wtorek, 10 czerwca 2014

HOP HOP HOP W AGATERII

Fantastyczne dziewczyny z Agaterii mimo panujących za oknem upałów przygotowały dla nas fantastyczną zabawę.

Klaudia, Chimera, mONAmi, Wytworki Rysy, Hogata, Brises i Agnieszka postanowiły nas troszkę rozruszać i zaproponowały wspólne skakanie w celu zbierania tajemniczego hasła, który otwiera drzwi do wygrania nagrody w Agaterii!!
Wszystkie szczegóły zabawy tutaj:

Pragnę równiez poinformować o nowym asortymencie w Agaterii-nowych, pięknych tekturkach!!

A ja wyskakałam takie hasło:


"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące"

2 komentarze:

  1. Miłej kochana zabawy życzę ja mało korzystam w takich zabaw.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)