piątek, 3 stycznia 2014

2014!

Witam serdecznie w ten piękny dzień Nowego 2014 Roku!


Czas rozpocząć nowy czas także na blogu. Nowy rok niesie ze sobą postanowienia, zmiany i wiele, wiele niespodzianek. Jak to będzie u mnie..czas pokaże.  Tak czy inaczej witam Was gorąco w pierwszy piątek 2014 Roku!
Zanim przedstawię mój nowy wytworek pragnę serdecznie podziękować Wam wszystkim za piękne życzenia noworoczne i liczne komentarze, które zostawiliście pod ostatnim postem. Cieszę się niezmiernie, że notes, który zaprezentowałam się spodobał. Powiem nieskromnie, że była to chyba najładniejsza praca jaką wykonałam. Jestem z niej bardzo zadowolona. 

Sylwester za nami, stary rok pożegnany. Na wielu blogach pojawiły się podsumowania mijającego czasu. U mnie tego nie będzie. Staram się z Wami dzielić na bieżąco moimi przeżyciami, radościami, tym jak mi pomagacie.  Jestem wdzięczna za każdą pomoc, tą wycinankową, tą papierową, ale i także  za każde dobre słowo, które zostawiacie u mnie. Dla mnie najważniejsze były i są blogowe znajomości, to, że do mnie zaglądacie, do mnie piszecie.  Bez Was nie byłoby tego bloga jak i pewnie moich prac. Ubiegły rok pozwolił mi na  rozpoczęcie przygody ze scrapbookingiem, a potem umożliwił tworzenie coraz bardziej zaawansowanych, dokładniejszych i bardziej eleganckich kartkek, pudełek, przepiśników, notesów, kalendarzy. Jaki będzie ten rok? Zobaczymy....Mam nadzieję, że wiele z Was będzie mi nadal kibicować:)) i z wielką przyjemnością tutaj zaglądać:)

Dzisiaj zaprezentuję Wam  specjalną kartkę, noworoczną. Bo skoro Nowy Rok to i kartka myślę, że będzie miło się przedstawiała. Ale to dzieło niezwykłe. Dlaczego? A dlatego, że kosztowało mnie dużo czasu..szczególnie na myślenie w jaki sposób ją wykonać, jak ona miałaby wyglądać, co miałaby w sobie zawierać. Kartka z okazji powitania Nowego Roku dla Państwa nieco starszego, mającego swoje poglądy, mieszkającego w Pradze, posługującego się językiem rosyjskim. Jak dla mnie zadanie specjalne. A skoro specjalne, to i specjalna musi być kartka. Więc poszły w ruch tusze postarzające, brokat, nożyk i nożyczki, papier kolorowy, sznureczki i wstążeczki, mapy, wycinanka tekturowa i wycinanki od Was.:) Jak sobie poradziłam możecie zobaczyć poniżej.





Kartka "poleciała" w świat . Myślę, że wspomniani powyżej Państwo już się nią cieszą, a ja się cieszę z Wami tutaj  patrząc na pamiątkowe zdjęcia.

Za oknem przepiękna pogoda,słoneczko świeci więc idę pozałatwiać swoje sprawy. Życzę Wam wszystkim pięknego dnia i udanego weekendu, przedłużonego:)!
Pozdrawiam, K.

31 komentarzy:

  1. Kartka niesamowicie elegancka i ze smakiem, na pewno spodoba się obdarowanym osobom. Piękny napis po rosyjsku ;) ładnie wygląda i miło brzmi... Oby Nowy Rok przyniósł Ci wiele szczęścia, spełnienia marzeń tych najskrytszych, miłości, radości, kolejnych wytworów czy to w formie kartek czy kalendarzy czy notesów..no i sukcesów w każdej dziedzinie życia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną kartką rozpoczęłaś ten rok z pewnością cieszy obdarowaną osobę. Życzę wielu pięknych prac w tym roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka:) Dopieszczona w szczegółach:)
    Ja już nie mam żadnych postanowień noworocznych...:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna i pomysłowo wykonana karteczka:) dziękuję za cudną karteczkę świąteczną:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sobie poradziłaś z tym trudnym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu świetna! wszystko w niej do siebie pasuje, a najbardziej podobają mi się stemple ze starym zegarem. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam takie kolory i postarzanie , dla mnie super :)

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wszystko co sobie postanowiłaś na ten Nowy Rok wyjdzie z korzyścią przede wszystkim dla Ciebie. ;) A karteczka zacchwycająca. Te wszystkie postarzania, które uwielbiam, piękne kolory no i mapka z flagą w środku - genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem krótko: fantastyczna z tą mapką :) Adresaci na pewno się cieszą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowska karteczka. Dzięki piękne za kartkę świąteczną:)
    Samych cudownych chwil, świetnych pomysłów i szczęścia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł na kartkę i świetne wykonanie:)) Kasieńko dzięki za smsa urodzinowego za kartkę świąteczną i za to, że jesteś:)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu ta kartka w stylu retro jest przepiekna masz zdolności kochana i dalej piękne prace twórz buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja mam nadzieje że w tym roku wszystko się poukłada...znajdzie się praca itp. ładna kartka i piękny tekturkowy border

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca- bardzo pomysłowa i dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Год был у тебя очень плодотворным..., ты нас не переставала радовать прекрасными работами, смогла сделать много нового для себя и других, продолжай в том же духе!!! И эта работа очень оригинальная и интересная!!! Молодец!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna karteczka! Super!!! Wszystko tak fajnie dopasowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna karteczka, taka międzynarodowa, bo niby czeska, ale napis po rosyjsku :) A Pragę to ja uwielbiam tak swoją drogą, chyba już nawet nie zliczę ile razy tam byłam i chcę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie podeszłaś do tematu :) Lecisz jak burza z tymi pracami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka super, widac że przemyślana i dopracowana w każdym calu.
    Wszystkiego dobrego Ci życzę w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasieńko przepięknie wykonałaś to zadanie ,karteczka wyszła extra.
    Co do pamięci to karteczki przypominają mi Ciebie ,możesz być spokojna i dziękuję za nie bardzo serdecznie.
    Ps.Chwaliłam się nimi we wcześniejszym poście bo jest czym .
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym 2014 Roku,niech marzenia Ci się spełniają a pomysły gonią jeden za drugim :)
    Buziaki kochanieńka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zadanie na wysokim poziomie, ale jego wykonanie... Wielki szacun Kochana,wszystko pięknie ujęłaś w cudną kompozycję złożyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka- obdarowani będą na pewno zachwyceni indywidualnością wykonania.
    Podziwiam, bo mi nie starczyłoby cierpliwości :).
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu ,więc witaj tutaj w nowym roku :)
    mam nadzieję cieszyć oczy pięknymi pracami ...
    ta kartka też uważam że wyszła po prostu świetna ...
    ach ...bardzo mi się podoba :)
    uściski ślę ,troche zmęczone :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tu po raz pierwszy i bardzo podobaja mi się twoje prace, dlatego zostanę tu na dłużej :) Zapraszam na swojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasieńko Ty naprawdę potrafisz wyczarować cudowną i tematyczną karteczkę jesteś taka zdolna, można Cie podziwiać dniami i nocami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super karteczka
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. nielada wyzwanie podjełaś Kasieńko:) Ale pięknie sobie z nim poradziłaś! Wszystko świetnie ze sobą połączone! Na pewno obdarowani ją teraz podziwiają i cieszą się:) Pozdrawiam i ściskam cieplutko :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasia! Niech rok 2014 będzie dla Ciebie takim, jakim go sobie wymarzyłaś! Samych pomuślności! Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka:)Wszystkiego najlepszego, pomyślności i szczęścia w nowym rok, i żeby spełniły się Twoje marzenia :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zadanie miałaś Kasiu trudne, ale poradziłaś sobie z nim świetnie :)
    Karteczka wyszła śliczna i na pewno cieszy właścicieli. :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka pomysłowa ta karteczka. Cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)