poniedziałek, 3 września 2018

Ramka ślubna

Witajcie!!!

Jakiś czas temu miałam możliwość i okazję aby wykonać pamiątkę ślubną. Chciałam aby było to coś wyjątkowego, bowiem stan zmieniała moja kuzynka.. Wybór padł na ...ramkę.


Lubie ozdabiać ramki. Taka praca daje duże pole do popisu, jeśli chodzi o użyte materiały, układ, dodatki. Nie jest to praca, którą można spotkać w sklepach. Nie jest to kartka, którą można schować w szufladzie..To praca, którą można powiesić, którą można wyeksponować. I z taką myślą postanowiłam wykonać taki a nie inny prezent dla młodych. Mam nadzieję, że nie spocznie na dnie....szafy..






Pod ostatnim postem ponownie pojawiły się komentarze, których nie lubię...czyli spam. Nie wiem jak się od niego uwolnić. Już wielokrotnie próbowałam je zlikwidować, a dziś, ponownie jestem w stanie włączyć moderowanie komentarzy. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe..Jest to konieczność..

Bardzo dziękuję, że znalazły się osoby, które ponownie zajrzały na mój blog. Cieszę się, że mimo upływajacego czasu nie wyparowałam co poniektórym z głów i...serc.Jestem Wam bardzo za to wdzieczna.

Mam nadzieję, że spotkamy się niebawem w blogsferze.
Spokojnego wieczorku.

K.

3 komentarze:

  1. Piękna pamiątka, śliczne kwiatuszki.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różyczki w rogach ramki nadają jej smaczku. W ogóle rameczka jest bardzo piękna. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta ramka. Będzie świetną pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)