sobota, 19 października 2013

Pędzlem malowane....

Witajcie serdecznie!!



Dochodzi godzina 20.00...a  ja odwiedziłam Wasze blogi, zostawiłam ślad w postaci komentarza i...postanowiłam dać posta. Wiem, wiem..wczoraj też był post.... długi... jak wiele z Was...zauważyło...Fakt, rozpisałam się. Ale dzisiaj..dzisiaj nie będzie wiele mojego tekstu. Będzie dużo zdjęć. Więc przygotujcie się...rozgośćcie się w swoich wygodnych fotelach/krzesłach/ sofach/ a może piłkach..do ćwiczeń:))-właściwe podkreślić...i..życzę miłego oglądania..:))

A jeszcze zanim pooglądacie to i owo...napiszę kilka słów...:)
Po pierwsze...poczęstujcie się...:))


Piękna pogoda zachęciła  mnie i mojego M do spaceru..Wspaniałe słońce, prawie błękitne niebo...wpłynęło na tę decyzję. Dobry humor, przyjazna dłoń i ...a jak aparat, to zdjęcia. Zdjęcia moich okolic, pięknie wymalowane krajobrazy, czworonożny przyjaciel wędrówki, włochate coś...i....:))
Zapraszam do oglądania!:))

 Uwaga - bardzo dużo zdjęć :))






























 A teraz....na szybko wrzucam karteczkę z...moimi różami, które mieliście okazję widzieć...post wcześniej:))
I jak się podoba?:))




Dla tych co przyszli nieco później...częstujcie się, jeszcze dołożę...jak będzie trzeba...:))




Udanego weekendu i...pozdrawiam Was serdecznie!:))

40 komentarzy:

  1. Oooo, uwielbiam te ciasteczka! :) Świetne zdjęcia, a kartka z nutką romantyzmu, czyli coś, co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jesienne krajobrazy. Miło było pospacerować razem z Tobą. Podziwiam karteczkę i piękne wykorzystanie wstążki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zgłodniałam :) Piękna jesień u Ciebie, ale i u mnie lasy się złocą i za to uwielbiam jesień :) A dziś się złociły ...bardzo... kartka miła i taka nostalgiczna...

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja... nawet ja sobie westchnęłam na widok tak pięknej jesieni :) Cudowny klimat. Bardzo przypomina mi moje rodzinne strony i kolorowe, jesienne lasy podkieleckie. Dziś właśnie jadąc na cmentarz słynną E7 - Warszawa- Kraków, nie mogłam oczu oderwać od tego bogactwa kolorów, od tych żółtych, pomarańczowych, brązowych, rudych i jakich tylko drzew... jeszcze te promienie porannego słońca przebijajace się gdzieniegdzie... widok - bezcenny :) Dobrze, że nie ja prowadziłam auto, to mogłam się do woli rozkoszować cudowną panoramą. Pozdrawiam Cię serdecznie. P.S. Ty mnie tak nie chwal z tymi moimi karteczkami, bo niedługo popadnę w samouwielbienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny miałaś spacer ze swoim M i ślicznym "kudłatym". Oby takie śliczne jesienne widoki jak najdłużej były. Karteczka z różyczkami, które sama robiłaś, jest śliczna. Za ciasteczko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poczęstuję się z przyjemnością :) fajne fotki i ciekawe pejzaże-llubię góry i pagórki a karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacer w taką pogodę to czysta przyjemność, świetne zdjęcia. Karteczka bardzo ładna a ciasteczka, no cóż tu już nie będę tak miła, o tej porze staram się nie podjadać ale przez Ciebie muszę iść do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O dziękuję za ciasteczka, chętnie się poczęstuję:) Ty spacerujesz, a ja na uczelni, coś dla ciała, coś dla ducha:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne krajobrazy..śliczna różana karteczka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem krótko - mieszkasz w raju!!! Dziękuję za ciasteczka (uwielbiam je ;)) a karteczka z Twoimi różami cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia :)
    Kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyż jesień nie jest piękna? Cudne fotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny miałaś spacer, te plenery cudne i ciasteczka smaczne :) Kartka też śliczna i romantyczna :))
    Miłej niedzieli życzę Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastosowałam się do wskazówek, rozsiadłam wygodnie i stwierdziłam że jesień jest piękna , chociaż za nią nie przepadam, ale trzeba jeszcze takich oczu jak Twoje, żeby dostrzec i zachwycić się listkiem, robalem, trawką ...
    a swoją drogą to w pięknym kraju mieszkamy mając piękne barwne 4 pory roku, ciasteczka pyszne:)
    dziękuję i słonecznej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto było wybrać się na spacer dla takich widoczków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto było wybrać się na spacer dla takich widoczków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne zdjecia ! Wspaniałą wycieczkę miałaś Kasiu - niesamowite, jak piękne okolice masz u siebie:) Sliczne są kolory jesieni. Każde zdjęcie ujęło mnie bogactwem kolorów i scenerią. Zachwycałam się wszystkim:) Na prawdę jest co podziwiać!!! I świetnego, no oczywiście oprócz swojego M :) miałaś czworonoga do towarzystwa.
    Ciasteczkami wirtualnie się poczęstowałam - pijąc własnie kawę - pycha!! A karteczka - no cudo. Piękny ten motyw róży ! A te Twoje z masy plastycznej różyczki są śliczne - pierwsza klasa!
    Pozdrawiam serdecznie, moc usciskow przesyłam życząc milutkiego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez lubię przyrodę, świetne fotki. Karteczka przeurocza, swietne te rózyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne krajobrazy .... Bardzo ładn amasz okolicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia. ;)) A karteczka oczywiście prześliczna. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, mieszkasz we wspaniałych okolicach, uwielbiam miejsca, gdzie zaczyna się cokolwiek powyżej "zwykłej linii ziemi" :) I kartka też wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię do Ciebie wchodzić... po prostu sielsko i anielsko. Musisz być bardzo interesującą osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna karteczka :) Różyczki pięknie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz piękne okolice!! spacerowałabym tam bez końca :) a niektóre zdjęcia naprawdę urzekają, super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna karteczka :-) a okolice do pozazdroszczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne krajobrazy- malownicze i kolorowe. Zawsze marzę, żeby jesienią wybrać się na południe Polski.... może kiedyś mi się uda. Dzisiaj z ciekawością i nostalgią obejrzałam Twoje fotografie. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. W raju mieszkasz? Piękna okolica, piesek fajowy, taki duży. Dzięki za cudowną wycieczkę. Kartka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile przestrzeni! Piękna okolica, a różyczki świetnie się prezentują jako dodatek do karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne prace. :)
    Masz śliczne widoki na spacerze, o ja też bym tak chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna jest ta Twoja okolica - na dodatek w kolorystyce jesiennej i słonecznych promieniach . Twój psiak? Karteczka cudowna!!! A ciasteczka pyszne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pierwszym zdjęciu Chełm ??? zgadłam ???

    spacer udany, super zdjęcia i skąd Ty wytrzasnełaś tego jaskra i tej porze roku :)

    buxiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciasteczka pyszne, jesień przepiękna. Kartka brak słów. Jaka delikatna i subtelna :) Różyczki ozdobione pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny spacer! Musisz mieszkać w pięknej okolicy...
    Smaczne ciacha i karteczka też taka ze smakiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie tam u ciebie i serca takie "serduśne". Puchaty stwór też rewelacja. To się nazywa motywacja do spacerów. Takie okruchy szczęścia dają siłę na deszczowe dni. Widzę, że ładujesz akumulatory w podobny do mojego sposób. A słońce świeci i świeci. Może tak świecić do grudnia:)))
    Pozdrawiam cię Kasiu ciepło i kolorowo:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia i urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. przecudowne zdjęcia ,zazdroszczę takich spacerów ,widoki zapierają dech w piersiach :-)
    ciasteczkiem oczywiście się częstuje ...
    a kartka jak dla mnie laika -cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ tu pięknie u Ciebie! Zachwycające zdjęcia, masz niezwykły dar uważności...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej, ależ u Ciebie jest cudnie! Mogę wpaść na weekend? :) I te ciasteczka do tego :)
    W zamian mogę przywieźć trochę rzeczy do scrapowania, zamienię się za ciasteczka :) (chyba potrzebuue dziś cukru ;) )
    Śliczne rózyczki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przez chwilę poczułam się, jak w moich rodzinnych stronach... Dziękuję!
    Również za ciasteczka:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)