poniedziałek, 28 października 2013

Świątecznie ciąg dalszy!

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny..poniedziałek!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną karteczkę świąteczną. Jednocześnie cieszę się niesamowicie, że poprzednia bombka wywołała taką "burzę" pozytywnych komentarzy:). Prawdę powiedziawszy to się nie spodziewałam tylu pochlebnych słów, zwłaszcza, że średnio byłam z niej zadowolona.Ale Wy..swoimi serdecznymi słowami pokazaliście, że...jednak chyba nie mam racji. Za co dziękuję!

Chciałam również powitać serdecznie NOWYCH OBSERWATORÓW i pozdrowić STAŁYCH BYWALCÓW!:))


Dzisiaj nie będzie bombki.Dzisiaj będzie kartka podłużna, długa, wykonana z tekturki falistej, tekturki ozdobnej, obrazka, wstążeczki i dwóch elementów papieru świątecznego. Z tej kartki jestem zadowolona bo wyszła bardzo elegancko. Do tego moja zabawa z tuszowaniem boków ramki, myślę, że pasuje do całości.
A jak się prezentuje?
:)








I co ja mogę dzisiaj Wam napisać. Mimo pięknej pogody ja osobiście jestem senna i narzekająca..na ból głowy. Tak więc dzisiaj, mój post będzie skrócony do minimum. Może na koniec wspomnę, że...skoro podobała się Wam moja kartka bomka, to..kolejna będzie w podobnym stylu.

Ściskam Was serdecznie!

36 komentarzy:

  1. bardzo ładna, klimatyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, taka elegancka! :) ja jeszcze ani jednej swiatecznej nie zrobiłam... tymczasem dziś czeka mnie zrobienie na cito 4 kartek! ;) pozdrowionka i oby ból głowy minął raz dwa....użyję swych czarów... czary mary, hokus pokus, odejdź potworny bólu głowy od Katarzyny, uroczej dziewczyny...a sio!!! a kysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko posłuchaj i wykonaj, co następuje: zbierz 2 kg polnych kwiatów, ususz je na słońcu, zalej wodą wrzącą, ale nie gorącą! dodaj dwa sproszkowane robaczki z pola...posyp dwoma szczyptami soli i jedną łyżeczką cukru. Możesz doprawić bitą śmietaną, dosypać dwie uncje ziemi ogrodowej, łyżeczkę masła..podduś tę miksturę na małym ogniu, po 2 godzinach powinna być gotowa. Nasmaruj nią głowę, zjedz banana i wtedy już na 100000000% ból zginie ;] Daj znać, jak poszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka z fajnym obrazkiem. Cieszę się, że użyłaś tektury falistej, uwielbiam ją. Jak widać wpasowała się nawet tak elegancką karteczkę. Pozdrawiam moją ulubioną komentatorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zestawienie materiałów różnego rodzaju. Ładna grafika. Całość pięknie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wyszła cudowna! Bardzo podoba mi się użycie tekturki, nadaje jej to takiego vintage'owego charakteru:-) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorystyczne i świetne wykonanie. ;))) Uwiebiam taki styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ...cuuuudoooo :-)
    jeśli jest jeszcze wolna to ,to już chyba druga którą rezerwuję :-))))
    kurcze ...dziewczyno jesteś wspaniała i masz głowę cudownych pomysłów ...
    kłaniam się nisko i ciepło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie święta w pełni, karteczka ślicznej urody idealnie wykończona, wręcz przepiękna :)) Pozdrawiam serdecznie Monika :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna! Elegancka i tradycyjna. Wyjątkowo podoba mi się tu użycie tektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Всем понравилась твоя идея с использованием гофрокартона... Молодец!!! Твоя открыточка напоминает мне о детстве, такая с лёгким винтажем и теплотой... Мило!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się cieszę,że dołączyłam do Twoich obserwatorów,sorry że tak długo to trwało,zawsze było mi jakoś nie po drodze.Powiem Ci kochana ,że już będę starała się regularnie odwiedzać Ciebie i nadrabiać zaległości ,a prace widzę że są piękne i z miłą chęcią będę podziwiać Karteczka ma bardzo fajny klimacik tak jak lubię .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna karteczka, podoba mi się wykonanie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka :) , prosta i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczka jest sliczna! Ten motyw bardzo mi się podoba:) No i fajnie polączyłaś rózne kolory ! A ja w tym roku stawiam na klasykę i robie kartki takie zupełnie w małym formacie i nie kombinowane za bardzo, a klasycznych kolorach ....ale o tym już wkrótce:)
    Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna karteczka :) cudna grafika, kolory, kompozycja.. bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł z falistą tekturką, wygląda rewelacyjnie-bardzo mi pasuje do bożonarodzeniowej kartki

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu kolejne cudeńko stworzyłaś!!! Pięknie wykorzystujesz przydasie, masz talent do karteczek,więc twórz jak najwięcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest :) taka prawdziwie zimowa :) i już bardzo tęsknie za świetami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba jak wprowadzasz czytelników w klimat pokazując jedynie skrawek swojej pracy. Owy czytelnik może wyobrazić sobie jak będzie dany projekt wyglądał i ... następuje zaskoczenie, bo interpretacja autora jest zupełnie inna niż podglądacza. Ja uwielbiam takie zaskoczenia i tą kartkę też. Pozdrawiam i życzę Ci miłego wieczoru (a może już śpisz? - więc słodkich snów).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, świetne zastosowanie tekturki falistej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, widzę produkcja karteczek na święta rozpoczyna się pełną parą ;)
    Bardzo mi się podobają kartki wykonane z falistego papieru, a wytuszowanie pasuje idealnie. Masz rację, kartka wyszła bardzo elegancko, moim skromnym zdaniem idealnie pasuje na wysłanie do babć lub cioteczek ;)
    Czekam na kolejne bąbeczki, owocnej pracy!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo elegancka :) Jako maniaczka tuszowania napiszę tylko, że ramka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna!!!!!! Czas nadrobić zaległości!!! Dawno mnie tu nie było! Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  25. Noooo :) Jak dla mnie ta jest przepiękna! Mistrzowska. Takie lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie wymyśliłaś tą karteczkę. Jest bardzo ładna i oryginalna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka bardzo oryginalna! Pozdrawiam ze słonecznego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna karteczka, rzeczywiście bardzo elegancka i obrazeczek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna - trochę w stylu vintage, ładnie zagospodarowałaś przestrzeń, podoba mi się połączenie tych wszystkich papierów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka. Coś w niej jest takiego, że nachodzą mnie wspomnienia. Bardzo przyjemne. Tak zawsze się dzieje, kiedy napotykam na drodze przedmioty z "duszą".
    A bólu głowy współczuję. Niech sobie idzie za morza. Uściski posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna karteczka, nastrojowa i pełna ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna, klimatyczna karteczka. Grafika jest piękna. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy rocznicowe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)