piątek, 18 stycznia 2013

Na początek...

Uwaga, uwaga - próba!!!   Raz, dwa, trzy.........i jest!!!-poszło!

Oto tworzy się mój pierwszy post..Taaak...pierwszy i zapewne niezapomniany post (ze względu na to ile czasu mnie on kosztował!:)) Bez specjalnego tematu,  bez polotu...ale z magią tajemniczości :)



Hm... tak się zastanawiałam przy tworzeniu całego mojego Blooga
(uff -myślałam, że pójdzie mi to o wiele szybciej, a nie w wielkich o mało co bólach porodowych!) co mogłabym napisać, tak na początek..

Tak, jak to kultura wymaga  - przywitanie z Wami:)
Może  "dzień dobry", może  "hej", może  "witaj"... ale co dalej?


Nigdy wcześniej nie pisałam, no może jedynie jakieś baźgrółki do pamiętnika. Ale musi być ten pierwszy raz..oczywiście blogowy:))

A teraz trochę poważniej, chociaż uśmiech musi być :)


Rzeczywiście to moje pierwsze kroki z takim internetowym blogiem. Wiem, że jest Was mnóstwo w sieci, macie różne zainteresowania.
Mam nadzieję, że jakaś garstka (większa lub mniejsza) 
będzie zaglądać w me skromne progi. Serdecznie zapraszam :)

Ktoś zapyta...o czym będzie blog?

No tak...pytanie jak najbardziej na miejscu.
A ja odpowiem w ten sposób - o wszystkim moi mili:

o rzeczach ważnych i nieważnych,
trochę o mnie,
o tym co narodzi się w mojej głowie.

 Ja stawiam pierwsze kroki, jak dziecko uczące się chodzić. Więc proszę przymknijcie oko na wszelkie moje potknięcia i katastrofy blogowe. Obiecuje,że niechciane kleksy..usunę:)


Cały post miał się pojawić wczoraj...no ale........

niestety moja ciężka walka z ustawieniami blogowymi zakończyła się moim sukcesem (a jak!!) dopiero dzisiaj........rano.

Więc czego mogę Wam życzyć-pysznej przedpołudniowej kawy...........
i zapraszam do mnie!



12 komentarzy:

  1. Super blog, już mi się podoba, mimo, że to dopiero początek:) Życzę milionów obserwujących i samych sukcesów na blogu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana. Wiesz,że to Ty mnie zaraziłaś, więc teraz będziesz ponosić tego skutki ;))

      Usuń
    2. ok;) a gdzie zginął drugi post, hmmm?

      Usuń
  2. W razie problemów z pbsługą bloga - uderzaj do mnie ;) powodzenia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania:)

      Usuń
  3. Chętnie zaglądać będę... :) sprawdzać jak Ci idzie "bazgranie".... powodzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w blogosferze. Życzę dużo radości przy czytaniu i pisaniu. Na pewno będę tu zaglądać. Jak na popołudniową kawę. Powodzenia i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, bardzo dziękuje za miłe słowa.:)Zapraszam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja swój ślad zostawię. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie - dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zagoszczenie w jego progach :)
    W Twoich "czterech kątach" jest równie miło - zostaję :)
    Życzę Ci aby prowadzenie bloga sprawiało Ci wiele radości i dawało jej tyle samo Twoim obserwatorom :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)