sobota, 22 lipca 2017

Mediowy mix

Witajcie!
Długo się zastanawiałam, czy pokazać Wam pracę, którą skończyłam kilka chwil temu. Wiem, nie jest ona najwyższych lotów, ale to tylko dlatego, że nie posiadam rozbudowanego warsztatu mediowego. Więc musiałam kombinować..A jak się kombinuje, to zawsze coś wychodzi. I to coś za moment zobaczycie.
Dwie mgiełki : fioletowa i turkusowa, gesso,tusz i puder do embossingu, tusz pigmentowy w kolorze granatu, brązowe materiałowe liście, drewniana zakładka, kilka kwiatów papierowych i materiałowych oraz foamiranowych, tektura i kawałek rameczki z glinki, papierowe słomki w kolorze...złotym. I sznurek.Zapomniałabym jeszcze o kleju, wodzie, medium pękającym i wygładzającym, nagrzewnicy i kleju na gorąco,oraz farbce srebrno brokatowej.

I mnóstwo zabawy.
To cały przepis na przygotowanie prawie mediowej zakładki,taga czy też  zawieszki, która tak jak napisałam powstała kilka chwil temu. 










Zakładkę zgłaszam do wyzwania:

 



 Wybrałam linię kwiaty, min 3 warstwy i tag, chociaż może być też kwiaty, sznurek i perełki.

Spokojnego wieczorku i udanego weekendu Wam życzę dziękując za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.

:))


13 komentarzy:

  1. Piekna praca, elegancka, kolorystycznie idealnie dobrane. Powodzenia w wyzwaniu, super Ci wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci dobra Czarownico za to słowo1!! Cieszę się, ze praca Ci się podobała. A "powodzenia" - przyda się! Buziaki i...czekam na Twój kolejny post!!

      Usuń
  2. Myślę że nieźle wykombinowałaś i dla tego wyszło super. Śliczne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie:) Dziękuję Ci za dobre słowo. oJJJ.. kombinowałam ile się da, aby szare, bure, brązowe kolory nabrały takiej barwy jaką miałam w zamyśle. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Kasieńko, jak to nie najwyższych lotów? Ta praca jest świetna!
    Powodzenia w wyzwaniu i przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, miło mi, ze Ci się podoba.Starałam się:))) Uściski serdeczne wysyłam:)

      Usuń
  4. Przepiękna praca :) Jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczna zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, fajne kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny tag, świetne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  8. Istne dzieło sztuki. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna tago - zakładka :-). Piękna kwiatowa kompozycja i cudne kolory.
    Dziękuję za udział w naszym zakładkowym wyzwaniu Artimeno i serdecznie pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)