poniedziałek, 14 grudnia 2015

Kolejne, tym razem dwie propozycje świąteczne

Witajcie!!!
 Czas nieubłaganie leci, da się to odczuć w coraz krótszych dniach, w mijających godzinach... No niestety, nie da się go zatrzymać. Dzisiaj  mamy 14 grudnia, za kilka dni Wigilia. Dlatego dzisiaj chciałabym Was zaprosić do obejrzenia kolejnych świątecznych propozycji kartkowych. :))

Ile ludzi na świecie, tyle gustów. Jednym się podobają rzeczy bardziej zdobione, inni uwielbiają prostotę. Pierwsi tolerują kartki świąteczne świeckie, drudzy tylko te religijne. I ich wybory trzeba uszanować. Dlatego wskazana jest różnorodność, by każdy znalazł coś dla siebie. Dzisiaj u mnie dwie propozycje. Jak możecie się domyśleć pierwsza świecka, a druga religijna. :)

Ale, ale,  to za momencik. Jeszcze troszkę prywaty:))

Bardzo dziękuję Wam za tyle serdecznych słów pod kartkami i albumem, które wykonałam podczas warsztatów u Doroty. Na pewno nie był to stracony czas, a wszystkie triki, wskazówki wykorzystam sumiennie w moich kolejnych kartkach. A może już one się pojawiły. :))

Wracając do kartek. Dzisiaj będzie w formacie długim, czyli Dl. Dla jednych bardzo trudnym, dla mnie można by rzec -średnim.Czy lubię ten format- nie sprawia mi szczególnych problemów, ale osobiście gustuje w mniejszym, np. kwadratach.:))

Pierwsza praca jest bardzo żywa za sprawą barw. Kartka w kolorystyce prawdziwie świątecznej. Gdzieś w swoich zakamarkach znalazłam resztki bardzo eleganckiego zielonego papieru,który połączyłam z czerwonym. Oba te kolorki pięknie połączyły się z brązem, który również jest widoczny  w pracy.
 Napis podarowany. Ok, nie przedłużam, zapraszam do obejrzenia zdjęć.:))



Kartka kojarzy mi się z wyczekiwaniem na pierwszą gwiazdkę, na choinkę no i nie ukrywajmy, na prezenty, które wszyscy lubią.:)) Mam nadzieję, że lubicie :)))


 Obrazek -grafikę z Galerii, wkomponowałam w tło, tuszując go, tak samo jak serwetkę. Dodałam drewniane gwiazdki, które pięknie się mienią za sprawą  brokatu. Brokat pojawia się tez na ubraniach postaci. Gdzieniegdzie dodałam czerwone perełki.  Nie zabrakło też szyszek, które tak mi podeszły w tym roku. Tym razem je lekko zmroziłam za pomocą medium szkląco-pękającego. Jako akcent kolorystyczny dodałam głóg.

Kartka nieco gruba ze względu na dodatki, ale nie stanowi problemu, aby ją zmieścić do koperty. Śmiało można wsadzać i wysyłać. :)).


Pracę zgłaszam do wyzwania

 



Druga propozycja  jest w podobnym stylu. Też format dl, czyli długi, tez karteczka raczej dzielona , ale kolorystyka stonowana, tak samo jak treść, którą wyraża. Zobaczcie.

 Kartka o tematyce religijnej. Powstała z połączenia dwóch pasków, w podobnej kolorystyce. 

 Strasznie mi się podobały kwiaty na galeriowym papierze, ale aby nadać im bardziej zimowego akcentu, to obrysowałam  kontury  medium szklącym i posypałam miałkim brokatem. Pięknie się mieni. Lubię brokat, ale nie lubię jego nadmiaru. Myślę, że w moich pracach jest go w "sam raz" :).

 Tutaj jak widzicie był mały eksperyment, mianowicie małą metamorfozę przeszły szyszki,które pomalowałam konturówką, pokryłam medium. Dzięki temu trikowi są ośnieżone i zmrożone.
  W tło obrazka dodałam ramkę złotą oraz ażurową serwetkę.  No i napis, również złoty.
 I tą propozycje zgłaszam do wyzwania





Tak się przedstawiają moje dzisiejsze propozycje.   U Was na blogach czuć zbliżające się święta- jest kolorowo, jest pachnąco, jest kartkowo. I jest fajnie:))! I tak powinno być. A jak to się mówi "śpiesz się powoli", więc na spokojnie, życzę każdemu z osobna, aby mimo tego pędzącego czasu wszystkie plany i zamierzenia zostały zrealizowane, a także abyście znaleźli czas dla siebie i dla tych, którzy potrzebują naszej obecności.
Pozdrawiam Was ciepło i uciekam  do mojego kątka:))






11 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje propozycja są po prostu przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne karteczki :) dziękuję za udział w wyzwaniu It's jus fun !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, prepięknie ! Uwielbiam to jak komponujesz kartki. Te grafiki idealnie pasują. Widać w nich całą Ciebie , asz unikalny styl w kartach bardzo mi się to podoba :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny , świąteczny klimat! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, pomysłowe prace :) Bardzo lubię grafiki z GP :) A bałwanki o które pytałaś to digi od Alice creations. Są w trzech kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo piękne są Twoje prace, tyle w nich serca, precyzyjności i oddania, że czuć to gdy się trzyma je w rękach:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspólną zabawę i życzę Wesołych Świąt:)
    Karolina DT DreamCraft

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)