poniedziałek, 19 października 2015

Iść za promieniami jesiennego słońca



Witajcie wieczorową porą :)
Zanim zaproszę Was do lektury kolejnego posta, chciałam bardzo serdecznie podziękować za ilość odwiedzin mojego bloga i wszystkie sympatyczne słowa zostawione w komentarzach. Cieszę się bardzo, że moja fotorelacja z wycieczki z magicznego Inwałdu przypadła Wam do gustu. Mam nadzieję , że chociaż troszkę Was zachęciłam do odwiedzenia tego niesamowitego miejsca, w którym ani trochę nie można się nudzić. Polecam wszystkim!!!Naprawdę warto!
Bardzo mi miło, że i album, który wykonałam dla małego Przemusia się spodobał. A czym Was dzisiaj zaskoczę ?:)



Dzisiaj nie będzie zdjęć pracy, bowiem ta, którą mam do pokazania musi jeszcze chwilkę odczekać.  Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć, które zrobiłam podczas niedzielnego spaceru.


Droga życia człowieka usłana jest niespodziankami. Nigdy nie wiemy co czeka nas za zakrętem...Nie potrafimy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy to co przyniesie nam kolejny dzień jest właściwe dla nas i naszych oczekiwań ..Ciągłe decyzje i  wybory powodują,  że życie upływa coraz szybciej. Dlatego  trzeba się na moment zatrzymać i pomyśleć i dostrzec to co jest koło nas - Drugiego człowieka i jesienną przyrodę.


Park, który jest niedaleko mojego miejsca zamieszkania kusi  wszelakimi barwami drzew. To idealne miejsce na spacery z rodziną, ale i wycieczki rowerowe. To miejsce, które zaprasza sobą na  spacer wieloma alejkami, które prowadzą do przeróżnych, ciekawych  zakątków.
 
 



Muszę Wam powiedzieć, że w takim lesie można zaobserwować fantasytczną grę słońca, które lubi  bawić się w z nami w ''chowanego'' tym samym ukazując wspaniałe barwy jesieni.

Ale nie tylko ''Panią Jesień'' w szerokim tego słowa rozumieniu spotkałam podczas mojego spaceru. 
 








 Tym  akcentem pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuje za obecność. Do zobaczenia na Waszych blogach!!

Już niebawem kolejna papierowa praca. A będzie nią.. :) - o tym w kolejnym poście na który już dzisiaj zapraszam.
K.




11 komentarzy:

  1. Uwielbiam jak słońce "dekoruje" jesień, a wiewiórki biegają po parku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oblicze jesieni nam Kasiu pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia- uwielbiam spotkania z naturą i jej cudowne odzienie o tej porze roku. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienne slonko, kiedy juz raczy sie pokazac, jest niesamowite1! Do tego te kolory, zapach powietrza...to chyba wlasnie najlepszy moment na zwolnienie tempa i przemyslenia....pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wiewióreczka słodziutka!Kocham zwerzaki, są takie piekne i oddane :) Piękne zdjęcia, zdecydowanie trzeba cieszyć się chwila, dosłownie kazdą chwilą. Często o tym właśnie zapominamy bo jak powiedziałaś nigdy nie wiemy co czeka nas za zakretem, więc tą długą prostą trzeba się cieszyć, chociażby miała by trwać tylko moment :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę na spacer ............ach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce i cudowny spacer...i do tego ta wiewiórka. I jak tu nie kochać jesieni:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiewiórką mnie zaskoczyłaś :) Odważne zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)