środa, 18 marca 2015

6 URODZINY ART PIASKOWNICY!!!

Urodziny to taki moment, gdzie serce i dusza się raduje. A jeśli są wspaniałe prezenty to tym bardziej człowiek jest szczęśliwy. Właśnie miałam okazję zabawić się wraz z ART-PIASKOWNICĄ, która obchodzi swoje 6 urodziny. Z tej to okazji dt  przygotowała CANDY i HOP BLOG.

Cieszę się, że mogłam poznać dziewczyny tworzące załogę Art Piaskownicy. Świetne prace, z wyczuciem gustu i smakiem .A nagrody, które można wygrać...nie pozwalają przejść obojętnie!!!




"Life is short if there was ever a moment to follow Your passion
and do something that matters to You that moment is now."

WSZYSTKIEGO DOBREGO DZIEWCZYNY!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)