środa, 28 czerwca 2017

Dla uczniów

Witajcie wakacyjnie!!
Wczoraj nie dotarłam, ale dzisiaj z rana pędzę do Was, aby zaprezentować to, co otrzymali uczniowie  pewnej wychowawczyni. Zostańcie ze mną.
Kolorowe zakładki. To właśnie one dzisiaj będą gościć u mnie na blogu. To właśnie te radosne zakładki dostali uczniowie na zakończenie roku od swojej pani. Miło, prawda? Ja cieszę się, że mogłam dla nich wykonać zakładki, bo przecież wiele dzieci ma swoje ulubione książki, które z radością bierzemy na wakacyjne wyjazdy.  Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.:))





 Pani Patrycja, nauczycielka, dla której przygotowałam zakładki napisała do mnie wiadomość, w której mogłam przeczytać, że dzieci były zachwycone prezentem, że zakładki się baaardzo podobały, zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. 
A dla mnie to najważniejsze i ciesze się, że moje kolorowe dzieła sprawiają radość innym.

Udanego dnia kochani!
Do zobaczenia wkrótce!:)

4 komentarze:

  1. O wow! Przepiękne zakładeczki :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bowiem radość dziecka jest bezcenna... A zakładki wspaniałe, Kasiu. Buziaka posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zakładki, Kasiu. Nie dziwię się, że dzieciaczki były zachwycone - ja też bym była.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, pełne kolorów i energii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)