niedziela, 15 stycznia 2017

Złapał katar Katarzynę...

Witajcie!!!


Spotkał katar Katarzynę -
A - psik!
Katarzyna pod pierzynę -
A - psik!
Sprowadzono wnet doktora -
A - psik!
„Pani jest na katar chora”. -
A - psik!
I mnie mocno katar złapał i trzyma i opuścić nie chce, chyba polubił mnie aż nad to. Niestety nienawidzę mieć kataru, tego jak się czuje, a właściwie nie czuję... Ale trzeba przeżyć, na katar się dzięki Bogu nie umiera. Gdyby ktoś pytał co u mnie, to mogło być lepiej. Ale jest ok!

Niedawno pokazywałam Wam karteczkę dla Babci, Tak się spodobała, że pewna Pani poprosiła mnie o zrobienie dwóch, dla swoich babć. Spełniłam prośbę i zrobiłam, prawie dwie takie same. Prawie...






Karteczka i jej siostra prawie bliźniaczka, jak się okazuje jest  mega mixowa. Mimo, że brzmi to tajemniczo, to wytłumaczenie tego nieco zawikłanego zdania jest bardzo proste. No tak, znacie to powiedzenie "Co autor miał na myśli??"Już tłumaczę. :) Baza  to nic innego jak piękna kartka w perlistym, fioletowym kolorze. I to właśnie ona została pokryta wyjątkowym, bo jednym z moich ulubionych  stempelków z motywem nut. W końcu życzenia płynące z serca muszą mieć swój akompaniament muzyczny. Do tego piękny różnorodny bukiet kwiatów, które  z kolei popsikałam mgiełką  perłową.  Na niektórych zdjęciach zobaczcie   = widać jak się mienią...Bardzo podobają mi się te karteczki, mam nadzieję, że obdarowanym również się spodobają.

Pracę zgłaszam do wyzwania:

 



Moi kochani,
Bardzo dziękuję Wam za obecność tutaj, za pamięć. Jest to dla mnie ważne, bo to dzięki Wam mogę prowadzić tego bloga, to dla Was robię zdjęcia prac.Ten blog to  taki pamiętnik mój..scrapow, osobisty...Mam nadzieję, że zapiszę go do ostatniej kartki..I będzie ktoś kto zawsze tutaj przyjdzie, spędzi swój prywatny czas wraz z ze mną. Wiem, ciężko napisać to w słowach, ale baaardzo to cenie, że tu jesteście, że zaglądacie, że po prostu pamiętacie..

Dzisiaj zrobiłam też taką karteczkę, która zostanie wysłana jako podziękowanie..

 

Dzisiaj do łask wróciły promarkery. Do łask, bo ostatnio nie miałam co kolorować. Ale, że coś się wydarzyło to musiałam po nie sięgnąć. A co to takiego, przekonacie się w kolejnym poście na który już dzisiaj zapraszam i pozdrawiam!


Idę się wygrzewać i kurować!! Do następnego razu i do spotkania u Was!
 

15 komentarzy:

  1. Kasieńko, przede wszystkim kuruj się, skarbie i nie daj katarowi, choć ta paskuda potrafi człowieka umęczyć. Dziękuję za przypomnienie wierszyka - kiedy byłam mała, czytała mi go Mama, a ja dopowiadałam po każdej linijce gromkie "A-psik".
    Twoje kartki są wspaniałe, pełne radości, pozytywnych uczuć, ale też mają w sobie nutkę romantyzmu. Powodzenia w wyzwaniach!
    Kasiu, zawsze będą tacy, którzy zechcą z Tobą dzielić przeżycia Twej twórczości. O, choćby ja... Bo piękne są to przeżycia.
    Mocno tulę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej i nie kichaj już. Karteczki są śliczne oczywiście, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zdrowiej zdrowiej:)
      Wierszyk mi przypomniałaś z dawnych lat :)
      Kartki piękne, bardzo mi się podobają - dziękuję za to, że dopuszczasz nas do swego świata.
      Buziaki.

      Usuń
    2. Dopuszczam i chcę dopuszczać, ciągle wypatrując radosnych osób, które mnie odwiedzą!:)

      Usuń
  3. Kasiu, karteczki jak zawsze urocze, radosne, kolorowe! Na pewno wywołają uśmiech :-)
    A Ty zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki cudowne, jak zawsze!
    Mnie zaś poszło na uszy, ledwo słysze i ciągle chodze rozdrażniona... ehh kiedy to minie !!?? :( A Ty zdrowiej kochana, kuruj się ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są te karteczki, takie pełne uroku osobistego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za ciepłe, serdeczne słowo i odwiedziny i zapraszam...wciąż! :)

      Usuń
  6. Kartki bardzo wesołe :) Życzę powodzenia w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wiosenne kolory na tych karteczkach.Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca piękna ! Niestety regulamin Szuflady mówi o tym, iż zgłaszana na nasze wyzwanie praca nie może być jednocześnie zgłoszona na inne wyzwania wobec czego nie możemy jej wziąć pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)