piątek, 10 lipca 2015

Pod krawatem i w szelkach, czyli....

Witajcie!

Piątek, weekendu początek, powitał mnie chłodem i przychmurzonym niebem. Prawdę powiedziawszy nie chciałam wierzyć synoptykom w ich prognozy i nie  spodziewałam się, że pogoda tak szybko ulegnie zmianie. Po burzach i deszczach zrobiło się chłodniej, dużo chłodniej. Mam nadzieję, że  ten stan jest chwilowy..
Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją -  ''pod krawatką. Brzmi ciekawie, zaskakująco. Pewno się zastanawiacie co to będzie.   Zatem zapraszam Was do lektury  posta :).


Prace męskie zawsze są dla mnie dużym wyzwaniem. Nigdy nie wiem, czy moja propozycja spodoba się obdarowanemu, zwłaszcza, że mężczyźni mają swój gust...no i nie każdy musi kochać krawaty, czy tez trybiki,które bardzo często pojawiają się w pracach dla panów.  Ale tutaj, w mojej propozycji, którą za moment zobaczycie odeszłam od zębatek i postawiłam na elegancje, poczucie humoru, i luz, a także powrót do...przeszłości.O co chodzi ?

Jakiś czas temu dostałam zadanie bojowe - kartka dla Pana Dyrektora!!! I oczywiście ma być wyjątkową, niepospolitą. Długo się zastanawiałam co by tu zrobić, co wykombinować. Po przemyśleniach mój wybór padł na męską koszulę w kratę z krawatem i..szelkami!! Nie zabrakło tez tak bardzo modnego w ostatnim czasie motywu wąsów. Chcecie zobaczyć zdjęcia, proszę bardzo.:)

Jak zrobić fajną koszulę. Przepis jest prosty. Jeśli ma to być koszula na luzie....podstawowym materiałem jest krata, do wszystkiego pasująca  i modna zawsze! U mnie w wersji zielono żółtej.


Wspomniałam na początku posta o powrocie do przeszłości. A są nim...szelki. Chciałam aby było coś innego niż zwykle. Szelki, które nosiło się dawno, dawno temu ,  na gumce, zapinane na guziki. U mnie papierowe, ale z prawdziwymi żółtymi guzikami.  Stempelek  z sentencja od Novinki.


Guziczka, tym razem w kolorze niebieskim, nie mogło zabraknąć na kieszonce z której, wystaje wąsiata chusteczka.

I jeszcze jedno zdjęcie..
Aby wszystko się pięknie komponowało ze sobą, nie mogłam zapomnień o opakowaniu. Opakowanie ważna rzecz! W końcu wypasione koszule, które leżą na najwyższych polkach sklepowych, tez są zapakowane w eleganckie pudełko. U mnie z okienkiem i granatową kokardą!


Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio cierpię głód dobrej, ciekawej, wciągającej książki. Każdy ma swoje gusta czytelnicze. I tu pytanie do Was. Jaką książkę polecilibyście , czy jest taka propozycja,która mogłaby sprawić , że będę się nią fascynować do ostatniej strony??:). Czekam na Wasze propozycje, a tymczasem  życzę Wam udanego weekendu!!!

Dziękuję za każde słówko i obecność  i pamięć.
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ale świetna kartka, taka żywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo!... boskie są te szelki- powaliły mnie na kolana :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :)
    Elegancja-Francja


    co do lektury, to od siebie polecam np.
    S.Clarke - Jonathan Strange i pan Norrell
    Przede mną leży wlaśnie ta dość gruba książka w mrocznej okładce ;)

    http://lubimyczytac.pl/ksiazka/142495/jonathan-strange-i-pan-norrell

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorowa karteczka pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka , co do lektury to mogę polecić kryminały np autora - Jeffery Deaver , Jo Nesbo , Janet Evanovich - ma super serię o łowczyni nagród Stephani Plum można posmiać :) , świetne są też kryminały Camilli Lackberg , z autorów to jeszcze Erica Spindler , oczywiście King :)
    To taka mała częśc z tego co uważam za dobre :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa ta karteczka :) Uwielbiam koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna koszula a szelki rewelacja, pozwolisz, że się zainspiruję? pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna !!! I chyba wiem kto ją dostał:)
    Jeśli chodzi o lektury to jaka tematyka Cię interesuje?
    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne szelki! świetna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie skrojona, wręcz szyta na miarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ piękna! i szelki genialne! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta koszula i rewelacyjny pomysł na szelki! :)
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na męską kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki zabawny pomysł:)) Piękny wieszak z piękną koszulą. Ale masz niecodzienne pomysły Kasiu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ой, какая классная!!! Супер!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)