wtorek, 8 marca 2016

Wiosennie

:)))

Witam Was wszystkich!
 Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną karteczkową propozycją.  Zapraszam.

Z każdym dniem wypatruje wiosny. Póki co bezskutecznie.Ale nie poddaje się. Szukam promieni słońca, szukam budzącej się do życia przyrody. To dodaje sił i wiary w lepsze jutro.

Wczoraj przygotowałam taka karteczkę. Zobaczcie.

Fiolet i zieleń to moje ulubione kolory. Pięknie się ze sobą komponują. Dlatego postanowiłam  w takiej kompozycji kolorystycznej wykonać karteczkę. Nie mogło zabraknąć moich ulubionych  ...gniazdeczek z jajeczkami!





Moja prace zgłaszam na wyzwanie
Przyda sie  - Wiosenne wyzwanie marcowe

image 

 Blog Studio 75- Wyzwanie 3 -Wiosna z dodatkiem fioletu




A korzystając z okazji  z racji tego, ze dzisiaj 8 marca, składam wszystkim Paniom serdecznie życzenia.Radości, szczęścia , pomyślności i uśmiechu na każdy dzień!:))


I moje kwiaty...:))


Miłego świętowania i do następnego razu!

10 komentarzy:

  1. Kasiu :) podziwiam karteczkę, zwłaszcza że jak już pewnie wiesz też uwielbiam fiolety :))) Jest cudna! Świetnie wkomponowałaś to gniazdko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka piękna...Ty to potrafisz...wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosna, wiosenna ... śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wiosenna karteczka i na jej widok uśmiech zagościł na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ko i znowu piękna wiosna na kartce! Kolorki i kwiaty wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna wiosenna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia.
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)