wtorek, 3 czerwca 2014

Panna Oliwia i CANDY w STUDIO 75

Patrząc za okno.. pogoda nie zaprasza do długich wędrówek, spacerów. Dlatego ja...zamykam oczy i przenoszę się do wspaniałego ogrodu pełnego kwiatów....wszelakich, kolorowych i pachnących. Zapach róż i ich wewnętrzne piękno powoduje, że...zaczynam marzyć...o najnowszej kolekcji STUDIO75-Panna Olivia!




Ach...rozpłynęłam się:))
 WSZYSTKICH zapraszam do udziału w Candy, szczegóły tutaj!.

A za mnie trzymajcie kciuki, może tym razem się uda:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)