niedziela, 16 lutego 2014

Zapałki, które rozpalają namiętność....

Witajcie serdecznie!!!
 Jak Wam minął weekend?  Mam nadzieję,że miło i słonecznie:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać już ostatnią walentynkę. Jest ona wyjątkowa ponieważ przeznaczona dla wyjątkowego mężczyzny...  dla mojego M. Tak się składa, że musiałam dużo czasu poświęcić  na to, żeby była inna, żeby była oryginalna, wyjątkowa, i pokazała to co ja chcę przekazać. Mój wzrok padł....

... na pudełeczko zapałek, które kupiłam jakiś czas temu. Zapałki, pomyślałam..czemu nie.. Ale co można z nich zrobić. Bo przecież nic wyjątkowego ... i tu się myliłam. Takie rozsypane mają w sobie ukrytą wiadomość...a jakby je poukładać? I zaczęła się zabawa..kawałeczek zapałki tu i tam.. A jak walentynka...to musi być serce. Prawda? Więc proszę...oto moja walentynka.











Piękna ażurowa ramka od jednej z Was, dodała unikatowego charakteru, zapałki.....mogą rozpalić wszystko do granic możliwości...serca..nie z papieru, jedne drewniane, drugie tuszowane i to zapałkowe...gorące jak lawa z wulkanu, wspaniałe jak każdy kolejny dzień...

Moją propozycję zgłaszam na 4 wyzwania:
Scrapgang - wyzwanie 63 - Niepapierowe serce ( u mnie serca drewniane serduszka oraz serce z zapałek...)


Digi Scrap - wyzwanie z czerwienią   (u mnie czerwone drewniane serce oraz czerwone serce z zapałek, kolor czerwony pojawia się również z napisie)

Wyzwanie w Szmeku-Ekspresowe weekendowe wyzwanie szmeka- w pracy ma się znaleźć serce ( u mnie niejedno..)


Wyzwanie w Skarbnicy pomysłów - miłość, namiętność...
(czasem wystarczy mała iskierka by obudzić rządzę namiętności...:))))




Pozdrawiam ciepło:)))

47 komentarzy:

  1. Pomysłowa i świetna jest karteczka. Bardzo mi się podoba i życzę powodzenia na wyzwaniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Genialnie to wymyśliłaś - pomysł z zapałkami bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest kjapitalny! Nigdy wcześniej nie widziałam tak pomysłowego serca. :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wyjątkowa! Świetnie ją wymyśliłaś. o_O
    :-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu super pomysł! Wyjątkowa ta walentynka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tą kartką oczarowana!! Piękna! :) pozdrawiam cieplutko również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa karteczka !!!
    Namęczyłaś się z zapałkami.
    Karteczka napewno rozpaliła Twojego M.
    A jak nie to odpal ;) (hi,hi)
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko moja kochana,karteczka prześliczna,zapałki extra się wpasowały.Kiedyś robiłam z zapałek serducha ,znajdziesz je też gdzieś u mnie na blogu.
    Nie ma to jak pomysłowość ,a tu wykazalaś ją bardzo wielką i za to Ci dziękuję .
    Spokojności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo!!! Kochana, jak zapłonie miłością, to po karteczce ;) ;) ;) Niezwykle pomysłowa- powodzenia w wyzwaniach ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooooo coż za pomysłowość! Teraz trzeba uważać z ogniem miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna walentynka bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super oryginalna, widzę żar miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś genialna, a Twój M. to WIELKI Szczęściarz!!!
    Kasiu kartkę możesz jeszcze zgłosić na wyzwanie literowe Frezji - Projekt Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, ale niestety na max 4 wyzwania mogę zaprezentować moją kartkę.

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź, ale niestety na max 4 wyzwania mogę zaprezentować moją kartkę.

      Usuń
  15. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam!!!!
    Karteczka i to serce - niesamowite!
    Podziwiam pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny pomysł i super wykonanie :))) - dziękujemy za udział w ekspresowym wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne to serce z zapałek!!! Piękna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo wyglądają te zapałki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Ty mistrzu w wymyślaniu coś pięknego stworzyłaś z zapałek jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no, takie serce z zapałek to widzę po raz pierwszy! Ogromny szacun za cierpliwość, praca wyszła rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialność nad genialnością!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja :) Piękna kartka , ciekawy pomysł no i ten cudownie dopracowany napis... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Zawsze cos wspaniałego i niezwykle oryginalnego mogę podejrzeć u Ciebie Kasiu! Kapitalnie to wymyśliłaś! Serducho wspaniałe, karteczka cała wyszła niezwykle pomysłowo i pięknie!
    I trzymam kciuki w wyzwaniach! Na pewno się uda, bo takiej walentynki jeszcze tu nie było:)
    Sciskam cieplutko i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna karteczka Karteczka Kasiu - czy ty masz dzisiaj urodziny? jak tak to wszystkiego najlepszego ci życze zdrówka i spełnienia marzeń buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu nawet nie wiem co napisać - pomysł z zapałkami jest tak oryginalny. Kartka piękna i wymowna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam to zapałkowe serduszko! No kreatywność super. gratuluję pomysłu . Ten napis z zapałek tez taki miłosny! świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po prostu rozłożyłaś mnie tym serduchem na łopatki!!! Jest niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Pomysł super! Aż chciałoby sie zobaczyć, jak by to serduszko płonęło, ale szkoda takiej pięknej kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja, ale pomysł. Śliczna i oryginalna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja......miłość i zapałki....masz rację - super połączenie, powodzenia w wyzwaniach...oj i tak wygrałaś....

    OdpowiedzUsuń
  31. o rajusiu na wszystkie zakręcone węże, ale pomysł.
    jestem w trakcie nadrabiania zaległości na Twoim blogu i co otworzę posta to zachwycam się coraz bardziej - moje oczy są tak duże że nie wiem co się stanie jak zacznę czytać i podziwiać kolejny Twój post:)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW.. Extra pomysł na kartkę..I to serduszko. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna :) a pomysł z zapałkami rewelacyjny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała praca! :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  35. no i wygrałaś - GRATULACJE....

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem jakim cudem ominęłam tą boską karteczkę..jest świetna, oryginalna, elegancka, inna i zasłużenie zostałaś wyróżniona. Zasłużone w pełni. I nie jęcz, że nie wygrywasz - jak mówiłam, nie raz ktoś Cię dostrzegł i na pewno nie raz jeszcze wygrasz ;-). Po prostu wiesz sama jak to jest....ale czasem się udaje i wysiłki zostają wynagrodzone. Super :). Kiedyś zamawiam taką karteczkę dla mnie...tzn. w podobnym stylu :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu, super serce, świetny pomysł. Praca genialna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń



  38. piekn i ciekawa praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  39. Powtórzę się za poprzedniczkami: WOW. Rewelacyjny pomysł z tymi zapałkami i sercem. Genialny!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na digi-scrap,pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta kartka jest po prostu genialna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne - i pomysł, i wykonanie :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne serducho!!! genialny pomysł rewelacyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)