niedziela, 23 lipca 2017

Kolejna ramka

Witajcie !!!

Niedziela upływa nieco leniwie. Po burzliwej nocy i gorącym przedpołudniu nastąpiło ochłodzenie. W końcu jest czym oddychać...Nie ma tak ciężkiego powietrza, nie jest duszno. Jest w sam raz na wieczorny spacer.
Ale zanim na ten spacer się udam, pomyślałam, że zaglądnę do Was i przy okazji zaprezentuje tutaj ramkę, którą zrobiłam kilka dni temu.
Zostańcie ze mną, zapraszam.:)
Bardzo Wam dziękuję za wczorajsze odwiedziny, komentarze pozostawione pod moim tagiem, zakładką. Czasem jest tak, że trzeba kombinować i pracować na tym co się posiada. Znam osoby, które mają multum akcesoriów do mediowania, wszystkie odcienie tęczy mgiełek i pięknych dodatków. A u mnie, wszystko musi mieć swój czas. Na razie 4 mgiełki muszą mi wystarczyć i gesso..A reszta....pojawi się wtedy gdy będę miała fundusze.

Dzisiaj chciałabym wrócić do ostatniej mojej czynności, a mianowicie wykonywania kwiatów. Obejrzałam multum prac, wiele filmików i kursów dostępnych w internecie. Kwiaty z foamiranu są piękne. Bardzo mnie urzekły i na razie zyskały miano moich ulubionych. Te osoby, które mają ogromne doświadczenie i materiały do ich tworzenia potrafią  zrobić tak doskonałe, że trudno je odróżnić od prawdziwych.  A moje są moje..:))i jakiś czas temu prezentowałam je  na blogu. Wtedy też napisałam, że posłużą mi do kolejnej, wyjątkowej pracy. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować całokształt..

Tak wyglądały kiedyś....


......a tak prezentują się jako ozdoba kolejnej ramki, którą wykonałam kilka dni temu...

 Całość pracy oprawiona jest w dosyć głęboką, białą ramkę, która jest dodatkowo zabezpieczona szkłem. Na potrzeby zdjęcia i wykonania detali szkło  zostało wyciągnięte. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.











Myślę, że mój komentarz do pracy jest zbędny. Może za wyjątkiem drobnego wytłumaczenia. Zakupiłam na próbę piankę w kolorze czystej bieli i ją pofarbowałam ją za pomocą pasteli olejnych na kolory, które potrzebne mi były do pracy. Polecam wszystkim tą metodę.

Swoją pracę chciałabym zgłosić do następujących wyzwań:





Dziękuję za wszystko i uciekam na słodką kukurydzę z wody...taką z solą i masełkiem. Lubicie??:))
 Pozdrawiam Was serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Przepięknie!!! A ja zastanawiam się jakimi pastelami kolorować foamiran - olejnymi czy suchymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i każdy jej detal, szczególnie kwiatuszki. Czy możesz zdradzić jak malować te piankę pastelami żeby uzyskać taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości :) Aż milo oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, powodzenia w wyzwaniach. Kwiaty stworzyłaś przecudne i ramka z niemi prezentuje się wspaniale.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka, Kasiu- mogę sobie wyobrazić po wstawieniu szkła. Ja od roku, a może i więcej, nie mam pomysłu na wykonanie wnętrza mojej głębokiej ramki. Pozdrawiam :)<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała ramka, a wewnątrz jeden z moich ulubionych wierszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiaty, cudna ramka :) dziękuję za udział w wyzwaniu FHB

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kwaituszki! I ślicznie się prezentują na pracy. Dziękuję za udział w wyzwnaiu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca, kwiaty obłędne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)