czwartek, 24 października 2013

Świątecznie!


Witajcie serdecznie!!!

Bardzo dziękuję Wam za tak liczne komentarze, które zostawiliście pod ostatnim postem. Cieszę się, że okolice w których mieszkam się podobają. Mnie również, zwłaszcza gdy  świeci słońce tak jak to było ostatnimi dniami. 

Dzisiaj nieco pochmurnie, ale nadal można podziwiać piękne kolorowe drzewa...
Odpowiadając na pytania, które się pojawiły:)))w komentarzu- piesek niestety nie był mój, ale dał wiele radości i myślę, że fajnie "wpasował" się w mój spacer. Jaskry o tej porze roku się pojawiają..i pięknie kontrastują z kolorowymi liśćmi. Widocznie miałam szczęście!:). Góra, która pojawiła się na zdjęciach to..nie Chełm.

Bardzo się cieszę, że moje różyczki które formowałam..bardziej na próbę, spodobały się. Myślę, że będę ich używać do kartek okolicznościowych, bo wydaje mi się, że elegancko wyglądają:)
A co dzisiaj przygotowałam?:))

Dzisiaj przygotowałam dla Was moją pierwszą kartkę świąteczną. Wprawdzie jeszcze październik się nie skończył, listopad za pasem, ale...czas leci. Sama pamiętam jaką radość miałam przy tworzeniu kartek wielkanocnych. A wczoraj..przyszedł czas te grudniowe. Efekt zobaczycie poniżej..

 Od jakiegoś czasu "chodziła" za mną kartka bombka. Mimo, że jest wiele innych różnych form, ta jednak była mi najbliższa, prawdopodobnie dlatego, że..bombki wiesza się na zielonych drzewkach i kojarzą się ze świętami. Więc ja..aby wyeksponować kartkę..też powiesiłam ją na zielonym drzewku...Swoich liści użyczył mi...fikus:)!. Albert- bo tak ma na imię moja roślinka, przez chwilę mogła na sobie prezentować moje dzieło.






Kartka mieni się różnymi kolorami-stempelek prawdę powiedziawszy nie pamiętam od kogo- znaleziony w sieci na blogu u jednej z blogerek.

 Dziękuję Wam, którzy zapisali się na moje CANDY, zapraszam tych, którzy jeszcze nie zostawili swojego głosu.

Życząc udanego dnia serdecznie Was pozdrawiam!!!

86 komentarzy:

  1. przepiękna ta kartka :-)
    pozdrawiam ciepło i czekam z niecierpliwością na kolejne prace świąteczne :-)
    wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i serdeczny komentarz. Kolejne prace pojawią się..wkrótce:)I również życzę wszystkiego dobrego!:)

      Usuń
  2. Urokliwa:D jak kazda U ciebie :D wiecej takich prosimy!!!! Candy...och, wzielam udzial z zaangazowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka. Ja tez sie juz zaczynam przymierzac do artek swiatecznych , mamy ich sporo do zrobienia. Pisze ,, mamy '' bo wyobraz sobei wciagam zawsze w to mojego Tomka. na poczatku zawsze kwiczy , ze nie !!! ale potem juz jak sie wciagnie to tworzy male cudenka. Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i wdzisz:)) to super, to nie jesteś sama z przygotowaniami, jest na pewno przez to miło i wesoło no i...najważniejsze..WSPÓLNIE, razem...możecie podziwiać Wasze Cuda:)Pozdrawiam Cię Aniu!:)

      Usuń
  4. Fajna bombeczka !!!!!
    No i reniferek ;)
    A dodatkowy urok to te gwiazdeczki na zewnątrz i w środku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się zastanawiałam czy nie za dużo tych gwiazdeczek, ale to w końcu święta..więc...niech będzie dużo, błyszcząco i kolorowo:)

      Usuń
  5. Śliczna i pomysłowa, gwiazdki wyglądają zachwycająco :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karteczka się podoba:) Pozdrawiam również!:)

      Usuń
  6. Krásné přání ve tvaru baňky ( bombki ) - skvělá kombinace barev a moc se mi líbí krajková výplň - to je papírová krajka nebo bavlněná ? Moc děkuji za přízeň a milé zastavení u mne . Zdravím a přeji pěkné dny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dobrý den!
      Děkuji za pěkné komentáře a jsem rád, že moje karta se vám líbí. :)) Krajka je dekorativní papír. Také jsem dohnal ve svých pracích, protože jsou krásné. Rád bych na jeden den dostat takovou kartu zázrak. S pozdravem :))

      Usuń
  7. wcześnie się do grudnia przygotowujesz ;)
    a kartka baardzo mi się podoba, chyba bym nie wpadła na to, żeby właśnie w takiej formie jakąkolwiek wykonać. Jak zwykle mnie zaskoczyłaś fajnymi pomysłami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześnie i na spokojnie:))Bo gdyby czasem sobie ktoś zażyczył taką karteczkę to będę mieć trochę czasu aby na spokojnie ją zrobić. Cieszę się, że Ci się moja bombka podoba:))Pozdrawiam i miło, że mnie odwiedziłaś:)

      Usuń
  8. О! Уже началась подготовка к Новому году...!!! Супер!!! Очень мило и симпатично, бумага красивая, необыкновенная!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka bombka to świetny pomysł!!! A zrobiłaś śliczną:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Kartka jest piękna! Taka na bogato - świetny świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka, oryginalna forma cudnie udekorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka, chociaż ja swoje świąteczne pewnie będę robiła na ostatnią chwilę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak zaawansowana mak Ty to nie jestem, dlatego wolę robić sobie na spokojnie:))))

      Usuń
  13. bardzo ładne, od razu czuć święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje słowa. Cieszę się, że Ci się podoba!Pozdrawiam

      Usuń
  14. Super robi się kartki bombki...
    Ja też już mam ich kilka ;-)))
    Twoja jest rewelacyjna...
    w szczególności podoba mi się ażurowy papier...
    pochwalisz się skąd to i co to??
    Pozdrawiam cieplutko - jak zawsze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Ci napisałam w komentarzu, papier ażurowy to......:))
      Pozdrawiam serdecznie i ciepło..:))no i wzdycham na widok Twojej maszyny!!

      Usuń
  15. EKSTRA, świetny pomysł na bomb(k)ową kartkę.
    pięknie tu u Ciebie :)
    P.S. dziękuję za odwiedziny u mnie jesteś moim najwierniejszym podglądaczem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to sama przyjemność bywać w Twych progach. Genialne rzeczy tworzysz, więc..z przyjemnością zaglądam:)

      Usuń
  16. Podoba mi się karteczka w takim kształcie.Jest śliczna i można ją też powiesić na choince. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie mam taką nadzieję, że ten,kto dostanie tą karteczkę sobie powiesi na choince..:)Pozdrawiam również serdecznie!

      Usuń
  17. Bombkowa kartka jest piękna, szczególnie podoba mi się koronkowy wzór.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. podpisuję się pod przedmówcami, świetna kartka i na pewno mieni się w zależności od padającego światła. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i serdeczny komentarz. Cieszę się, że karteczka się podoba.Tak, rzeczywiście mieni się w zależności od padającego światła:))Pozdrawiam

      Usuń
  19. Ojejku. Nie strasz Kasiu świętami:)) Kartka przecudowna i w pięknym klimacie ale kiedy pomyślę, że do Bożego Narodzenia niecałe dwa miesiące, to wierzyć się nie chce. Myślę, że taka kartka na choince to prawdziwy rarytas. I coś mi mówi, że będzie ich z czasem coraz więcej u ciebie:))) Wielkie uściski dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że bedzie Limonko, niech cieszą oczy wszystkich, postaram sie aby była każda innna:)))ściskam Cie serdeczni:)))

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba karteczka bombka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. no widzę że przygotowania do świąt pełną parą idą :) czy to ma coś wspólnego z moją propozycją ??? :D buxiaki dla obojga :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombkowa kartka... można ją zawiesić na choince :) Świetny pomysł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny i komentarz, ciesze sie, że kartka się podoba:)))

      Usuń
  23. Bombowa ta bombeczka, cudowny pomysł mona zawiesić na choince czy na półeczce, futrynie, kominku ...i będzie pięknie wyglądała
    Mnie się bardzo podoba, gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa.Cieszę się, że się podoba:))

      Usuń
  24. Świetny pomysł- kartka bombka :) Pięknie się mieni. Bardzo podobają mi się gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka śliczna, Albert pewnie czuł się wyróżniony mogąc ją mieć na sobie :) A czas do świąt zleci, ani sie obejrzymy, więc juz czas najwyższy się do nich przygotowywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ tak, myślę, że się ucieszył:)A nawet jeśli nie to...karteczka fajnie się prezentowała:)wśród jego zielonych listków:D

      Usuń
  26. Piękna karteczka,a jeśli święta to musi się świecić i błyszczeć .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo dziękuję za odwiedziny i serdeczny komentarz.Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Bombka bombowa :).
    Fajny pomysł. Podoba mi się- fajnie będzie wyglądać na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,pozdrawiam i dziekuję za miłe słowa:D Bombka bombowa-podoba mi się to stwierdzenie!:)

      Usuń
  28. Hej Kasiu, chciałam Ci napisać, że bardzo lubię takie katko bombki. Sama zamierzam kilka zrobić w tym roku :) A u Ciebie kolorowo i radośnie i tyle się dzieje na tej bombce :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))to sie bardzo cieszę.Ja robilam taką kRtke poraz pierwszy i jestem zadowolona:)))

      Usuń
  29. Ależ cudowna niesamowicie mi się podoba :) a co do karteczki to może już skoro po urodzinach to z chęcią przygarnę taką na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna bombeczka! Oj, pewnie będziesz tego więcej produkować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna karteczka i do tego w tych fioletach... Ach, cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczna ciekawa w swojej formie i kolorystyce :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja droga! No fantastycznie wyszła Tobie ta bombka! Ach, jaka śliczna! Tak umiejętnie wszystko na niej wkomponowałaś i fajnie kolorystycznie - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Ci...ohh Twoje słowa to miód na moje serce:D

      Usuń
  34. Rewelka, uwielbiam oglądać kartki świąteczne i je podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rewelka to..najważniejsze:D Ja także uwielbiam podziwiam wspaniałe karteczki świąteczne!:))

      Usuń
  35. ja jeszcze się wstrzymuje przed świątecznymi kartkami a twoja bombka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kartka śliczna , aczkolwiek sama wizja świąt i śniegu zaczyna mnie już przerażać :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bombeczka - fioletowy papier bomb(k)owy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)