czwartek, 20 września 2018

Różności

Witajcie.

I znów miałam małą przerwę w regularnym blogowaniu. Dziś chciałabym Wam zaprezentować to co przez czas mojej nieobecności stworzyłam. Czy jest ktoś ciekawy? Mam nadzieję, że tak.

Zapraszam!!

Z zaległości chciałam Wam zaprezentować kartkę ślubną, którą miałam okazję zrobić na prośbę Pauliny. Karta miała być na bogato, miała być elegancka i w nieco większym wymiarze niż te, które dotychczas tu prezentowałam.

Postawiłam na tradycyjne kolory...biel perłowa z dodatkiem różu. Na jej środku prócz kwiatów wyjątkowo prezentowała się para młoda, która została wykonana z masy plastycznej. Całość zostało szczelnie zapakowane w ozdobne pudełeczko. Zresztą, ja już nie przedłużam, sami zobaczcie.


Prócz propozycji, którą już widzieliście, chciałabym abyście zerknęli na kartkę poniżej. Jest to karta, którą wykonałam na ślub mojej kuzynki. I tutaj odeszłam od tradycyjnej bieli...Bo kartka ślubna wcale nie musi być stworzona właśnie tym kolorze


I zakładki..Zarzucę Was zakładkami. Lubie je robić, dla siebie i innych, lubię tworzyć je pod książkę, jej treść lub okładkę. Lubię robić zdjęcia i je wykorzystywać, aby właśnie na zakładce zamieścić ukryte piękno.

Serdecznie Was pozdrawiam i do następnego spotkania.

K.

16 komentarzy:

  1. Przecudne zakładki i bardzo ładne kartki.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowne prace. Widać, że nie próżnowałaś podczas nieobecności w blogosferze

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu...tak dawno nie byłam u Ciebie ale widzę na fb że caly czas tworzysz. Piekne te Twoje prace:) Ja tak jestem zaganiana, że nawet już kartek ostatnio nie zamawiałam, ale mam nadzieję, że powolutku wróce i na moje ulubione blogi i do starych zamówień:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorowe prace :)
    Też ostatnio robiłam zakładki, zapraszam ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Kasiu z okazji świąt Bożego Narodzenia. Niech Boża Dziecina błogosławi Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kasiu!! Co tu tak pusto u Ciebie?? Ja właśnie wróciłam po dluuuugiej 3 letniej przerwie, myślałam, żeby tu zajrzec i zobaczyć, co u Ciebie a tu też jakaś przerwa.... :) karteczka śliczna a zakładki rewelacja! Mam nadzieję, że pomimo nieobecności jeszcze coś tworzysz :) pozdrawiam serdecznie i czekam na posta.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry. Zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga
    https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zakładki, a kartka ślubna urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace zazdroszczę talentu! Ja niestety nie mam kompletnie żadnych, powtarzam żadnych zdolności malarskich, plastycznych, manualnych! No cóż muszę z tym żyć... 😉 Pozdrawiam! 😀 https://a-jestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)