wtorek, 29 października 2013

Ciepła Zima, czyli..CANDY w Lemoncraft

Wieczorową porą chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić na fantastycznie CANDY  
w Lemoncraft, w którym można wygrać piękne papiery idealne do kartek świątecznych.
Ja liczę na szczęście i trzymam kciuki, może tym razem szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie...:))

Szczegóły TUTAJ!

Popatrzcie jakie piękne papiery....AHH....cudo!!!

Trzymajcie kciuki za mnie:))



A jutro zapraszam Was...moi drodzy na.....propozycję nowej karteczki:))
Spokojnego wieczorku i dobrej nocy i.............do jutra::))

5 komentarzy:

  1. Będę mocno za ciebie trzymać kciuki, ja nie wiedziałabym co z tym zrobić:-/ Maila dostałam i Ci odpisałam:-) Czekam na odpowiedź:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam jeszcze raz maila, daj znać czy dostałaś:-)

      Usuń
  2. Życzę szczęścia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu z niecierpliwością czekam na kartkę ;-)
    pozdrawiam ciepło :-)
    i oczywiście życzę szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)