wtorek, 10 stycznia 2017

Pod wpływem chwili....

Witajcie!!
Wieczór to czas kiedy można odpocząć, zrobić podsumowanie całego dnia, zrelaksować się albo... No właśnie. Każdy ma swój plan, każdy ma swój pomysł na spędzenie wieczornych godzin. A jaki Wy macie pomysł??
Mój wieczór był wyjątkowo twórczy. Mimo, że powinnam się wygrzewać w łóżku, bo niestety moje zdrowie nie najlepsze, to pod wpływem chwili wzięłam papiery, stemple, tusze, kwiaty i...zrobiłam oto taką kartkę którą widzicie powyżej i...poniżej już w całości.

Karteczka niezwykle prosta, ale bogata w bukiet kwiatowy. Sama nie wiem czy dobrze skomponowany, ale  podoba  mi się Może kolorystyka, może dobór kwiatów. Nie wiem.  Wiem jedno, niebawem ją komuś poraduje i mam nadzieję, że ten mały drobiazg sprawi mu radość.

Za chwilę 22.00... i kolejny dzień minął..Strasznie ten czas ucieka....

Lubię obserwować ludzi..Lubie się im przyglądać zwłaszcza w komunikacji miejskiej.  Zastanawiam się wtedy nad tym, o czym myślą, czego pragną, czy są szczęśliwi. Ostatnio wydaje mi się, że coraz więcej należy do grona tych, którzy borykają się z problemami dnia codziennego. Widać na ich twarzach troski, zmartwienia, widać obawy, nie widać uśmiechu. Smutne jest to, że zapominamy o tej małej radości, którą możemy sprawić innym.  Wiele osób odnajduje swoją radość w książkach, utożsamiając się z bohaterami i przeżywając ich perypetie... Jest to pewna recepta na lepsze jutro, ale czy ona zdaje rozwiązanie??? Sama nie wiem..

Ktoś powie, przecież na smutki i trudy dnia najlepszą pomocą jest...prawdziwy przyjaciel. To prawda, ale czy faktycznie tak jest, czy zawsze możemy zadzwonić do tej osoby i wypłakać się jeśli istnieje taka potrzeba?? 

Nie bójmy się okazywać uczuć, rozglądnijmy się i popatrzmy, czy ktoś nie potrzebuje naszego czasu, naszego dobrego słowa...Czasem można zrobić tak niewiele, uśmiechnąć się i sprawić, że kogoś świat będzie piękniejszy, szczęśliwszy  i radośniejszy..


Spokojnego wieczorku i udanych dni.Pozdrawiam :)





11 komentarzy:

  1. Nie choruj, nie daj się. Karteczka śliczna. Niestety coraz mnie ludzi uśmiecha się do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Kasiu, pięknie... tylko dwa słowa w drugim temacie - hm... to prawda mało jest beztroski we współczesnym człowieku...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko Kochana Karteczka jest cudna ! Mnie się bardzo podoba i bidlulko dbaj o siebie ! Jednakże wieczór spędziałś bardzo Twórczo. Mój wieczór zwykle trwa do 2 lub 3 rano i o 8:30 wstaje spowrtoem. CIężko mi jest, ale nie starcza mi na nic czasu :( Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, taka kolorowa, radosna! Pięknie inspirujesz! Ja też uwielbiam obserwować ludzi, ich zachowanie, też czasem próbuję zgadywać o czym myślą, kim są, dokąd zmierzają.... Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale radość i ciepełko biją z Twojej karteczki! Od razu czuć wiosnę.
    Jakaś robótka to i dla mnie najlepszy relaks.
    Zdrowiej, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiulku, przede wszystkim wracaj szybko do zdrowia.
    Karteczkę stworzyłaś przecudowną, pełną radości i letnich kolorów.
    Mój wieczorny relaks to właśnie tworzenie z papieru. Lubię też poczytać lub posłuchać muzyki z zamkniętymi oczami.
    Masz rację, na smutki najlepsza jest życzliwość drugiego człowieka. Może dlatego ludzie są coraz smutniejsi, że tej życzliwości coraz mniej. Na szczęście nie zawsze.
    Tulę Cie serdecznie, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu karteczka wygląda na bardzo optymistyczną,jest przesliczna i pięknie ukwiecona.
    Kochana zdrówka Ci życzę, wiele radości każdego dnia i mnóstwo uśmiechu .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana życzę dużo zdrówka, a karteczka cudna. Piękne kolorki!
    Mój relaks to oczywiscie decoupage i czytanie książki.. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka :) Bardzo lubię ukwiecone prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, radosna karteczka.
    Zdrówka zyczę.
    A wolne wieczory to mi się marzą. Zawsze coś tworzę z doskoku, w porywach ☹️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)