poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Podziękowania, wyróżnienia i.......KOLEJNE NOMINACJE:)

Witajcie!:))

Dzisiaj spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Od Pająka :))) .....tak tak, od tego samego od której otrzymałam moje wymarzone LOGO . Raz jeszcze dziękuję:)



Mój  blog został wyróżniony nagrodą   

"The Versatile Blogger Award" 
oraz 
nominacją Liebster blog.:))

BARDZO BARDZO DZIEKUJĘ  :)

Poniżej podaje zasady wyróżnienia :

Zasady wyróżnienia "The Versatile Blogger Award" są następujące:

Każdy nominowany Blogger powinien:

1. Podziękować Nominującemu blogowi u siebie na blogu

2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu

3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie.


1.Podziękowania...słowa i tak nie oddadzą tego...co czuje i jak się cieszę więc raz jeszcze BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WYRÓŻNIENIE:)
2. Nagroda..oczywiście z wielką dumą prezentuję na pasku bocznym bloga :)
3...Siedem faktów dotyczących mnie..hmm..trudne zadanie.....proszę, odpowiedzi poniżej:)


1. Prawdziwe moje imię jest bardzo popularne i  zaczyna się na literę K:)...nie na M:)
2. Jestem kobietą o wielkim sercu i wielkich czarnych oczach :-)
 3. Moimi ulubionymi owocami letnimi są..truskawki:)Te prosto z grządki ;)
Kocham je i mam bzika na ich punkcie:)
4. Kiedyś grałam na pianinie, komponowałam swoje własne utwory...czasem  gram dla przyjemności:)
5. Mam słabość do...blondynów:), niebieskookich, szczególnie jednego ;)
6. Ciesze się całym sercem gdy komuś  sprawię przyjemność...nawet tą najmniejszą:)
7.  Uwielbiam czytać książki..niektóre po kilka razy..np. Małego Księcia :)

Poniżej banerek do pobrania :)




A teraz chcę obdarzyć tym banerkiem 15 blogów :)




Kolejna wspaniała nominacja, która mnie spotkała to nominacja Liebster blog. 
Poniżej kilka słów o niej :) 

"Nominacja Liebster jest otrzymywana od innego blogera

w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,

więc daje możliwość ich rozpowszechniania.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań

otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym)

oraz zadajesz im 11 pytań.

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pająk zadała mi pytania na które z przyjemnością odpowiadam :)

1) ulubiona pora roku 
Wiosna i lato :)
2) mieszkanie czy dom?
Mieszkanie :)
3) wieś czy miasto?
To zależy...czasem wieś czasem miasto
4) góry czy morze?
Morze..choć góry też kocham
5) sterylny porządek vs artystyczny nieład ;)
Porządek ale nie sterylny..bo chyba nie da się takiego utrzymać..Przynajmniej ja nie potrafię..nie jestem Perfekcyjną Panią... ;)
6) owoc czy warzywo?
Zależy do czego...lubię to i to
7) bujać w obłokach czy twardo stąpać po ziemi? 
Oj....chyba stąpać twardo po ziemi
8) klasyka czy awangarda?
Klasyka
9) ranny ptaszek czy nocny marek?
śpioch:))
10) stare czy nowe?
nowe
11) "Ty-zwierzę" - do jakiego zwierzęcia możesz się porównać
i dlaczego? 
Sama nie wiem, trudne pytanie. Jak będę wiedzieć to na pewno Cię poinformuję:)

Bardzo chciałam dać wszystkim 15 osobom nominację Liebster Blog.. ale w zasadach jest powiedziane, że ma być żelazna 11....
a więc postanowiłam obdarować  pierwsze  11  osób , które pojawiły się wcześniej. Obiecuję, że następnym razem bedą wyróżnienia dla pozostałych.. 





A teraz moje pytania:

1.Książka czy ebook?
2.Szpilki czy balerinki?
3.Sposób na chandrę?
4.Ulubiony blog?
5. Pomysł na życie?:)
6. Francuski czy niemiecki?
7.Ulubione zwierzątko?
8.Porządek czy bałagan?
9. Kręcone czy proste?
10. Świeca czy światło sztuczne?
11. Gdybyś miała swoje 5 minut to...


I banerek dla Was:)



Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach pod tym postem lub na swoim blogu- wtedy proszę o linka bo z przyjemnością je przeczytam  :))

Pozdrawiam Was ciepło i.....obiecuje następny post już wkrótce :)

14 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za wyróżnienie!!! :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za wyróżnienia:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie. Bardzo mnie ucieszyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za wyróżnienie :) Strasznie mi miło :)))

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięuję bardzo za wyróznienia :) Jak tylko znajde chwilkę, to na spokojnie na nie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia!!! Pianino i własne kompozycje... Coś fantastycznego - od razu wiedziałam, że jesteś wulkanem talentów o Wielkim sercu :)
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Tobie i nominowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ogromne! Nie jest niespodzianką, że tworzysz cuda. Cieszę się bardzo. I gratuluję wszystkim nominowanym:DDD
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że mi to wybaczysz ale nie pociągnę dalej zabawy. U siebie napisałam, ze brak mi blogów, które mogłabym nominować i czasu, to wszystko prawda. Nie chciałabym też na siłę wyszukiwać blogów, których w ogóle nie znam. Twój blog, a przede wszystkim Twoje prace są wspaniałe, widać, że wkładasz w to dużo serca i rozwijasz się w zawrotnym tempie. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja odpowiedziałam na pyt. Karoliny pod jej postem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,jestem zaskoczona i jest mi miło postaram się tym razem wziąć udział w zabawie ale nie wiem czy czasowo dam radę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci dziękuję kochana za nominację :) Również sprawiła mi ona niezmierną radość:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    I fajnie, że dowiedziałam się o Tobie co nieco. Też grałam na pianinie - a raczej na fortepianie! To była moja pasja. Ale skończyłam szkołę muzyczną, potem przeprowadzka i fortepianu nie było sensu juz ciągnąć za sobą. Brakuje mi tego, ale mam nadzieję, że w koncu uda mi sie kiedyś kupić chociaż pianino i dalej grać....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa podziękowań i za udzielone odpowiedzi - najbardziej zapamiętam fakt o graniu na pianinie - super!
    Gratuluję kreatywności przy układaniu własnych pytań dla nominowanych - na niektóre chyba nie umiałabym odpowiedzieć...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)