sobota, 19 marca 2016

Jajkowa inspiracja!!

Witam Was!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją na nadchodzące święta! Zapraszam! 
Kartka prosta, delikatna, szybka w wykonaniu. Coś innego, coś kolorowego. Mam nadzieję, ze się Wam spodoba.
 Jajo.:))) W końcu Wielkanoc za pasem, dlatego dzisiejsza propozycja będzie w kształcie jaja!!
Do  ozdobienia mojej kartki użyłam własnoręcznie wykonanych kwiatuchów, do  których dodałam zielono -białe listeczki i wstążeczkę w kolorze żółtym.
 Perełki, w kolorze różowym i żółtym miały ze sobą współgrać, niestety aparat nie oddaje ich prawdziwych kolorów. Tło kwiatuszkowe wytłoczyłam za pomocą folderku do embossingu.
Przez środek dołożyłam napis i wstążeczkę z materiałowych kwiatuszków.



Dzisiaj tyle, z rożnych przyczyn. Mam nadzieje, że kolejne posty będą dłuższe. Spokojnego wieczorku i do zobaczenia u Was!!:)

9 komentarzy:

  1. Ślicznie Kasieńko :) Podoba mi się ten jajkowy kształt pracy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu przepiękna! Wyjątkowo ładnie skomponowana! piękny emboss... wszystko jest na niej idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i subtelna karteczka, Kasiu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA !!! Taka świąteczna i wesoła:) Podziwiam Twoja pracę Moja Droga całym sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne jajo :) Wszystkie kwiaty są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Wielkanocne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, karteczki są liczne. Fajnie jest patrzeć jak się piknie rozwijasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i podoba mi się kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)