sobota, 5 października 2013

100 post i CANDY U MISIÓWY!!!

Witam serdecznie!

Zanim napiszę swój wyjątkowy post pragnę podziękować wszystkim Tym, którzy mimo mojej nieobecności zaglądali na mojego bloga i komentowali moje prace. Dziękuję!
Jak już możecie się domyśleć patrząc na tytuł... dzisiejszy post tyczy się... pewnej pięknej liczby. 99 postów temu...zaczęłam pisać bloga. 
Bloga, którego tematyka nie była sprecyzowana.
Zaczęłam pisać z ciekawości, radości, no i zajęcia czasu.  Ale dużo się zmieniło przez tą chwilę
Dziś wybił, prawie jak w zegarku...100 post. 
Post..który zostanie w mojej pamięci z różnych względów.

Tutaj chciałam podziękować serdecznie Wam wszystkim za obecność, za to, że jesteście, że komentujecie, że dopingujecie. Dziękuję za to, że... zawsze się znajdzie ktoś kto szczerze doceni moje prace, czy choćby zauważy ile serca wkładam w każdy papierowy twór.  Dziękuję tym, którzy mnie wspomagali poprzez wymianki i nie tylko. 

I dziękuję Tym wszystkim, którzy powodują, że mimo różnych przeciwności losu jednak tworzę i dzielę się  z Wami tutaj.

Dziś, kiedy pojawił się ten post...chciałabym ogłosić  moje pierwsze 

CANDY.


Już teraz moi drodzy, życzę każdemu z osobna powodzenia i ...dużo szczęścia w mojej zabawie, mam nadzieję, że będziecie go mieli dużo więcej niż ja;).


Proszę o zapoznanie się z pewnymi wymogami mojej zabawy.


Zasady mojego CANDY!

1. CANDY jest dla wszystkich osób, również dla tych, którzy bloga nie prowadzą - wtedy poproszę o maila.

2. Nie jest obowiązkowe obserwowanie mojego bloga - zauważyłam, że często po zakończeniu zabawy niektóre osoby uciekają..dlatego chcę tego uniknąć...i obserwowanie nie jest konieczne. Jednak będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś zostanie na dłużej.

3. Bardzo proszę  o wyrażenie w komentarzu chęci do udziału w zabawie ORAZ... napisz prosze co Ci się najbardziej podoba w moim blogu/postach i dlaczego tutaj przybywasz. To warunek Candy, będę czytać  dokładnie i tylko "pełne" wypowiedzi będą brane pod uwagę.

4. Proszę o podlinkowanie banerka z linkiem do postu informującego o CANDY, pięknie je podpisać, zaprosić, zachęcić. Banerek może być umieszczony w osobnym poście lub na pasku bocznym. Wybór należy do Was. 
Banerki będę sprawdzać na Waszych blogach:)) i przez to poznam blogi tych, u których jeszcze nie byłam.

5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski, jednak jeśli ktoś z zagranicy ma kogoś  kto mieszka w  naszym kraju, również może wziąć udział.  Wtedy wysyłka będzie wysłana na adres w PL.

6. CANDY trwa od dzisiaj, tj. 5.10.2013r. do 5.11.2013 r. do godziny 20.00

7. Wyniki CANDY podane będą 9.11 wieczorkiem (jeśli tylko internet mi na to pozwoli).

Najpierw banerek.

A na banerku..mój ukochany Miś, który niesie pewną  dla mnie ważną historię

Misiówa zwana Misióweczką  z symboliczną niespodzianką.




A teraz nagroda.


Jak wiecie nie raz już pisałam, że nie posiadam Big Shota, dlatego mój warsztat nie jest ogromnych rozmiarów, ale chciałam się podzielić z Wami tym co mam. Postanowiłam zrobić coś od siebie i dodać kilka przydasiów, które mam nadzieję przyozdobią Wasze dzieła:). 

Będą trzy nagrody. 
Pierwsza główna, oraz dwie nagrody pocieszenia. Szczegóły poniżej..

Główną nagrodą będzie notes, zrobiony przeze mnie...:)



 A tutaj nagrody pocieszenia- notesiki





 Tu wszystkie razem....



I kilka zbliżeń:)

-Notes będący nagrodą główną




 - notesik będący nagrodą pocieszenia

notesik numer jeden...


i notesik numer dwa



Osoba, która zgarnie nagrodę główną dostanie prócz notesu:

-Kilka papierów - papiery są różnej jakości, wielkości...dałam takie jakie miałam
-Garść scrapek z różnych dziurkaczy oraz kolorowe cyrkonie do przyklejenia
-Kolorowe tasiemki i koronka, oraz piękna róża...do powieszenia np. na firance
-Kolorowe paski dziurkaczowe z papieru kolorowego
-Serwetki papierowe









 Wiem, że na wielu  blogach CANDY w których bierzecie udział nagrody są dużo bardziej atrakcyjniejsze. Ale podzieliłam się tym co miałam.

Bawcie się dobrze!!

Tymczasem Was serdecznie pozdrawiam i życzę pięknych dni!



55 komentarzy:

  1. To może spróbuję, mimo że niekoniecznie mi się uda.
    Z chęcią się zapiszę na Twoje Candy .
    A dlaczego tu zaglądam ???
    Bo lubię Twoje posty scrapowe.
    Robisz ładne prace, które podziwiam, bo mi jeszcze daleko to Twojego poziomu scrapowego.
    No i jeszcze podobają mi się posty czasem "z innej beczki" jak storczyki czy ostatnia "cytrynka".
    No i nie wiem co by tu jeszcze napisać.
    Poprostu powodzenia życzę wszystkim ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. -Nie ważne co dajesz, ważne, że chcesz :) Na pewno znajdzie się wiele chętnych osób czego serdecznie życzę. Dla mnie osobiście wystarczył by sam notesik. Marzy mi się taki scrapowy oj marzy :)
    -Zajrzałam tu raz i zostałam. Trafiłam wtedy chyba na post z filiżanką i krótko mówiąc szczęka opadła w dół. Tak zostałam i wpadam :) Czekam na inności jakie możesz wyczarować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aleee Maruda :P
    No i co, że na innych blogach... ??
    Dajesz to co masz... SWOJE prace, czas, który poświęciłaś na przygotowanie ich i dzielisz się własnymi skarbami... więc...ustawiam się w kolejce ;-)))
    najpierw chciałam się tylko ustawić i dopisać później... ale z moim Alzheimerem to pewnie bym zapomniała ;-)))
    Lubię ciepło jakie panuje u Ciebie i serdeczność, którą okazujesz...
    Komentarze, które zostawiasz... i to, że jesteś i że Ci się chce...
    A gdy zaglądam do Ciebie to podziwiam pomysłowość, oryginalność i kunszt...
    Buziaki i trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleee...banerek to jednak jutro ;-)))

      Usuń
    2. Kasia Ty Leniu :* zapomnisz. :P

      Usuń
    3. Juz dawno miałam się zapisać... no ale w końcu dotarłam :) Banerek zamieszczony w pasku bocznym na str głównej mojego bloga. Fajnie by było tak przed urodzinami coś wygrać :D
      Zaglądam do Ciebie, bo lubię. Sama doskonale wiem jak to jest tworzyć coś z niczego, bo się nie ma takiego czy innego sprzętu. Sama zanim co kupie, to się długo zastanawiam czy to wykorzystam i czy jest to warte wg mnie swojej ceny. Lubie oglądać Twoje zaskakujące pomysły i podczytywać Twoje posty. Kiedy bym tu nie weszła, to zawsze jest milo i ciepło i chce się wracać :)
      Nie zawsze zostawiam po sobie ślad, ale ostatnio przez złe samopoczucie zaniedbałam nawet swojego bloga...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Jakie piękne notesy! I w moim ukochanym fiolecie:) I przydaśki jakie cudne, przydałyby się, bo próbuję swoich sił w scrapie:) Oczywiście, że ustawiam się w kolejce:)
    Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, bp podobają mi się Twoje prace. Widać, że masz swój styl, który jest nie do podrobienia. Twoje prace są niepowtarzalne i różnią się od tych, które można oglądać na innych blogach. To ogromny plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu! Ale ten czas zleciał:) Tak niedawno czytałam Twojego pierwszego posta, a tu proszę - już 100! Ten Twój misiu jest przesłodki...
    No i oczywiście z wielką chęcią zapisuję się na Twoje candy moja droga - notesiki są prześliczne - na pewno przydałby mi się jeden taki, bo sama jeszcze się nie zmobilizowałam, żeby taki zrobić :):) A reszta nagród wspaniała, na pewno każdej scraperce się przyda!
    A dlaczego zaglądam tutaj do Ciebie? :) hm, myślę, że odpowiedź znasz, ale napiszę, żeby też inni, którzy jeszcze u Ciebie nie byli, poznali Twojego bloga. Wpadam tu zawsze, jak tylko mogę, podziwiając Twoje piękne prace, które jak napisała weronka, mają swój urok i niepowtarzalność nie do podrobienia. Wpadam tu, bo sama przyciągasz swoimi postami, przemyśleniami, zmuszasz nas niekiedy do refleksji i zastanowieniem się nam wszystkim, co nas otacza. Podoba mi się styl Twoich postów i dzięki nim, jak już tu jestem, zostaję zawsze na dłużej, by przeczytać w całości i obejrzeć z zaciekawieniem Twoją nową pracę. I cieszę się, że tu jesteś...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak ,no to zaspokoiłas moją ciekawośc i przyznam że czuję się zaskoczona ,mile oczywiście ...
    gartuluję serdecznie setnego postu życząc pięknych kolejnych ...
    oczywiście z największą przyjemnością przyłączam się do zabawy bo gdyby udało mi się wygrać hi hi hi to po otrzymaniu tych wspaniałaych nagród może zrobiłabym swoją pierwszą własnoręcznie kartke okolicznościową ...hm...
    banerek zabiorę do siebie jutro a teraz odpowiedz na Twoje pytanie ...
    dlaczego tu wpadam?
    wpadam tu dlatego ,że Twój blog przysciąga swoim ciepłem ,pasją i radoscią z jaką prezentujesz swoje prace i dlatego ,że bardzo cenię takie blogi na których autor pokazuje swoje prace ,gdyż takie wykonane sztuki są niepowtarzalne ,oryginalne i piękne ,mają jakby duszę w odróżnieniu od tych masowo produkowanych...
    ogromnie się cieszę ,żes ię tu u Ciebie znalazłam i oświadczam że zostaję na zawsze ...
    ps...nie prawda że Twoje nagrody są nieatrakcyjne -piękne jest to co napisałaś "dzielę się tym co mam "...piękne ,urocze i mądre słowa ...
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję setnego postu:)
    Wspaniałe nagrody przygotowałaś, więc oczywiście ustawiam się w kolejce:)
    I teraz zadanie, za co lubię tutaj przychodzić:
    Lubię czytać Twoje posty, które są pełne ciepła i optymizmu. Rozsiewasz wokół swego bloga taką dawkę optymizmu, że aż się chce zostawać u Ciebie na dłużej i wciąż wracać i wracać:) Po uśmiech i dobre słowo:)
    I bardzo lubię oglądać Twoje niesamowite prace, które pokazują Twoją niezwykłą pomysłowość. Mam na myśli tutaj np. filiżankę i inne karteczkowe cudeńka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kasiu . Gratuluję 100 postu :) Jesteś pracowitą osóbką, sporo już ich masz jak na taki okres prowadzenia bloga. Lubię do Ciebie zaglądać, lubię czytać Twoje treści w postach, lubię oglądać Twoje bardzo ładne i ślicznie wykonane prace. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu banerek już wisi :) Nagrody fantastyczne-od serca, a to najważniejsze... I mały błąd zakradł się w Twoim opisie- w treści posta piszesz, że zapisy trwają do 06.11, a na banerku umieściłaś 05.11... Jak widzisz czytam bardzo dokładnie :) A dlaczego do Ciebie zaglądasz? Bo piszesz tak, że czytelnika uzależniasz, każdy kolejny Twój post wciąga coraz bardziej i bardziej, z każdym dniem chce się więcej i więcej... A do tego tworzysz piękne prace, moje dwie ulubione to filiżanka kawy i balon, który stworzyłaś będąc gościnną projektantką PWC!!! Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na Twój adres, proszę prześlij mi na maila...

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ustawiam się w kolejce. Gratuluję tej stóweczki! Chętnie przyłącze się do zabawy, bo tak traktuje każde candy i jak pisali już inni, nie ważne tak na prawdę co jest nagrodą, ważne jest, że chcesz się dzielić, że czuć w tym serce. A właśnie dlatego tu do Ciebie zaglądam, wszystko co robisz ma duszę i widać jak wiele serce w to wkładasz. Startowałyśmy chyba w tym samym czasie z naszymi blogami i widzę, jak ogromnie się rozwinęłaś. Twoje prace są rewelacyjne, pomysłowe i zaskakujące. A rozumiem "kompleks" braku Big Shota, też nie mam maszynki i marzy mi się:-). notesiki bardzo lubię i mam nadzieję, że może chociaż nagroda nr 3 trafi do mnie:-)). Pozdrawiam ciepło!!! I dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za zaproszenie i mam dla Ciebie wiadomość pod twoim komentarzem na moim blogu.
    oczywiście zapisuje sie na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skacząc po blogach natknęłam sie na baner z Twoim Candy, w którym postanowiłam wziąć udział:)
    Pierwotnie myślałam, że robisz pluszaki (zasugerowałam sie obrazkiem), po czym odkryłam, że robisz scrapowe kompozycje, których ja osobiście nie potrafię robić, stąd mój podziw dla Twoich prac- wszystko mi sie wydaje tak trafnie dobrane. No a już w ogóle powalił mnie post o cytrynce, bo sama mam niezłą hodowlę kwiatów w domu i ciekawi mnie jak to robią inni.
    Podsumowując: znalazłam przynajmniej trzy powody, które mnie oczarowały i dlatego dodałam Cię do moich blogów. Jeśli pozwolisz będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję setki i oby tak dalej, do kolejki oczywiście staję. Główna wygrana bardzo przypadła mi do gustu po cichu mam nadzieję....
    Baner wisi.
    Pozdrawiam Monika :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapiszę się i ja. Nie ważne co, ważne jak, a wiem, że z głębi serca, dla mnie liczy się właśnie to. Dlaczego tu zaglądam? Otóż kiedyś gdzieś na jakimś blogu, urzekł mnie Twój komentarz, odnalazłam Cię, Twój blog przeczytałam i zostałam. Lubię obserwować Twoje postępy w kartkowaniu, Twoje niebanalne pomysły, lubię zajrzeć do Ciebie kiedy pada deszcz bo z Twojego blogu nawet w niepogodę świeci słońce. Gratuluje Ci setnego postu, polotu wpisaniu, umiejętności i talentu w tworzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasieńko kochana, nie widziałam Cię, a wiem, że jesteś przesympatyczną osobą, z którą każdy chciałby się zaprzyjaźnić.Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, bo lubię tę domową atmosferę panującą na Twoim blogu oraz piękne prace robione z sercem. No i..... jesteś najlepsiejszą komentatorką mojego bloga. Mam chrapkę na te piękne Candy, czekam więc cierpliwie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej gratuluje 100 posta ! :) Sama niedawno miałam tą liczbę za sobą :) Mam andzieję ,że jeszcze uda mi się zgłosić bo nagrody są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne candy, piszesz ,że inni maja ładniejsze- zapewniam cię ,że twoje candy to dla mnie prawdziwe skarby :) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne notesiki więc staję w kolejce.
    A dlaczego tu zaglądam?
    Bo tworzysz ładne prace.
    Bo ciekawie piszesz, nie tylko o scrapowaniu.
    No i ... bo zaglądasz do mnie z dobrym słowem, więc przychodzę z rewizytą.
    Pozdrawiam i życzę 1000 postów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji 100-go posta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, gratuluję! :) Oczywiście zgłaszam się. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, ponieważ od razu widać, że kochasz to, co robisz, a rękodzieło jest Twoją pasją! W każdej najmniejszej pracy widać Twoją miłość do papierków, ozdób, a najbardziej - do obdarowywanych osób. Kiedy patrzę na Twoje prace, to buzia sama mi się uśmiecha! :) Poza tym... doskonale wiem, że masz wspaniałe serduszko, bo już doświadczyłam tego, za co jestem przeogromnie wdzięczna. :*
    Notesiki są cudowne - zaszczytem byłoby mieć taki u siebie...

    Podlinkowany banerek tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Candy od serca nie zastąpi żadnego innego :)))))
    Zaglądam do Ciebie gdyż bardzo lubię cię jako blogerkę, która bezinteresownie zaglada na inne blogi i pozostawia moc przemilych słów działających jak bateryjki. Lubię tez podglądać Twoje poczynania w świecie scrapbookingowym i patrzeć jakie wielkie postępy zrobiłas w tak krótkim czasie. ...i za to, że jesteś sobą ciągle tą samą.... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana to już?? Setny post??
    Idziesz jak burza. A mi się wydawało, że dopiero co powstał ten Misiowy kącik....chyba jeszcze roczek nie minął.....
    Ależ ten czas leci. Ale do rzeczy.
    Oczywiście, że biegiem przyleciałam i w poczekalni już stoję. Nie może być inaczej! Notesy przygotowałaś radosne, kolorowe i serdeczne, jak TE miejsce. Trzymam kciuki z całych sił! Za siebie oczywiście ;) i przeciwko innym...oczy wiście ;).
    Misiu kochana, co tu kryć. Lubię Ciebie, choć wcale nie znam, to dopiero paradoks, bo myślę, że znam, to jeszcze go pogłębia...dlatego tu jestem i zaglądam :). Do tego zakręcone wywody o życiu i rzeczywistości, zadziwiająco zbieżne z moimi, do tego pomysłowość i inwencja twórcza - te już rozbieżne z moimi, co tylko może cieszyć. :)))
    To pisałam ja, Jomo o poranku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję setnego posta :) Wkleiłam banerek i staję w kolejce :) Misio ze zdjęcia jest przesympatyczny. Notesiki są bardzo fajne. Uwielbiam fiolety. Lubię też czytać Twoje wpisy. Wszystkie- te nie scrapowe również. Bardzo zaciekawiły mnie te o cytrynce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Ci Kasiu za zaproszenie. oczywiście z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy. Co mi sie podoba w Twoich postach? Lubię je po prostu czytać, bo fajnie piszesz i oczywiście chętnie podziwiam rzeczy jakie stworzyłaś. Dlaczego tu przybywam? Bo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam Ciebie w obserwowanych na pasku bocznym, więc podglądam Twoja zmagania z papierem. tworzysz z sercem i wielką cierpliwością- Twoje prace mają tzw. duszę i odzwierciedlają twój styl. Dziękuję za zaproszenie do zabawy- przez panujący w domu chaos związany z remontem, przeoczyłam Twój wpis o candy, banerek umieściłam na pasku bocznym, a obserwuję niemal od początku Twojej twórczości. Życzę Tobie powodzenia w dalszej twórczości i nieustającej weny :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziękowania ode mnie masz
    za poświęcony dla mnie czas.
    Za piękne wpisy i miłe słowa,
    za radość, którą w sercu chowasz.
    Za to, że zawsze o mnie pamiętasz,
    że dzięki Tobie moja buzia jest uśmiechnięta.
    Dziś ja uśmiechem Ciebie pozdrawiam
    i serce dla Ciebie zostawiam.
    Ustawiam się w Twojej kolejce na te wspaniałe słodkości

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 100 posta, oczywiście do prowadzenie bloga trzeba jednak mieć cierpliwość, zamieszczać posty dosyć regularnie, a nie zawsze jest to możliwe pomimo najszczerszych chęci. Dlatego życzę wolnych chwil, w ciągu których będziesz mogła dalej wykonywać prace, które będą cieszyć nasze oczy :) A zaglądam do Ciebie, bo lubię oglądać i przede wszystkim czytać Twoje posty. Przeważają jednak blogi, w którym opis przedstawionej pracy to jedno zdanie...niestety sama często piszę bardzo krótkie posty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję szczerze 100posta! Jednocześnie życzę kolejnych i kolejnych!
    Oczywiście staję w kolejce,bo kto by nie chciał takiej fury przydasi:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście wyrażam chęć udziału w Candy. A dlaczego wchodzę na Twojego bloga? Odpowiedź nie jest prosta i jednoznaczna…powodów jest naprawdę wiele i nie mówię tego, aby Ci się podlizać czy sprawić przyjemność. Dla mnie Twój blog to takie magiczne miejsce, gdzie wchodzę z wielką radością i przyjemnością. Cieszy mnie, że niejako za moją namową stworzyłaś tego bloga i dzielisz się z nami swoimi dziełami, przemyśleniami, zdjęciami. Uwielbiam Twoje posty..są takie inne, wciągające, pełne napięcia, ale takiego pozytywnego! Naprawdę niesamowicie wciąga mnie czytanie Twoich postów. Zawsze jestem ciekawa, co zobaczę, co napiszesz, co Ci się przytrafiło, co zauroczyło, a co zasmuciło. Widać, że wkładasz w pisanie bloga całe swoje serce…każde zdanie jest przemyślane.. Odpisujesz na każdy komentarz, co też jest na duży plus, szanujesz swoich czytelników. Blog jest świetny w odbiorze, zdjęcia bardzo dobrej jakości, logo zachwycające… Wiele czynników składa się na moje oczarowanie. Jestem pewna, że będę odwiedzać Twojego bloga dożywotnio :) i życzę Ci, abyś pisała go jeszcze baaardzo długo i miała wielu wiernych Obserwatorów. Zresztą już ich masz wielu, dostajesz od nich dużo ciepłych słów, uznania i wsparcia. Cieszy mnie to :). Muszę jeszcze zauważyć, że scrapbooking od niedawna Ci towarzyszy, a idzie Ci bardzo dobrze, filiżanka to istne arcydzieło! Trzymaj tak dalej i wierz w siebie, bo możesz naprawdę wiele!
    Pozdrawiam z czarownicowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli ktoś spyta mnie podejrzliwie
    Co w Misióweczce blogu ja widzę
    Powiem, że wiele wspaniałych rzeczy
    Uroczych, miłych, nikt nie zaprzeczy!
    Widzę i kartki i cudne kwiatki
    Talent niezwykły, widać wrodzony
    Z chęcią się wchodzi na takie strony!
    Blog to niezwykły, taki tajemniczy
    Powodów zachwytu wszystkich mało kto zliczy
    Z napięciem czekam na nowe posty
    Nic wówczas nieważne.. powód jest prosty!
    Chcę się z radością w Misiówki świat zanurzyć
    Poczuć tę magię i talent bardzo duży!

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się zapiszę również :)
    W uzasadnieniu Ci napiszę, że łatwo się z Tobą związać. Jak się klika w posta, czyta i ogląda to "czuć człowiekiem" po drugiej stronie - co przez internet wcale nie jest takie łatwe. I właśnie, że się dzielisz tym co masz - notesiki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No więc...
    wyrażam chęć udziału w Twoim Candy Kochana :))))
    GRATULUJĘ 100 posta!
    Notesiki są śliczne, będę trzymać chyba kciuki za samą siebie bo baaaaardzo mi się spodobały i wiesz takie nagrody od serca są najlepsze, najbardziej pozytywne, najatrakcyjniejsze!

    Banerek u mnie i zyczę Ci by komentarzy było nawet z 1000 ;)

    Z Pozdrowieniami

    Kasia



    P.S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no P.S było ale chyba pisałam i nie widziałam że nie piszę ;D a teraz już nie pamiętam co to było ... ;D


      Więc buziaki przesyłam z pozdrowieniami :****

      Usuń
  33. Dziękuję za zaproszenie :)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie, przygotowałaś takie cudeńka że żal przejść obojętnie obok nich. Chętnie do Ciebie zaglądam bo lubię podziwiać prace uzdolnionych osób i od czasu do czasu coś podpatrzeć ;)
    Gratuluję setnego posta, (no już nie aktualne) ale życzę kolejnych wielu równie udanych wpisów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja też się dopisuję do zabawy ;)
    a moja odpowiedź na pytanie..
    Zawsze zaskakujesz, op czymkolwiek post by nie był. Baaardzo przyjemnie czyta się to, co piszesz, każdy post jest optymistyczny i wywołuje uśmiech, a oczy cieszą się oglądaniem pięknych tworów. I jeszcze jedno, sama w sobie jesteś tak kochaną osobą, że po prostu nie sposób nie wejść na Twojego bloga i nie sprawdzić, co u Ciebie słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Juz dawno obserwuję Twój blog...Nie jest istotne czym się dzielisz, ale ważne, że dzieliśz się tym co masz. Piękne prace chcesz podarować. Może akurat los do mnie się uśmiechnie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuję się z przyjemnością :)))
    bardzo fajnie prowadzisz bloga - bardzo dużo i ciekawie piszesz oraz piękne zdjęcia ze spaceru u Ciebie obejrzałam z zachwytem,

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. lubie tu zagladac bo zawsze zaskakujesz niebanalnym pomyslem :D do tego i posty sa fajnie pisane:D nie zawsze zostawiam po sobie komentarz, ale zawsze wychodze od Ciebie z usmiechem na twarzy :))
    nie ustawiam sie po cukierasy,bo nie mam kogo poprosic w PL o przysluge, ale pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię tu zaglądać, bo każdy nowy post to jakaś Twoja nowa historia/przygoda, nowe wydarzenie... Każdy opowiada, wciąga i zaprasza .... Robisz prace coraz bardziej przemyślane, coraz bardziej pomysłowe i zaskakujące!!! Lubię wpadać do Ciebie na minutkę/na kawkę :P, bo sama nie zawsze mam czas żeby poszperać czy poblogować a u Ciebie zawsze czeka jakaś niespodzianka gdzie choć na minutę można się zatrzymać. Poza tym jesteś jedną z pierwszych osóbek, które odwiedziły mnie gdy zaczęłam scrapować więc tym bardziej Twój blog jest mi bliski...zatem zgłaszam się na Candy z wielką przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj! Dopiero dzisiaj Cię odnalazłam, dzięki Twojemu wpisowi na moim blogu! Ty u mnie się znalazłaś dzięki Brujicie. I tak oto działa poczta pantoflowa:-) Oczywiście zapisuję się na Candy u Ciebie! Niestety nie przeczytałam jeszcze całego Twojego bloga, bo trochę tego jest:-))) Ale to co zobaczyłam jak najbardziej mnie zauroczyło! Ja akurat nie mam takich zdolności jak Ty, więc podziwiam Twoje prace! Są po prostu piękne! Będę do Ciebie na pewno zaglądać i obserwować twoje prace:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Miło mi, że tak ci się podobają ocieplaczki:-) Mikołaj tuż, tuż i może spełnić twoje marzenie, ale muszę wiedzieć jakie wymiary ma kubeczek, ile sztuk byś chciała i w jakich kolorkach, no i adresik:-) Napisz mi wszystko na maila betjar03@gmail.com :-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  40. Lubię zaglądać do Ciebie, bo Twoje posty są takie niebanalne i pełne serca. Lubię czytać Twoje przemyślenia i (muszę się przyznać) zazdroszczę Ci umiejętności ciekawego pisania... Nie zawsze skomentuję, ale to nie przez złą wolę, tylko czasu ciągle mi brak... Z chęcią zapiszę się na Twoje Cukierki :)
    Jednocześnie zapraszam Cię serdecznie do mnie:)))
    http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje słodkości bez wątpienia słodkie są!
    Dlaczego tu zaglądam? - na najprostsze pytania odpowiedź bywa najtrudniejsza... to chyba to ciepło, które rozgrzewa niezależnie od temperatury za oknem, czy temperatury aktualnie przeżywanych wewnątrz emocji... u Ciebie zawsze jest ciepło i przytulnie i to nie tylko za sprawą Twojej osoby, ale także Twoich gości - często oprócz samego posta, z przyjemnością podczytuję też sobie komentarze, w których (co?) w których jest równie ciepło!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za zaproszenie, bo bym przeoczyła. Zapisuje się na Twoje candy od serca. :).
    Z przyjemnością zaglądam do Ciebie, bo nie tylko pokazujesz co robisz ale też ciekawie piszesz. Twoje komentarze nie są na tzw. sztukę ale ciekawe, przemyślane i omeg Ci tylko zazdrościć takiego lekkiego pióra. :)
    Pozdrawiam. Banerek zamieszczam. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Również dziękuję za zaproszenie. Mnie najbardziej cieszy to, że masz odwagę tworzyć i stawać w szranki z najlepszymi. Trzymam kciuki za Twoje sukcesy, bo nie posiadanie maszynek się liczy, ale niebanalne pomysły, a Twoje właśnie takie są. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. A jeśli tylko masz ochotę, to zapraszam Cię do mnie na zabawę - poszeweczka szydełkowa szuka ciepłego domu na zimę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce, dziękuję za zaproszenie (i mocno przepraszam, że tak późno na nie odpowiadam!). Obserwatorem jestem od dawna, choć Ty pierwsza znalazłaś mnie w sieci - i z chęcią podglądam Twojego bloga, bo... nie będę oryginalna - Twój blog jest taki przyjazny, ciepły, miło się go ogląda - bo naprawdę Twoje prace są bardzo dobre, a opisy czyta się z przyjemnością :) niestety, rzadko pozostawiam komentarz po swojej wizycie, ale często tu zaglądam :)
    banerek oczywiście zamieszczam i trzymam kciuki za losowanie :)
    pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  45. I dla mnie przyjemnością jest dołączenie do grona świętujących:) Gratuluję 100tki:) Obserwuje już od jakiegoś czasu, a lubię tutaj zaglądać, ponieważ oprócz prac scrapowych podziwiam twój talent pisarski:) Zawsze potrafisz skłonić mnie do refleksji, za co serdecznie Ci dziękuję:) A w ostatnim czasie zachwyciłam się Twoją cytrynką - masz złote rączki, jeśli udało Ci się wyhodować takie cudeńko:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Trafiłam tu przypadkiem przeglądając inne blogi ale już wiem że zostanę na dłużej :) Piękne scrapowe prace przyciągnęły moją uwagę ale nie tylko one. Każda praca jest opatrzona bardzo ciekawym opisem, historią powstania, czego bardzo Ci zazdroszczę bo ja zamieszczam tylko krótkie komentarze do zdjęć. Leniuch ze mnie i trochę mnie tym zawstydziłaś :) Czas co nieco zmienić u siebie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Po pierwsze gratuluję 100-ki.Po drugie nie odpowiem na pytanie dlaczego lubię zaglądać do Ciebie ,bo robię to zbyt krótko i jeszcze nie zdążyłam przejrzeć Twojego całego bloga.A po trzecie jednak powracam ,więc nie jest ze mną aż tak źle.Nagrody które przygotowałaś są cudowne bo od serca dane,a że dzielisz się tym co masz jest pięknym gestem.Czy mam dołączyć do zabawy zdecyduj sama,nie należę do łapaczy nagród ,więc nie muszę brać udziału w candy ale z miłą chęcią napisalam ten komentarz.
    Pozdrawiam i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za zaproszonko:) Tak w ostatniej chwili przybywam:) aż wstyd... Gratuluję 100-go posta:) Choć rzadko zaglądam to zawsze u Ciebie jest miło, ciepło i przytulnie:) Tak to widzę:)
    I nie czepiaj się własnych prezentów. Wspaniałe nagrody przygotowałaś:) Śliczne i wykonane z sercem:) a tym bardziej cenne, że dzielisz się tym co masz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)