piątek, 25 lipca 2014

Moja pierwsza inspiracja w Skarbnicy Pomysłów :)

Witajcie!!

Czas leci nieubłagalnie, nie da się go zatrzymać ani przyśpieszyć. Nie da się przewidzieć co będzie za kilka dni, za kilka lat...za moment. Całe życie może w jednej sekundzie przewrócić się do góry nogami o ..180 stopni...

Życie to jedna wielka niespodzianka...:)Zgodzicie się ze mną?


Gdyby ktoś parę miesięcy temu mi powiedział,że przyjdzie taki czas, że będę pokazywać  swoje prace na łamach innego bloga niż mój prywatny,  to... uśmiechnęłabym się, i powiedziała-"może kiedyś". Bo przecież tak wiele muszę się nauczyć i co musiałoby się stać, żeby ktoś zaproponował mi miejsce na swoim blogu. 
Nie wiem co się stało....ale stało się.:))  Od kilkunastu dni jestem DT Skarbnicy Pomysłów... właśnie dzisiaj to "kiedyś" się pojawiło. Dzisiaj moja inspiracja na łamach tego bloga...Zapraszam wszystkich!!!


Kilka słów wprowadzenia...:) Moja kartka zrobiona  bez użycia wykrojników, na bazie , i papieru z kolekcji UHK Gallery. Do tego wspaniały motyl z masy plastycznej, kwiaty, które rozjaśniają całość. I oczywiście perełki...:)Zapraszam do obejrzenia fotek :))





Napis dziękuję- jego też  nie mogło zabraknąć. Cóż więcej można dodać. Może tylko tyle, albo aż tyle..
Pamiętajcie..nigdy nie wiadomo co się wydarzy za rogiem ulicy, nie wiecie co się wydarzy gdy noc wyjdzie na spotkanie dnia, nie wiecie co się wydarzy......więc nigdy  nie warto mówić..MOŻE KIEDYŚ...

Ściskam Was serdecznie...:)) i pozdrawiam:)

30 komentarzy:

  1. Cudna! Rewelacyjne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Gratuluję Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka !!!
    Teraz to i Ty będziesz rozwijała skrzydełka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna praca, potrafisz zainspirować:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilę mnie nie było "w sieci":-), a tyle się zdarzyło. Gratuluję debiutu, piękna praca, fajne postarzenia i czekam na więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu kochana moje gratulacje,karteczka z motylkiem jest prześliczna i we wspaniałej kolorystyce.
    To,że nie możesz u mnie pisać nie znaczy,że ja też przestanę,tak łatwo się mnie nie pozbędzieszhaha:).
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo dzięuję i cieszę się strasznie bo..powiem Ci,że nie raz próbuję cokolwiek napisać, aby zostawić ślad...ze skutkiem wiesz jakim. Fajnie,że mogę na Ciebie liczyć.Pozdrawiam ciepło!:)))

      Usuń
  7. No widzisz, życie potrafi zaskoczyć, całe szczęście, także pozytywnie. Gratuluję Ci sukcesu i życzę dalszych..cieszę się, że scrapbooking Cię zaraził ;) i że dzięki niemu możesz spędzić miło czas, rozerwać się, sprawić także komuś radość. Miło patrzeć na Twoje prace, także na innych blogach.
    Karteczka..śliczna. Znajomy papier. Świetny ten motylek, uwielbiam je. Są takie eleganckie...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele rzeczy jest Ci znajomych, więc nie powinno Cię to dziwić:))))Dziękuję za serdeczne słowa:)))Buźka!

      Usuń
  8. Ale skromnisia z Ciebie Kasienko ! Ja rozumiem gdybys pisala o mnie , bo moim marzeniem jest byc jedna z czlonkini DT ale do tego u mnie daleka droga , gdyz ja musze sie wiele nauczyc , jednak jesli chodzi o Ciebie to kochana znasz moje zdanie. Sama sie przekonalam na zywo i jestes naprawde mistrzynia i to bardzo utalentowana ! Kartka jak zawsze piekna i bardzo udana. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej ile tu pochwał ile tu serdecznych słow. Ja też muszę się wiele, wiele nauczyć...Ale każdy dzień jest dla mnie taką nauką..więc:)))Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się kolory i ten uroczy motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka, bardzo lubię takie strzępienie na brzegach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kompozycja,cudna paleta i efektowne szarpania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, gratulacje, gratulacje! Tylko kwestią czasu było twoje wypłyniecie na szerokie wody. Tak trzymać!
    A karteczka.....cudo!
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje Kasieńko! Ale się tu przez ten czas mojej nieobecności pozmieniało:):) Karteczka piękna! Życzę Ci mnóstwa wspaniałych pomysłów i świetnej współpracy w Skarbnicy Pomysłów:)
    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)