środa, 18 września 2013

Piękna kolekcja papierów -CANDY, CANDY!!


Moi drodzy
dzisiaj chciałam Was poinformować o wspaniałej kolekcji papierów, jakie można wygrać w Skarbnicy Pomysłów oraz TricksArt..Piękne o niesamowitej kolorystyce. Od razu mi się spodobały. A więc, ja lubiąca wszystkie zabawy, ustawiam się w kolejce I PRÓBUJĘ swojego szczęścia:)


Skarbnica Pomysłów przygotowała kolekcję AltairArt. Szczegóły TUTAJ! 
I TUTAJ

Zapisywać można się do 26 września!

TricksArt przygotował również CANDY, szczegóły TUTAJ!
Zapisy trwają do 21 września do godziny 23.59;













3 komentarze:

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)