czwartek, 7 lipca 2016

Moje propozycje na chrzest święty

Witajcie!!
Dzisiaj przychodzę do Was z propozycjami kartek, które mogą być zaproszeniem lub podziękowaniem  związanym z przyjęciem Chrztu Świętego przez nasze maluchy. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Nie tylko śluby ale i chrzty pojawiają się w moim terminarzu. I właśnie na tą uroczystość  przygotowałam propozycję, które za moment zobaczycie. Tym razem również postawiłam na prostotę, nie dawałam zbyt wielu dodatków, gdyż główną ozdobą jest samo zdjęcie dziecka.



 Prostota i delikatność, to przepis na propozycję powyżej. Zdjęcie dziecka, trzy kwiatuszki, papier ozdobny  w delikatne różyczki i napis. Praca warstwowa.

 Podobną, prawie bliźniaczą pracę możecie zobaczyć tutaj. Tutaj również pojawił się delikatny papier w motywy kwiatowe , malutki bukiecik kwiatów jako ozdoba i  napis.

 Ta propozycja nieco inna, bardziej na bogato. Pojawiły się wykrojnikowe koronki,malutkie perełki. 
W kompozycji dominuje kolor różowy. Nie zabrakło malutkiego zdjęcia malucha oprawionego w piękną ażurową okrągłą rameczkę.

I jeszcze propozycja w kwadracie, również delikatna, z  niewielką ilością ozdób. Praca warstwowa, ale  bez propoblemu się mieści do koperty.

I jeszcze jedno zdjęcie. A właściwie dwa. :)



Wiem, wiem, same zdjęcia dzisiejszych prac nie są takie jakbym chciała. Aparat pokazał na co go "stać". 

Bardzo Wam dziękuję za obecność, za to, że zaglądacie na mojego bloga. Cieszę się, że wśród Was są tacy, którzy niezapominają, którzy odwiedzają i którzy  po prostu są. Dziękuję za wszystkie słowa, które tutaj  zostawiacie.

Już dzisiaj zapraszam Was do lektury kolejnego posta. Do zobaczenia niebawem  :)


2 komentarze:

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)