środa, 27 stycznia 2016

W klimacie ślubnym




Witam Was wieczorową   porą :)
Kolejny dzień i kolejne spotkanie z Wami. Strasznie się ciesze, że mogę  pokazać Wam kolejny mój papierowy tworek. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny na wizytę u mnie. Zapraszam :)
Wieczór spokojny. Siedzę sobie, pije smaczną herbatkę, słucham sobie muzyki relaksacyjnej i... No właśnie.Przyszła pora na spotkanie z Wami. :) Tak oglądam  różnorakie  dzieła na blogach i  nie mogę wyjść  z zachwytu nad Waszymi pracami, pomysłami, realizacją powierzonych zadań.  Jesteście niesamowici!!!

Dziękuję za to, że zaglądacie do mnie, że komentujecie.:)) Ciesze się, że mój ostatni ''lizaczek'' przypał Wam do gustu :).
 A dzisiaj będą klimaty ślubne. I wcale nie w bieli. :))) Bo kto powiedział, że ślub musi być w bieli. Będzie bardzo, bardzo kwiatowo, warstwowo i z sentencją. Swego czasu założyłam sobie taki notatnik i zapisuje w nim rożne myśli, powiedzenia i cytaty, które mogę potem wykorzystać w pracach. Bo przecież nigdy nie wiadomo kiedy takie ''słowo'' się przyda. :) 


 Tak wygląda moja kartka w całości. Jak już wspomniałam kartka należny do tych z ''nadwagą'' bowiem  jest na bogato, wiele się tutaj dzieje. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.:)

 Tutaj widzicie warstwy, o których pisałam wcześniej. Miedzy papierowe kawałki , które wcześniej wytuszowałam i lekko poszarpałam, dodałam  delikatną, materiałową koronkę.
 Serduszka również lekko wytuszowałam, a potem posypałam pudrem do embossingu i  potraktowałam nagrzewnicą. Tusz pięknie się rozpłynął pozostawiając złoty połysk.

 Puder znalazł się również na kwiatuszkach. Ten bordowy, największy robiłam sama:)




Moją propozycję zgłaszam do zabawy z  :
studio75, wyzwanie, vintage 



123 scrapuj Ty - Słowa, słowa, słowa

 Tworząc pracę zainspirowałam się kwiatami, kolorystyką i cytatem.



Tyle na dzisiaj. Niebawem kolejny post na który już dzisiaj Was zapraszam :) .Pozdrawiam ciepło:))

12 komentarzy:

  1. Pięknie Kasiu, ślubnie do granic możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka. Kolory to rzecz gustu. Liczy się całokształt a ten jest bezbłędny. Nic, a nic nie obniżasz Kasiu poziomu swoich prac. Jesteś niesamowita:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna i kolorystycznie też mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna elegancka praca :)Kwiaty są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko Kochana, widzę że masz podobny rytuał do mnie bo i ja uwielbiam słuchać relekacyjnej muzyki i pić herbatkę, a przy tym patrzeć na blogi. Kochana to Ty jesteś niesmaowita bo i jakże utalentowana :) Wspaniała kartka. Cudowne tło :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, a samodzielnie zrobiony kwiatek wyszedł Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! Thank you so much to joining us at Studio75 challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej jestem za tym, aby kartki ślubne były radosne i kolorowe :) Twoja właśnie taka jest! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)