środa, 26 lipca 2017

Karteczki dwie

Witajcie!!!
Dziś przychodzę do Was dosłownie na chwil parę, ponieważ  czas mnie goni. Chciałam Wam pokazać dwie karteczki, które wykonałam jakiś czas temu. Zapraszam.

Zdjęcia, które za moment zobaczycie znalazłam w moim folderze ze zdjęciami, przeznaczonymi na bloga.  Niestety. Karteczki poszły szybko w świat i nie udało mi się zrobić zbyt wiele zdjęć. Mam nadzieję, że chociaż na chwilkę "zawiesicie oko" na trzech fotografiach.

Pierwsza karteczka została stworzona z myślą o  pierwszych urodzinach małej Oliwki. Miała być w kolorach różowym z dodatkiem zieleni. Droga karteczka została wręczona jako podziękowanie. Ta propozycja jest bogata w detale, dodatki...Zobaczcie.

 I na koniec dwie karteczki razem.

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za pamięć o moim blogu.
Jutro chciałabym opublikować kolejną część  mojego opowiadania. Wiem, mnóstwo czasu minęło od ostatniej części. Ale nie martwcie się...będzie przypomnienie:).
Spokojnego wieczorku!!

8 komentarzy:

  1. Kasiu wspaniałe :) Piękne letnie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne, Kasiu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki Kasiu. A na dalszą część opowiadania czekam z niecierpliwością! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki, Kasieńko. A opowiadania nie mogę się już doczekać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu Kochana, Twoje karteczki jak zawsze zachwycają :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)