czwartek, 12 czerwca 2014

TOP SECRET czyli..męskie sprawy!

Witajcie niezwykle serdecznie w ten chłodny dzień!

U mnie pochmurno, mży i jest dużo, dużo chłodniej niż kilka dni temu. Czyżby pogoda  dała nam odpocząć od panujących upałów? 
Jak dla mnie szkoda jednak głęboko wierzę, że  słońce i ciepłe dni powrócą.
Dziś będą męskie sprawy, a co:)
Zapraszam!:)


Ostatnio miałam problemy z opublikowaniem posta.  Nie wiem dlaczego tak się dzieje, sytuacja powtórzyła się już drugi raz. Niby wszystko w porządku,  bo bez problemów dodaję posta, publikuje i jest- bez żadnych błędów. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jednak po dłuższym upływie czasu nie pojawia się on u mnie w obserwowanych, ani jak się ukazuje u Was. Szkoda. :((Może to jakieś przeciążenie, może to wynik tego,że dużo osób w tym samym momencie publikują swoje posty. Nie wiem. Mam nadzieję, że Ci, którzy byli zainteresowani z przyjemnością obejrzeniem moich karteczek.

A dzisiaj będzie typowo męsko:)).

Jak często robicie coś dla swoich mężów, dla swoich partnerów, chłopaków? Codziennie czy tak raczej, od czasu do czasu. I nie mówię tutaj o..."zrób mi herbatki"- to lecicie na skrzydłach do kuchni i robicie ulubiony napój, albo "podrapiesz mnie po pleckach" :)) -"tak tak, oczywiście kochanie".
I drap, drap, drap :))Tylko o czymś tak...od serca i bezinteresownie:)

 No ja zrobiłam swojemu małżonkowi notes. Jak się okazało również mężczyźni potrzebują czasem coś zanotować nie tylko w telefonie, ale ..na papierze, lub kawałeczku papieru, który akurat był dostępny pod ręką. A po co te kartki z tajemniczymi zaklęciami mają "szukać" swoich "kolegów i koleżanek" jak wszystko może być w jednym miejscu? Tak sobie pomyślałam, że zrobię mojej połowicy męski notes.
I zrobiłam. To pierwsza męska praca, tak rozbudowana, tak inna od wszystkich.
Dodam, że  notes się spodobał,że już jest używany w pracy, co będzie widoczne na fotkach.
Zapraszam do obejrzenia:)

Przód!:)))






W środku, po prawej stronie, znajduje się malutka sekretna kieszoneczka na...małe karteluszki i notatki:)))Znajduje się ona za paseczkiem zrobionym z taśmy washi.


Również na końcu zeszytu, po lewej stronie znajduje się kieszonka:)


 Tył notesu prezentuje się następująco:))- co nieco można poczytać:))), jakby się komuś nudziło:)))



Jak widzicie na okładce notesu dużo się dzieje. Pojawił się tag TOP SECRET, pojawiły się trybiki z wycinanki, oraz metalowe trybiki, narożniki i nożyczki z RetroKraft Shop. Malutka linijeczka również jest jak najbardziej prawdziwa. To prezent, który dostałam od pewnej wyjątkowej osoby. W końcu znalazł swoje miejsce i zastosowanie. Papiery to mieszkanka papierów  typowo męskich. No i oczywiście tusz- takie dopełnienie całości. Zostały pokryte nim wycinankowe trybiki. I samochodzik..malutka wycinanka, która została"zaparkowana" we właściwym miejscu.

Muszę Wam powiedzieć, że wszelkie malutkie prezenty, prezenciki w postaci wycinanek, jak widzicie są wykorzystywane przeze mnie i we właściwym czasie pokazywane. Bardzo za nie dziękuję!!! Gdyby nie Wy..to nie było by mnie tu. Raz jeszcze dziękuję:))

Pracę chciałabym zgłosić do następujących wyzwań:
Craftowy Ogródek - Wyzwanie z Eco

 



ScrapCafe- 673- Wyzwanie Męska rzecz

 


Ponieważ moja praca jest w stylu retro chciałabym ją również zgłosić do:
Retro Kraft Shop-Wyzwanie - Retromania 5

 

W kolejnym poście wrócę do klimatów ślubnych..:))Taki mam plan, a co z tego wyjdzie- zobaczymy. :))W końcu kobieta zmienną jest!:)))


Spokojnego dnia i dziękuję Wam, że jesteście ze mną, że mogę na Was liczyć!!:))

p.s Dzisiaj obyło się bez problemów publikacyjnych. Post się pojawił, czyli jest ok!:))UFFF!:)))

58 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! Powala urokiem i starannością wykonania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi czytać takie slowa od Ciebie:)Cieszę się, że praca się podoba:)))

      Usuń
  2. Jest super! Świetnie go zrobiłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes jest świetny !!!
    Mnie też się spodobał.
    No i zębate koła - rewelka !!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w końcu opinia mężczyzny.No to jak Tobie się spodobał to jest ok:)))))Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Jest genialny po prostu! Świetnie Ci wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny! super kolorki i motywy zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny!!! Każdy detal zachwyca i przyciąga wzrok - świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny i bardzo pomysłowy:) Kasiu czasami z tymi postami różnie jest, u mnie jak do tej pory zawsze się pojawiały.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanso, dziekuje:))cieszę się, że mimo przeciwności do mnie zaglądasz:))))Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piekna,prawdziwie meska praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny notes :))))
    a u mnie za oknem i na salach egzaminacyjnych upał w pełni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, odpocznij,dziękuję,że mimo ciężkiego dnia zaglądnęłaś do mnie:)))

      Usuń
  10. Świetny notes,
    bardzo gustowny prezent,
    do tego od ukochanej osoby ... 3 w jednym :)
    Samo szczęście!
    Pozdrawiam
    MAX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie 3w jednym:)))Fajnie to wymyśliłeś, nie wpadłabym na to:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Świetnie to wymyśliłaś naprawdę męska rzecz, mąż na pewno się ucieszył z prezentu , bo wreszcie coś dla niego zrobiłaś. Powodzenia w wyzwaniach:))
    Pozdrawiam serdecznie u mnie nadal upały:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WitajMoniko:)))dziekuje za odwiedziny:)Tak, mąż zachwycony i najważniejsze, uzywa notesu, a to mnie bardzo cieszy:))Również Cię bardzo serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. WItaj Kasiu, notes wyglada cudownie ! Jest typowo meski i bardzo pomyslowy. Twoj Mezus na pewno sie ucieszu i to bardzo :) . U nas bardzo upalnie o dziwo i jest bardzo przyjemnie tak tez korzystam z tego dnia jak tylko moge. Ja dla swojego Ukochanego czesto cos robie, ale niestety nie w tajemnicy bo sie nie da. Bo na dobe to my sie tylko nie widzimy 3 godziny o swiecie kiedy moj Maz idzie do pracy a ja slodko spie i nie da rady zebym zrobila dla niego cos wielkiego. Moge tylko sie uciec do malutkich podarunkow, a w wiekszych razem bierzemy udzial :) I tak to u mnie wyglada. Osttanio bloger robi kawaly nam wsyztkim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Szymko:)))cieszę się, że do mnie zaglądnęłaś:)))tak jak piszesz mój Małżonek ucieszył się z prezentu, spodobał mu się:))ja uważam, że malutkie podarki z serca są najpiękniejsze:)))pozdrawiam Cię:)))

      Usuń
  13. Notes wygląda świetnie! Fajne metalowe dodatki i bardzo podobają mi się wewnętrzne strony okładek. Pozdrawiam i życzę słonka na resztę tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i Ciebie Panno Totti, dziękuję za wspanialy komentarz, cieszę się, że notes Ci sie podoba:))dziękuuję za życzenia:)))

      Usuń
  14. Świetna praca ! :) Uwielbiam takie metalowe dodatki. Powodzenia w wyzwaniach ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)))Dziękuję za odwiedziny i ciepły komentarz:)Pppo

      Usuń
  15. Świetny notes, możesz być z siebie dumna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Srdečně zdravím , děkuji a přeji pěkné letní dny. Notes je naprosto skvělý , originální - parádní vychytávky . SUPER !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa i za to, że odwiedziłaś mnie:)))

      Usuń
  17. Piękny.
    Widać, że włożyłaś w niego dużo serca i energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,zdecydowanie tego pierwszego z domieszką drugiego:))))

      Usuń
  18. Rewelacja Kasiu notesik jak marzenie, mnie się bardzo podoba:)
    serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuje za tak wspaniałe słowa i to od Ciebie:)))

      Usuń
  19. Ale ekstra! Świetny pomysl i jego realizacja!
    Pieknie Ci ten notes wyszedl, nie dziwię się wcale, że mężowi sie spodobał :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zaglądnęłaś do mnie i moja praca Ci się podoba:)))

      Usuń
  20. świetny prezent, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Notes superowy:) no no plusów nabiłaś pewnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie. Plusów nabiłam aby zniwelować minusy;)))))

      Usuń
  22. Świetny notes, życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Leno, miło mi cię gościć. Cieszę się, że notes się podoba:)

      Usuń
  23. Świetny pomysł na prezent :) Sam notes rewelacyjny i pięknie wykonany. Bardzo fajnym pomysłem są kieszonki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie facet, ale za taki notes mogłabym nawet jakieś gwoździe przybić. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Oryginalnie wygląda, mój M. ucieszyłby się z niego :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna, prawdziwie męska praca! Rewelacyjnie ją skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ steampunkowo! Super! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow genialny :) fajny pomysł z ukrytymi kieszonkami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękujemy za wspólną zabawę i udział w wyzwaniu Męskim na blogu ScrapCafe !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry. Bardzo fajny notes, sam bym się też ucieszył.
    Dużo miłych chwil, Kuba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)