środa, 11 listopada 2015

Zapowiedź

Witajcie!!!

Miał być post, długi, szeroki, ciekawy...o tym i o owym. Ale niestety nie wszystko idzie tak jakby się chciało.
Dzisiejszy poranek powitał mnie  wielobarwnymi szarościami.  I mimo jesiennego deszczu, nieśmiale wychodzącego słońca niestety cały dzień był nieciekawy.  Ale tylko  patrząc przez okno od strony zewnętrznej, bo wewnątrz mojego pokoju wiele się działo.
 Oj działo, szło kartkowanie, było mnóstwo brokatu, multum pomysłów, jeszcze więcej ścinek,  ale warto było bo magiczne pudełko zostało wzbogacone o kolejne kartki świąteczne.  

Przy lepszych warunkach atmosferycznych obiecuje, że zaprezentuje kolejną propozycje. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam Was niebawem...mam nadzieję, że jutro będzie dane mi zrobić dobre zdjęcia. 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, za  Waszą pamięć... Do jutra ?:)) Oby!!

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, takie szaro, buro i ponuro dzisiaj chyba wszędzie. U mnie dżdżysto i szaro właśnie, ale bardzo ciepło jak na ten czas, co mnie przeraża raczej niż cieszy. Tylko nasłuchiwać burzy, co mnie nie zdziwi :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na temat pogody nie będę się wypowiadać, bo to ciężki temat... Kartki? Czekam na Twoje, bo ja ostatnio nie mam czasu nawet pokusić się o zrobienie jednej jedynej, a tu już święta za pasem...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)