poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Z konikiem:)

Witajcie:))

Zanim zaproszę Was do obejrzenia zdjęć dzisiejszej pracy chciałabym bardzo podziękować za komentarze i słowa skierowane pod adresem moich ręcznie robionych kwiatuszków. Bardzo się cieszę, że się spodobały i zyskały tyle ciepłych słów. Myślę, że jak tylko dopadnę inną kolorystykę tuszy, czy barwników to pojawią się kolejne kwiatowe  propozycje.:)

Staram się systematycznie zamieszczać posty z pracami. Ale jak się okazuje, różnie to bywa.:)) Czasem wśród zdjęć które chowają się w  kleksowym folderku, odnajduje takie, których jeszcze tutaj nie pokazywałam. Dzisiaj będzie praca, którą zrobiłam jakiś czas temu.. I to właśnie  jedną z dwóch dzisiaj chce ją Wam pokazać. Zapraszam:)!
Kiedy zaprezentowałam na blogu tę pracę, napisała do mnie Pani, z prośbą abym dla jej córki podobną karteczkę. Zgodziłam się. Jak się okazało w rozmowie, Julia, bo tak miała na imię dziewczynka, również kocha konie i kolor niebieski. A, że urodziny miały się pojawić niebawem szybko siadłam do pracy.Co mi z tego wyszło. :))? Obejrzyjcie zdjęcia i kartkę dla Julki.



Tekturowe ozdoby wytuszowałam na granatowo, dodałam większe i mniejsze perełki. Połączyłam ze sobą różne odcienie niebieskości,  dodałam kwiaty, napis...Dzięki kosteczkom dystansowym praca zrobiła się puchata:). Wiem, że karteczka bardzo się spodobała i  Julia była zachwycona. Staram się robić tak zdjęcia, żeby oddawały najbardziej realny obraz pracy, ale nie zawsze się to udaje. Zazwyczaj na żywo prace wyglądają dużo bardziej elegancko.

Kolejna, druga zapomniana praca pojawi się w kolejnym poście...A będzie nią....:))wkrótce się dowiecie. Tymczasem życzę Wam miłego popołudnia:))


12 komentarzy:

  1. Prześliczna praca,ja też czasem odnajduję takie zaginione prace :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolorystyka. Już nie mogę się doczekać innych kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Ci karteczka Kasiu wyszła. Maila oczywiście czytałam i wkrótce odpiszę...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo mi się podoba , i jest potwierdzeniem na to że nie niebieski nie jest zarezerwowany tylko dla chłopców :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piekna, w kolorach niebieskich co prawda myslałam,ze dla chlopca bo utarlo się,ze niebieski kolor chlopiecy....ale i dla dziewczynki pasuje, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, urocza karteczka :))) też tak mam, trochę tych prac zalega folder serem tworzone; są to jednak świąteczne :p Pozdrawiam i czekam na kolejną pracę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, prześliczna i niezwykła! Piękna i bajkowa zarazem! Bardzo mi się podoba!! i nie zawsze musi być dla dziewczynki różowy kolor :):)
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie, dziewczęco! pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna :) Bardzo lubię niebieski w dziewczęcych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te głębokie niebieskości. ;) Bardzo mi się podoba całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną karteczkę zrobiłaś dla Julii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczarowana dorożka... zaczarowany dorożkarz...zaczarowany koń...;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)