wtorek, 1 marca 2016

Kolorowo

Witam Was popoludniowo!!
Czy u Was też tak szaro, zimno i pochmurnie ? Ja wciąż wypatruje słońca, ale póki co narazie bez pozytywnego rezultatu. Dlatego aby całkowicie nie usnąć, z przyjemnością sięgnęłam po nożyczki, kolorowe papiery i...zaczęłam tworzyć. A co z tego wyszło? Zobaczcie :) Zapraszam ciepło w moje progi!
W takie dni nic mi się nie chce.Nie mam za dużo pomysłów na to, aby robić coś innego niż to co robię codziennie. Dlatego zawsze z przyjemnością  sięgam po materiały do kartek i tworzę. To odpręża, pozwala się wyciszyć i mimo wszystko zmobilizować. Zmobilizować do tego.... aby się chciało.:) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo kiepsko reaguje na brak słońca. Niestety jestem wtedy bez energii, jestem bez życia. Jestem, właściwie tak jakby mnie nie było.
Kolory to jest to co daje mi radość, co powoduje, że  świat staje się inny.  Dzisiaj, w pierwszy dzień marca stopniowo odliczam dni do 21 marca.Wiosno, gdzie jesteś...?

Póki co namiastka wiosny ukryła się w mojej dzisiejszej propozycji. Kolejna wielkanocna kartka. Lubie kolorowe grafiki, kwiaty i listki zielone. I wszystko to starałam się umieścić w mojej pracy. U góry posta zaprezentowałam jej fragment. Kolorowe, pozytywne kwiatuchy.A jak się przedstawia w całości?


Tło pracy stanowi kwiatowy papier z Magicznej Kartki, w środku znajduje się kolorowa grafika przedstawiająca zajączka, podniesiona na kosteczkach,otoczona mniejszymi kwiatuchami i motylem.Do tego piękne listeczki. Bardzo lubię ten wykrojnik.
I jeszcze zbliżenie na graficznego zajączka, który trzyma w objęciach malutkiego pisklaka.Słodka grafika.:)

 Napis który widzicie to nic innego jak stempelek który odbiłam na papierze i posypałam mieniącym się odcieniami zieleni pudrem do embossingu. Prócz kwiatów znalazł się uroczy motylek.

 I jeszcze jedno ujecie 
Prace posyłam na wyzwanie

 


A niebawem......kolejny post i kolejna propozycja. Bądźcie czujni i zaglądajcie!:) 
Pozdrawiam Was cieplutko!!!





7 komentarzy:

  1. U mnie śnieżnie i mokro:( Twoja praca to nadzieja na cieplejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już wiosennie i świątecznie. Twoje karteczki wprowadzają już świąteczny - wiosenny klimat:)
    Pięknie jak zwykle. A u mnie pada śnieg...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna ślicznotka pośród Twoich uroczych dzieł :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wesoła, urocza, kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No neistety Kochana, ale u mnie jest dosłownie tak samo :( Lipa totalna :( Pochmurno i zero słońca. DObrze, że chociaż na Twojej karteczce jest tyle pięknych kolorów :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu! Karteczka przeurocza i niezwykle kolorowa:)
    A jeśli chodzi o wiosnę, to ja już ją widzę za oknem!! Co prawda trochę pochmurno się teraz zrobiło i wietrznie, ale ile roślinek już wychodzi spod ziemi, trawa już się fajniutko zaczyna zielenić:) I mam wrażenie, że idzie już do nas ta upragniona wiosna:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, super kolorowa i mega optymistyczna jest Twoja krateczka. Mam nadzieję, że niedługo właśnie takie kolory będę widzieć za oknem. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)