czwartek, 20 lipca 2017

Roczek!

Witam Was wieczornie!!

Mimo, że sezon ślubny trwa, dzisiaj chciałabym Wam pokazać album, jaki zrobiłam na roczek malutkiego Stasia. Jeśli jesteście ciekawi, zostańcie ze mną. Serdecznie zapraszam!
Ostatnio prezentowałam Wam zakładki i ramkę i kwiaty foamiranowe. Dzisiaj wrócę do nich, bowiem one będą zdobić piękny album dla małego Stasia.Foamiran to nic innego jak specjalna, pastyczna pianka, która pod wpływem ciepła daje się formowa, rozciągać. Pomyślałam, że jest to też fantastyczny materiał do barwienia. I powiem Wam, że kwiaty, które widzicie i mają kolor żółty są zrobione z pianki w kolorze czystej bieli. Tak więc widzicie-takie czary mary. A swoją drogą, polecam Wam piankę foamiran na ciepło- jest kapitalna!

Jedna Pani poprosiła mnie o wykonanie niezwykle kolorowej pracy.Kolorowej bo Staś lubi kolory i obchodzi swój pierwszy roczek. Niestety nie mam zbyt dużo zdjęć albumu, który wykonałam, ale myślę, że te kilka, które za moment zobaczycie pozwoli Wam na wyobrażenie sobie albumu w całości. Zapraszam do obejrzenia fotografii.

Napis wykonałam z masy plastycznej, glinianej. Dodatkami w postaci cekin, kolorowych ozdób zapełniłam przód albumu i jego grzbiet.



W środku albumu gdzieniegdzie zamieściłam elementy dziecięce z tekturki i masy plastycznej.

 Nie zabrakło też kolorowych naklejek:)


Jak widzicie, album jest bardzo kolorowy. Użyłam do niego wielobarwnych papierów, bowiem zamawiająca nie chciała aby praca była cała w kolorze niebieskim.

I jak Wam się podoba??

Album jest już u właścicielki i wiem, że jest nim zachwycona, a to najważniejsze.



Niebawem chciałabym zaprezentować kolejne części mojego opowiadania. Zastanawiam się czy będą chętni do czytania i poznania kolejnych perypetii Małgorzaty.

Spokojnego wieczorku i do następnego razu!

19 komentarzy:

  1. Stasio będzie miał wspaniałą pamiątkę z urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, mega dziecięcy album!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Mnie zafascynowały Twoje przepiękne rozetki. Są mega!!!

      Usuń
  3. Piękny i bardzo kolorowy album !!! Bardzo ładne kwiaty z foamiranu . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te serdeczne słowa. I też pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo wypracowany album pięknie się prezentuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie. Na pewno zajrzę do Ciebie. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Fajny albumik, też muszę zrobić dla bratanicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, cudny albumik - radosny i kolorowy jak dzieciństwo szczęśliwego maluszka. Staś będzie miał wspaniała pamiątkę.
    Koniecznie dawaj dalsze części opowiadania!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A jeszcze zapomniałam napisać, że cudne są Twoje foamiranowe kwiaty.
      Ps. Musiałam usunąć poprzedni komentarz, bo źle napisałam "foamiranowe". Swoją drogą co za nazwa:)

      Usuń
    3. Małgosiu, dziękuję za miłe słowa. Ciesze się, że albumik Ci się podoba!!:))Niebawem będą kolejne części opowiadania, więc już Cię zapraszam.
      Sprawdzałaś maila?:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wyszło super! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny album :) Prześliczna pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)