mrozu, wesoła. Tak trzymać! Pozytywnie. Do najkrótszego dnia w roku już niedaleko a potem będzie tylko lepiej. Uściski wysyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę że troszkę mnie tu nie było :( ale już wychodzę na prostą i bardziej na bieżąco będę :) ,
    śliczna kartka ale tej pierwszej nadal nie przebija , jestem w tamtej zakochana :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny bałwanek! .Zapraszam na mojego bloga wygrałaś CANDY!!! gratuluje.Paczuszka czeka na wysyłkę proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie pomalowany stempelek - wyszło jak zamieżałaś kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)