wtorek, 23 czerwca 2015

Świat w promieniach słońca

Witajcie!!

Tak postanowiłam zatytułować mój dzisiejszy post. Dlaczego? Już odpowiadam. Po całym dniu pochmurnym, deszczowym wyszło słońce.. To właśnie jego blask spowodował, że otaczający mnie krajobraz zmienił swoje barwy, z szarych, smutnych na…kolorowe! I oby tak zostało….


Kubek koktajlu truskawkowego wypity, muzyka sączy się z głośników, wolny wieczór. Co tu robić, jak odpocząć? Sposób jest tylko jeden. KARTKI!:))

Jak wiecie kartek można zrobić wiele, wszystko zależy od okazji. Moja jest bez okazji.  Myślę, że kiedyś znajdzie swojego właściciela i sprawi radość. Oby tak było!

Karteczka z moimi kwiatuszkami w roli głównej, których dawno nie pokazywałam. Kolorowa, radosna, w odcieniach różu. Nie należy do płaskich, wręcz przeciwnie. Jest warstwowa i nieco pokręcona.Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć.
 








Pastele pięknie potrafią się połączyć z prawie wszystkimi kolorami. Ja dzisiaj sięgnęłam po odcienie różu, pomarańczy i  zieleni. Jak już wspomniałam główną ozdobą są własnoręcznie wykonane kwiatuszki. Dodatkowo prawie wszystkie elementy umieściłam na kosteczkach dystansowych, dzięki którym praca stała się bardziej obszerna.

Nie mogło zabraknąć wykrojnikowych listeczków, które wspaniale wkomponowały się w całość. W tło całości kartki  dodałam materiałowego motylka oraz kokardę w kolorze pastelowej zieleni. I perełki w płynie.

 A teraz troszkę prywaty!
Ostatnio miałam okazję kosztować przepysznego ciasta o nazwie malinowa chmurka. Może znacie i wiecie jak to cudo smakuje. Ale powiem Wam, że dawno już tak pysznej słodkości nie jadłam. Jeśli ktoś lubi kulinarne doznania smakowe to polecam. Dla tych  co uwielbiają maliny, prażone migdały i śmietanę to…jest to strzał w 10!. Przepis dostępny w necie.:))


Niebawem kolejny post. A co w nim będzie przekonacie się już wkrótce. Do zobaczenia na Waszych blogach i bardzo dziękuje za odwiedziny u mnie i zostawione słówko:))).

Pozdrawiam,K.


13 komentarzy:

  1. Karteczka jest radosna jak lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepła i radosna:) super kwiatki, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności Kasiu, wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudnie. Kwiatki mi się wyświetlają w tonacji jesiennej i są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, mam skojarzenie z deserem owocowym.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kwiatowa karteczka :) a malinowa chmurka jest przepyszna piekłam parę razy można z innymi owocami :) Kasiu ostatnio piekłam Ciasto Mech rewelacja.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolorki karteczki, Kasiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że karteczka taka kolorowa. Po tych ostatnich szarych i zimnych dniach takie kolory są jak pyszny koktajl:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest piękna i prawdziwe słoneczna, wesoła. Nawet deszcz za oknem nie psuje humoru gdy się taką kartkę ma przed oczami:)))
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj,u mnie nad morzem leje już 4 dzień i słońca NIE MA:)Chyba go ktoś ukradł,więc napatrze się na Twoją słoneczną kartkę i będzie mi lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, ciepła i radosna :) Śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)