środa, 9 października 2013

W kropy! -AKTUALIZACJA/zdjęcia ze spaceru

Witajcie !!

Bardzo dziękuję za to,że odpowiedzieliście na moje CANDY, na zaproszenie do zabawy.Witam nowych obserwatorów i cieszę się, że trafiliście na mojego bloga. I mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.Tych, którzy się jeszcze nie zapisali to zapraszam, oczywiście jeśli macie ochotę:)

Dziś za oknem piękna malownicza jesień, tak więc za chwilkę wybieram się na spacer...Aparat w dłoń i mam nadzieję, że uda mi się zrobić parę ciekawych fot .Oczywiście pochwalę się tutaj na blogu.

A dzisiaj karteczka w kropy.W kropeczki.Jakoś lubię wszelakie kropki i uważam, że fajnie się  komponują, że fajnie wyglądają i dodają uroku. Kartka ma akcent jesienny, ze względu na liście..ale..ja zostanę przy mojej kropkowanej wersji.
Tak się prezentuje.



 Spokojnego i przyjemnego dnia Wam życzę. I macham do Was radośnie:)

AKTUALIZACJA!

Dodaję obiecane zdjęcia ze spaceru. Myślę, że nie trzeba mojego komentarza. Życzę przyjemnego oglądania....:))
































31 komentarzy:

  1. witaj serdecznie,
    przyjemnego spaceru ...
    ja też idę w teren ...
    kartka jak zawsze śliczna i na pewno ten kto ją otrzyma to spełnią się marzenia :-)
    pozdrawiam cieplutko i melancholijnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię kropki, widać to zresztą na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też właśnie jestewm w trakcie tworzenia czegoś w kropki:) Kartka cudna:) I te kolory... Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam kropki, mają tyle wdzięku. Kartka jest urocza i brzegi pracowicie potuszowane.Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam kropki - zawsze nastrajają mnie pozytywnie. :) To właśnie one w połączeniu z kokardką oraz całą kolorystyką nadają uroku tej kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki to taki ponadczasowy wzór i zawsze modne. Na karteczce ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajímavé přání - moc se povedlo, děkuji za milé zastavení a přeji krásnou procházku podzimní krajinou . Určitě budou krásné fotografie - už se těším :-). Měj se krásně :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor fioletowy, więc praca tym bardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna kartka:) bardzo lubię fiolety

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka bardzo ładna !!!!
    Fajnie wykorzystujesz dziurkacze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna i oryginalna karteczka. Jeszcze w moich kolorkach. A zdjęcia piękne i fajnie, że jest ich dużo bo jest co oglądać :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka śliczna, a zdjęciami ze spaceru jestem zachwycona...i muszę koniecznie dopisać się do Candy :) Ale wszelkie zaległości blogowe zapewne w weekend nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny papier w listki :) Kropeczki są super. Karteczka delikatna i optymistyczna. To chyba przez te kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudności, uwielbiam spacery,
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka przecudowna! :) No i trzeba przyznac, ze zdjecia robia wrazenie :) Ladnie tam u Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka - uwielbiam za kolorystykę ;) śliczny brzegowy dziurkacz oraz narożnikowy. W przepięknej okolicy mieszkasz - nic tylko spacery i podziwianie kolorów jesieni. Ładnego motyla uchwyciłaś, ja zawsze trafiam na jakieś wyskubane - kończące swój żywot, pozdrawiam jesiennie :) i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka:)
    Też lubię kropeczki.
    Jesień piękna, czyli taka jak lubię, bo pełna słoneczka i kolorów:)
    Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia, wgle sympatycznie tu :)
    może obserwujemy ? : ) http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Boszeeeee , piekna ta Twoja jesien I dmuchawce i motyle i glog i te kolory , ze dech zapiera . Az zyc sie chce. I kartka sliczna. Sama bym taka chciala otrzymac ;-) . Pozdrawiam Ania i przepraszam, ze ostatnio nie mam czasu czesciej zagladac, ale przeciez wiesz ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, pozytywna, kolorowa :) Taka jak jesień na Twoich fotkach! Pięknie :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia z jesiennego spaceru:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna karteczka w uroczych kolorkach:) Zachwyciłam się tą piękną złotą jesienią na Twoich zdjęciach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, wybrałabym się z Tobą na ten spacer, żeby wspólnie popstrykać zdjęcia pięknej, polskiej jesieni i Tobie :)

    a kartka ujmuje mnie moim ulubionym zestawieniem kolorystycznym i wspaniałą estetyką wykonania - jak z resztą wszystko, czego się dotkniesz :)
    ps. nadal z niecirtpliwością czekam na Twoje nowe przestrzenne twory!! ;)
    ściskam mocno!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna karteczka. a na teki spacerek to sama z chęcią bym się wybrała :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj.... Cudnie się zrobiło od tych zdjęć... Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam fiolety i uwielbiam kropki- kartka idealna:) Piękne krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ta natura sprawiedliwa. U ciebie taka sam piękna jesień jak u mnie. I u wszystkich tu obecnych:))) Kartka jak zwykle cudna. Kobieto, jak ja lubię te twoje dzieła sztuki. Ściskam cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza jesień, a karteczka wyjątkowo śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne jesienne zdjęcia a kartka jest prześliczna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka piękna i zdjęcia także :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)