poniedziałek, 21 lipca 2014

Męski przepiśnik!

Witajcie wieczornie!
W końcu znalazłam troszkę czasu dla Was:). Mimo panującego gorąca w pomieszczeniu, postanowiłam usiąść do komputera i napisać parę słów.:)
Witam się z każdym z Was, i zapraszam serdecznie w me progi. Dzisiaj będzie męsko.....:)




Tak to się utarło, że ponoć najlepszymi kucharzami są Mężczyźni. Panowie mają swoje tajne przepisy na..ostrą karkówkę, idealną polędwiczkę, czy też...no właśnie. Nie sposób wymienić wszystkich poufnych receptur Panów, którzy buszują w kuchni...Czasem smartfon nie da rady pomieścić sekretnych notatek, dlatego na ważne,  i mniej ważne receptury potrzebny jest PRZEPIŚNIK.  Ale -nie taki rzekłabym "Babski"- nie urażając Pań :)Ani, też kobiecy. Ma być typowo męski. Ale jak ma wyglądać męski przepiśnik?

Długo się zastanawiałam...Bo skoro taki ma być to...proszę bardzo! Przepiśnik dla Pana, który spędza dużo czasu w kuchni, ale też jak to Pan, zajmuje się różnymi męskimi zadaniami. Połączyłam jedno hobby z drugim i...powstał oto taki...ogromny segregator..












 Sporo zdjęć, ale chciałam Wam zaprezentować moje dzieło, z którego jestem zadowolona. W środku znajduje się tajemnicza kieszonka na tajemnicze  przepisy. Miało być męsko-mam nadzieję,że tak właśnie wyszło :)) Nie jestem mocna w  tego rodzaju pracach, bo jednak nie należą do łatwych, ale  ten segregator jest jedną z takich, z których jestem dumna. :)Pracy sporo, bo kaliber tworka duży, ale warto było. Gdyby ktoś chciał zrobić podobną pracę-zachęcam:)

A z  jakich materiałów korzystałam?  ...papierki Galerii Rea -Wiek Pary, wycinanki ze Scrapińca potuszowane i pomalowane medium pękającym, dodatki metalowe z Retro Kraft Shop, ozdobna taśma washi..Wycinanki papierowe-prezent od Was:).

Pracę chciałabym zgłosić do wyzwania:
Retro Kraft Shop -Retromania 6









 
Na strychu- Przepiśnik

wyzwanieprzepiśnik


 i jesli można
Kartkowe ABC- Wyzwanie #15 Napis



Wiem,że segregator bardzo się spodobał i od razu został wciągnięty do kuchni, a obecnie pęka od wspaniałych przepisów!:)

Dziękuję za Waszą obecność, i pozostawione słowo mimo trwających wakacji. Pozdrawiam ciepło i serdecznie :))

53 komentarze:

  1. OOO Kasiu, jakie ładne, dzięki, że bywasz u mnie i za każde słówko też dziękuję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. o podoba mi się to odmienne podejście do tematu przepiśnika - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmienność wskazana, zawsze może wyjść...nieco inaczej;)

      Usuń
  3. bardzo fajny pomysł i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :) w końcu coś innego w przepisnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Światny przepiśnik !!!
    Sam bym lepiej chyba go nie opracował !!!
    Chylę czoła.
    Powodzenia życzę w wyzwaniach
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO TY mężczyzna...nigdy nie wiadomo co w Twojej głowie siedzi- jaki pomysł i jaka jego realizacja:)Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kasiu tryskasz pomysłami :)
    super przepiśnik :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. łał zachwyca pomysłowością jak i gabarytami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Typowo męski, od razu wiadomo, komu przeznaczony :-). Bardzo ciekawy i na pewno zyska uznanie w oczach obdarowanego :). Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł i wykonanie super :) i wcale nie dziwi że właściciel zadowolony
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiśnik jest kapitalny, dla mnie idealny pod każdym względem. Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej super przepiśnik! Bardzo pomysłowy i oryginalny... rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały przepiśnik, ja nawet jako kobieta byłabym nim zachwycona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Czyli mogłbybyć przepiśnikiem...kobiecym?:)

      Usuń
  13. Rewelacyjny :) Męskiego przepiśnika jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, męski i na pewno nie jeden pan by go przygarnął. :)
    trzymam kciuki za wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i wykonanie, powodzenia w wyzwaniu:)) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, miło mi, że znów gościsz u mnie. Cieszę się,że praca Ci się spodobała.Pozdrawiam i dziękuję za słówko:)

      Usuń
  16. Kochana Kasienko , jest zdecydowanie mesko i jest z pewnosci cudownie ! Powiem Ci ze takim przepisnikiem to ja kobieta bym nie pogardzila hihih . WYglada pieknie Kochana i zycze Ci powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny! Super to wymyśliłaś i wykonałaś!! Mój M też lubi gotować i często szuka pomocy u wujka Google- a takie rozwiązanie byłoby idealne!
    Muszę nad tym pomyśleć:)) Dzieki za inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że podsunęłam Ci pomysł. Teraz czekam na Twój przepiśnik.Pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Super sprawa. A każdego gotującego mężczyznę, to na rękach trzeba nosić :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna i bardzo pomysłowa praca

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, świetny przepiśnik! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.Miło,że do mnie zajrzałaś. Dziękuję.Pozdrawiam :))

      Usuń
  21. Pięknie wygląda,super.Miłego wieczorku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, to tak jakby steampunkowe laboratorium smaku! Świetna praca!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Cieszę się,że praca się podoba.Pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Też jestem zdania, ze segregatory jako przepiśniki rządzą!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)