środa, 6 maja 2015

Słoneczny notes!

Witajcie!!!

''Słonecznie. Miejscami zachmurzenie małe. Temperatura maksymalna od 15°C do 27°C....'' .
Gdyby ktoś pytał, to nie jest prognoza pogody ani na dziś, ani na jutro..Przynajmniej nie u mnie..

Za moim oknem było dzisiaj bardzo deszczowo, burzowo. Dlatego postanowiłam zaprezentować właśnie dzisiaj słoneczną prace. Kto jej ciekawy, zapraszam do pozostania ze mną :)




 Słońca, słońca, słońca. Brakuje mi go. Dlatego ta praca czekała na swoje 5 minut. Notes, a właściwie notesik, bo o nim mowa,  jest malutkim prezentem dla pewnej bliskiej mi osoby.W podziękowaniu, chociaż to i tak niewiele..Obejrzyjcie te kilka zdjęć, które zostało mi na pamiątkę.









Lubie wracać do tego stempelka. Uważam, że jest lekki, nieco  bajkowy  i nadaje dużej lekkości pracy.

Dziś mega krotki post, bo nadal bez kompa...Tak wiec uciekam. Zaległości nadrobię niebawem, obiecuje.
I pozdrawiam :))




16 komentarzy:

  1. Tak jak mówisz, Kasiu, stempelek nadaje pracom lekkości- jest uroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Солнечная такая!!!!!! С настроением!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile słońca w całym notesie, popatrz o popatrz... :) chciałoby się zaśpiewać:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile słońca w całym notesie, popatrz o popatrz... :) chciałoby się zaśpiewać:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie pogodna praca, motyw wróżki jest uroczy. Piękny kolor, wszyscy potrzebujemy żółtego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on optymistyczny! Już wiem, gdzie podziało się słońce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :)))))))))))))))oj piękny :)))))
    i ja polubiłam ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notesik cudo , bardzo wesoły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny, radosny i słoneczny :) Stempel jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny Kasiu.. i ten kolor !!! Cudo:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, od dłuższego czasu próbuję się z Tobą skontaktować, ale nie wiem, czy maile nie dochodzą, czy co się dzieje, w każdym razie chciałabym się dowiedzieć na jakim etapie jest wszystko..
    Wybacz, że tutaj o takich sprawach, jednak nie mam innego kontaktu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam ze tu ale nie mam komputera i bardzo ograniczony czasowo dostep do neta - prosze skontaktuj się ze swoim sponsorem z 6 urodzin AP - dzieki Ki DT AP
    http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/04/6-urodziny-art-piaskownicy-wyniki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka wspaniała, pozdrowienia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. stempelki cudowne, już zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Panienka na kartce jest bardzo słoneczna:))
    A to na niebie też się pojawi. W końcu jest wiosna i słońce nie ma innego wyjścia:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)